Kresley Cole Halhatatlanok alkonyat után

, by Kristina


1. The Warlord Wants Forever
    Nicolai Wroth & Meseszép Mist

2. Vámpíréhség (A Hunger Like No Other)
    Lachlain MacRieve & Emmaline
    
3. Vámpírszerető (No Rest For Wicked)
   Sebastian Wroth & Dermedtszívű Kaderin

4. Vámpírharc (Wicked Deeds On A Winter's Night)
    Bowen MacRieve & Hőn áhított Mariketa

5. Vámpírvér  (Dark Needs At Night's Edge)
     Conrad Wroth & Néomi 

6. Vámpírzóna (Dark Desieres After Dusk)
     Cadeon Woede & Holly

7. A démonkirály csókja (Kiss Of A Demon King)
     Rydstrom Woede  & Sabine

8. Deep Kiss of Winter
Murdoch Wroth & Daniela

9. Pleasure of Dark Prince
Garreth MacRieve & Lucia

10. Demon from the Dark
Malkom Slaine & Carrow Graine

11. Dreams of a Dark Warrior
Regin & Declan Chase

12. Lothaire
Lothaire & Elizabeth Pierce

13. MacRieve
Uilleam MacRieve & ???
2013. július 2.- angol megjelenés


2 comments:

Doku no Ame said...

Szerbusz!

Egyetértek a fenti szlogeneddel.
Viszont köszönöm hogy egymás utánba szedted a címeket, azoknak a könyveknek amiknek hát ezek szerint csak a felét sikerült elolvasnom.
Például sajnálom, hogy nem adták ki a "The Warlord Wants Forever"-t. Érdekelt volna Nicolai és Mist szerelmének alakulása. Aztán jön a 4 könyv, amit már olvastam, és tökéletesen bele zúgtam. Aztán két könyv, amit most adhattak ki magyarul mert még nem találkoztam velük... és még lesz három könyv...

8. A Deep Kiss of Winter
Murdoch Wroth (vámpír) & Daniela (valkűr)
(novella)

9. Pleasure of a Dark Prince
Garreth MacRieve (lykae) & Lucia (valkűr)

10. Demon from the Dark
Malkom Slaine & Carrow Graie

Kíváncsi vagyok ezekből mi sül ki. Ha az a négy könyv ennyire magával ragadt és nem csak a "Szexi és eredeti"-sége miatt. hanem a világ amit az író elénk tárt... Na de szumma szummarum, amit igazából kérdezni szerettem volna:
Nem tudod véletlenül a novellás köteteket ki fogják e adni? Vagy arra ne is számítson egy ilyen kis könyv moly min én :)

Kristina said...

Szia!
örülök, hogy tetszik, és valamit segíthettem.
A Démonkirály csókját a kiadó már egy éve húzza és nyúzza, de kiadva sajnos még nincs, szóval ha ki is adják a novellákat, akkor az nem a közeljövőben lesz. Én angolul fogom a sorozatot folytatni, meg akkor bővítem ki majd a sorozat sorrendet is itt blogon. :)
Nagyon tetszik Cole világfelépítése nekem is, a szereplők pedig jobbnál jobbak. :)
Addig is amíg nem jön ki a többi rész, ajánlom neked Sherrilyn Kenyon Sötét vadász sorozatát, nekem az is egy nagy kedvenc. :)