Susan Elizabeth Phillips Wynette, Texas

, by Kristina


1. Csillagvirág (Glitter Baby)
Fleur Savagar & Jake Koranda
Tovább a bejegyzéshez


2. Luxusmucus (Fancy Pants)
Francesca Day & Dallie Beaudine
Tovább a bejegyzéshez

3. Játék az élet (Lady Be Good)
Lady Emma Wells-Finch & Kenny Traveler
Tovább a bejegyzéshez

4. Szeretőm a First Lady (First Lady)
Cornelia Case & Mat Jorik

5. Mindent a szerelemért (What I Did for a Love)
Georgie York & Bramwell Shepard
Tovább a befejezetlen bejegyzéshez ...

6. Zsák a foltját (Call Me Irresisible)
Meg Koranda & Ted Beaudine
Tovább a bejegyzéséhez

7. A nagy szökés (The Great Escape) 
Lucy Jorik & Patrick Shade
Tovább a bejegyzéshez

10 comments:

Anonymous said...

Hm... ez érdekes, nekem nem ez a sorrend van meg, hanem ez:
Glitter Baby (1987)
Fancy Pants (1989)
Lady Be Good (1999)
Ezt ki kell nyomoznom :)

Kristina said...

Goodreads-en néztem, és az alapján állítottam össze! :)
Még szerencse, hogy utána néztem, mert így rájöttem, hogy plusz két könyve még nem is olvastam tőle, amit be kell pótolnom, szóval most sorrendben fogok haladni! :)

Anonymous said...

Megnéztem, SEP honlapján is így van, de ez csak részletkérdés :)
Melyiket nem olvastad még?

Kristina said...

A Játék az élet c. könyvét már 2x elkezdtem, de soha nem jutottam tovább pár oldalnál, ezt most bepótolom.
A Csillagvirág, pedig eddig nem vonzott, de most az is érdekel! :D
A First Lady és a Mindent a szerelemért nekem kedvenceim, de a legjobban Lucy könyvét várom, ami most jelent meg Amerikában! :)

Anonymous said...

A Játék az élet című könyvből nekem az első kiadás van meg, az újat még nem olvastam, de a történetét szeretem :)
A Csillagvirág meg egyáltalán nem tetszett :( azt gyorsan el is adtam anno. Valahogy nagyon gyengének tűnt a többihez képest.

Kristina said...

Hát pontosan ezért nem kezdtem eddig olvasni a Csillagvirágot, mert nem vonzott. Nem tudom, majd holnap kiderül, de szerintem beleugrom a közepébe, és a Zsák a foltját veszem elő! :))

Anonymous said...

Beszámolót kérek majd! :D

Kristina said...

Már íródik! xD

Lencsi said...

Sziasztok! Érdekes, mert nekem pl. a Csillagvirág nagyot "ütött":-) Filmszerűen pergett a szemem előtt! (A tűzgolyó kisasszony viszont valami borzalmas volt. Az angyali csók meg kicsit erőltetett volt és furcsa hangulatú...) De az összes többit imádom:-) Ajánlom is minden ismerőnek, aki ki akar kapcsolódni;-)

Kristina said...

Hát igen, a SEP könyveket, csak is ajánlani lehet! :)
Már nem emlékszem, hogy milyen volt a Tűzgolyó kisasszony, de nem hiszem, hogy nagyon tetszett volna, mert akkor emlékeznék rá. :)
A Csillagvirág pedig tényleg jó! :)