Nora Roberts A MacGregor család

, by Kristina


1. A sors megkísértése
     Szerencsejátékosok
  Serena MacGregor & Justin Blade
     Aki mer, az nyer
 Caine MacGregor & Diana Blade

2. A sors beteljesülése
    Fenyegető kilátások
 Alan MacGregor & Shelby Campbell
    Szédítő magasság
 Grant Campbell & Genviéve Grandeau

3. Királyt skóciának! (történelmi)
 Serena MacGregor & Bryan Langston

4. A sors viharában
       Ian
 Ian MacGregor & Allanna Flynn
       Daniel
 Daniel MacGregorral & Anna Whitfield

5. Menyasszonyok
       Laura
 Laura MacGregor & Royce Cameron
       Gwendolyn
 Gwendolyn Blade & Branson Maguire
       Julia
Julia MacGregor & Cullum Murdoch

6. Szűz kéz
   Robert MacGregor Blade & Darcy Wallace

7. Vőlegények
    Daniel Campbell MacGregor & Layna Drake
    Duncan Blade & Catherine Farrell
    Ian MacGregor & Naomi Brightstone

8. Tökéletes szomszéd
  Cybil Campbell & Preston McQuinn
Tovább a bejegyzéshez






3 comments:

MFKata said...

A 3as az nagy kedvencem volt... Istenem vagy tucatszor elolvastam :-D Nem is tudtam, hogy ennyi NR könyv van a "családról" Köszönöm az infót :-))

(este nézem az új TVD-t, majd kitárgyaljuk ;-P)

Kristina said...

Én ezek miatt kezdtem el olvasni, vannak szerintem nagyon jó könyvei, érdekes mert mindig valami újról ír.
Elkezdtem most ide leírni, hogy melyik a kedvenc részem ebből, xD, de szinte mind, úgyhogy inkább azt írom, hogy olvasd el őket én imádom ezt a családot, és a kedvenc szerelőm Daniel a Nagy MacGregor! :)

Kristina said...

áááá Még jó, hogy írtad annyira el vagyok veszve, hogy nem is tudtam, hogy ma van péntek, mindjárt töltöm a sorozatot és amint lesz felirat nézem! Köszi! Várom a véleményed! :)