Sylvia Day: Melléd láncolva

, by Kristina

Fülszöveg: 

„Istenem… Sosem tudtam hozzászokni ehhez az archoz. Mindig hatott rám. A finoman metszett járomcsont, a sötét szemöldök, a sűrű pillájú kék szempár, és az a száj… Tökéletes vonalú, egyszerre érzéki és gonosz. Szerettem, amikor szexre csábítva mosolygott, és reszkettem, amikor vonallá keskenyedett. És amikor a testemhez ért, lángot vetettem.”
Gideon és Eva lebilincselő, vad kilengésekkel teli története folytatódik. Kapcsolatuk igazi „se veled, se nélküled” – bár szenvedélyesen szeretik egymást, a régről magukkal cipelt lelki sérülések és az egymás kizárólagos birtoklására törekvő elemi ösztönök minduntalan közéjük állnak.
Kísért a szörnyű múlt, a sebek túl mélyek… Elég egyetlen hibás döntés, és a szakítás immár végleges lehet.

  Egy kis szösszenet a Hozzád kötvéről (Crossfire 1. rész):
   Nem írtam meg az értékelésem, az első részről, de ígérem amint erőt veszek magamon és újraolvasom, akkor pótolni fogom. Nem jött be annyira, mint szerettem volna. Talán az akkori hangulatom miatt, nem tudom, majd kiderül újraolvasáskor. Egyszerűen nem szerettem  meg a karaktereket, a történetben sem láttam sok értelmet.
   A Melléd láncolva története ott folytatódik, ahol az első rész befejeződött, pontosabban másnap reggel. A már egyébként is tetemes problémára, újabb exek jelennek meg, hát nem irigylem őket...
   A fülszövegben említett "se veled, se nélküled" szituáció, sajnos nagyon is jelen van a könyv minden pillanatában, és nagyon sokat rontott rajta.
   Egy érzelmi hullámvasút, amelyik csak mélyebb és mélyebb szakadékokba visz, és persze körbe és körbe, mint a bolondhinta. Nem mozdultunk igazán ki ebből a vég nélküli körforgásból, néha már én is megszédültem, de nem tudtam letenni, mert érdekelt, hogy mi lesz a csattanó a végén. 


"- Tudod, mi történik, ha elfutsz, angyalka. - Gideon belekapott fogaival az alsó ajkamba, aztán a nyelvével megsimította. - Elkaplak."

   A kapcsolatuk nem épp a legjobb példával szolgál a több ezer olvasónak, hiszen beteges ragaszkodásról szól, ok nélküli bizalomról. Viszont nem vagyunk egyformák, nem vagyunk tökéletesek. Ők sem hétköznapiak, hiszen tömérdek lelki sérüléssel próbáljak fent tartani a kapcsolatuk. Egy kapcsolatot, amihez ketten kellenének, és ez rengeteg törődést igényel...
    A végéig azon a véleményen voltam, hogy hagyniuk kellene egymást elmenni, de aztán megértettem, hogy nem, ők tényleg egymáshoz tartoznak.

"– Hát, halálkoporsónak elég pöpec – jegyezte meg Cary.
A fejemet csóváltam, miközben Gideon magángépének főkabinja felé tartottunk.
– Nem fogsz meghalni. A repülés biztonságosabb, mint az autózás.
– Nem gondolod, hogy ezeket a statisztikákat esetleg a légiközlekedési-ipar szponzorálja?"

    Nem mosolyogtam sokat. Amikor, meg lehetőségem lett volna a jó párbeszédek miatt, akkor meg a sok negatív hangulat tette lehetetlenné. Nálam ez is egy nagy rossz pont, nagyon sok a szenvedés.
   Nem üt bennünket agyon a sok cselekménnyel, leginkább a könyv végén volt egy kis fellendülés, ami megmentette attól, hogy ezzel együtt lehúzzam az egész sorozatot a béka feneke alá. 
   Day jól ír, de a karaktereit nehéz megszeretni. Gideon túl uralkodó, betegesen ragaszkodó, vagy Eve aki, annak ellenére, hogy a maga urának érzi magát viselkedésre olyan, mint egy  zsinóron rángatható rongybaba (néha gumibaba).
   Rengetegszer mormolta a tudatalattim, hogy dolgok magyarázatot követelnek (főleg Gideon titokzatos tettei), amit persze a könyv végéig nem kapuk meg.
   És tudjátok, hogy a mi a kőkemény valóság? Megvan az ok, és a fene essen bele pont jókor és egyben rosszkor lett vége a könyvnek. A könyvvel egy korszak lezárult, a harmadik rész, egy újabb szint lesz a kapcsolatukban, de vajon milyen?

   Szerintem ez a könyv olyan, amit csak akkor lehet élvezni, ha már a sorozat minden részét kiadták és lehetőség van egyben befalni megállás nélkül.
                                         
Értékelésem: 5/3,5
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás éve: 2012.
Eredeti cím: Reflected in You
Sorozat: Crossfire 2. része

20 comments:

Magnolia said...

3in1 olvasás lesz :) lehet tudni, hogy mikor jelenik meg a harmadik rész?

Kristina said...

A harmadik rész 2013. május 7-re van írva Goodreadsen. :)

Magnolia said...

Köszi! Az még egy örökkévalóság :(

Ancsi said...

