Nora Roberts Menyasszonyok

, by Kristina

Nora Roberts négy részből álló regénysorozatának címszereplője a négy gyerekkori barátnő, Parker, Emma, Laurel és Mackensie. Kislány korukban mindig esküvőset játszottak, felnőttként pedig megalapították a Kézfogó rendezvényszervező ügynökséget. 

1. Látomás fehérben (Vision in white)
Mackensie Elliot & Carter Maguire 
2. A boldogság virágai (Red of Roses)
Emma Grant & Jack Cooke
3. Boldogság édes íze (Savor the Moment)
Laurel McBane & Delaney Brown

4. Mindörökkön örökké (Happy Ever After)
Parker Brown & Malcom Kavanaugh



4 comments:

Ancsi said...

Jaaaj, a Menyasszonyokat pont most olvasom újra!

Imádom a hangulatát, mert annyira jó lehet egy ilyen atombiztos baráti társaság tagjának lenni. Sajnos a való életben én azt tapasztalom, hogy csak a kettes barátságok stabilak, a többesekből valaki előbb-utóbb kiszorul.

És szeretem olvasni, ahogyan ezek a párok egymásra találnak, a sok-sok érzést: barátságot, szerelmet, szeretetet, tiszteletet, ami a szereplők között van. A hangulatokat, az évszakokat, a reggeli gofrikat, és az esti csajos filmezéseket. Az esküvői ruhapróbák pedig mindig megbőgetnek, pedig nem vagyok egy esküvői ruha rajongó mániákus :)

Szóval jó elmerülni ennek a könyvnek a világában (is)!!

Kristina said...

Nekem is az egyik kedvencem lett, főleg ahogyan írtad a hangulat miatt, és az egész tényleg nagyon jól hangzik, de szerintem sem működik a nagy csoportos barátság. Sajnos, nekem is rossz tapasztalataim vannak, én maradta hoppon pár éve... :(
De most van két nagyon jó barátnőm, és lehetséges, hogy működük, főleg, mert mind nagyon egyformák vagyunk. :)

Jó olvasást kívánok! :)
Majd írd meg, hogy melyik a kedvenc részed. :)

Ancsi said...

Nem tudnám megmondani, melyik rész a kedvencem. Inkább azt mondanám, hogy az első az, amit picit kevéssé kedvelek, mint a többit, mert 1) az évszakok közül is a telet szeretem legkevésbé, és ez a télhez kapcsolódik, 2) nagyon nyomaszt Mac anyja Linda zsarnokoskodása, 3) hááát, azért Carter nem az a típusú pasi, akire élőben rámoccannék.

De egyrészt azért ez a rész is elég jó, mert ha nem így lenne, nem kapott volna esélyt a következő három. Azokban pedig azért dögösebbek a pasik is, a hangulat végig jó a sorozat során, és jó elmerülni a könyvekben. :)

Kristina said...

Igen, pontosan leírtad az én véleményem is. De azt azért elárulom, hogy azonkívül, hogy nem igazán szeretem a telet, nagyon tetszett a leírása a könyvben és most egy kissé jobban várom, mint eddig bármikor, hogy essen a hó. :D