Óóóó. Anyukám kérte, hogy küldjek pár könyvcímet, amiből válogathat a Jézuska. Ez volt az első (vagyis az első része), amin agyaltam, de nem győztél meg, hogy feltétlenül muszáj belekezdeni :/
Nem a Te hibád persze, ha csak annyiban nem, hogy adok a véleményedre ;)

Úgyhogy ha ezt nem is fogom kérni, de szétnézek Nálad, mert tudom, hogy jó könyveket szoktál ajánlani :)

Kristina said...

Az a baj, hogy nagyon sokat a Szürkéhez hasonlítják az ilyen jellegű könyveket, mert van benne dominancia, meg erotika. Közben meg nem is hasonlít hozzá, nálam a Szürke nagy szerelem, de a többi sajnos feleannyira sem.

Nem mondom, hogy rossz a könyv, mert azért faltam ám a lapokat, csak épp ez egy olyan sorozat, amit egyben kellene elolvasni...

Milyen jellegű könyvek érdekelnek? :) Szeretnék személyesen ajánlani. :)

Ancsi said...

Jaj, de aranyos vagy, köszi. :)))

Azt hiszem, romantikus témában olvasnék most szívesen. Olyasmit, aminek nem csak a vége jó, hanem az alaphangulata is, és jó elmélyedni a világában. Nora Roberts regényei szoktak ilyenek lenni, de mostanában nem futottam bele új könyvébe...

De a "Máris hiányzol"-t, amit szintén itt láttam meg pár hete, azt azért betettem a kívánságlistámba :))

Amúgy megérkezett a Szabadság 50 árnyalata, szóval azzal is elleszek egy darabig ;), főleg úgy, hogy a hétköznapokban nemigen van időm olvasni. :/ (Még az Éhezők Viadala is félig megnézve áll)

Ezzel az egymáshoz láncolós sorozattal pont azért örülök, hogy "lebeszéltél" róla, mert ha egy "másolat"könyv nem az igazi, akkor nem érdemes kiadni érte...

Kristina said...

Jajj, ez nem egy másolat könyv, lehet nem jól fogalmaztam meg. A történet sem hasonlít, meg a szereplők sem. Majd meglátom, hogy milyen lesz a harmadik rész, remélem, hogy jobb, mint az első kettő...

Olvastál már történelmi romantikus könyveket? Én nagyon imádom őket, főleg az alaphangulatuk miatt. Romantikusak, humorosak, és nagyon jó érzés elmerülni a világukban. Kedvencem Julia Quinn Bidgerton sorozata, azt bármikor merem ajánlani, vagy Johanna Lindsey Malory sorozatát.

A jelenkori romantikusokból merem ajánlani Rachel Gibson Jane vékony jégen táncol c. könyvét. Ez egy hokis sportos-romantikus történet, de én sokat szórakoztam olvasás közben.

Vagy mondjuk Susan Elizabeth Phillips szinte összes regényét. Kedvencem tőle a Zsák a foltját. Igaz, hogy egy sorozat része, de külön is lehet olvasni. Ha meg megtetszik, akkor a sorozat többi részét is elolvashatod. Könnyes, romantikus, és kedvelhető szereplőkkel. :)

Hirtelen ezek jutottak eszembe. Nora Roberts nekem is nagy kedvencem. :)

NoÉmy said...

én ezt még nem olvastam csak az elsőt.. nem rossz könyv de nekem az 50 árnyalat a top könyv akkor is.. már csak azért is mert Christianba bele "szerettem" még ez Gideonnál nem nem következett be.. és így nehezebb bele élni a sztoriba magam...

Kristina said...

Hidd el, ha az első sem tetszett annyira, akkor ez még kevésbé fog. Sajnos szinte végig szenvedés az egész. Persze ez szubjektív vélemény...
Az 50 árnyalat nekem NAGYON tetszett. :)

Vii said...

Szija!

Pár napja ezt a könyvet is elolvastam és gondoltam ide is pötyögök! :)
Tetszett amit írtál, bár komolyan vissza kellett fognom magam, hogy amíg nem olvastam el a könyvet addig ne olvassam el ezt a bejegyzést se! :)
Nekem nagyon megy az elvonatkoztatás tehát nem követem el azt a hibát amit sokan, hogy oldalról oldalra összehasonlítsam a szürkével. Rengeteg fanficet olvasok neten, mondjuk nem ebben a műfajban, de hozzászoktam már ahhoz, hogy elveszik a sütimet még mielőtt beleharapnék! :) Tény hogy 3 az 1-ben lenne a legizgalmasabb, ezen nem is vitatkozok, de legalább volt egy korszakzáró vége.
Vegyes érzéseim vannak, és voltak pillanatok, amikor konkrétan Gideon a titkolózásával az őrületbe kergetett. Evavál semmi gond Ő csak egy szerelmes lány elcseszett és fájdalmas múlttal, akinek gondja van a bizalommal. Tény hogy egyikőjük viselkedése sem példaértékű, de Ők nem is átlagos karakterek. Az én szívem szakadt volna meg ha ők ketten különválnak, mert akármennyire tűnik is ez a kapcsolat igazi katasztrófának egymás nélkül hullanának szét csak igazán.
Számomra az egész könyvet a vége mentette meg. Esküszöm olyan volt mintha újraélesztettek volna. :)
Május még oltári messze van és nem is nagyon fogok azon gondolkodni hogyan tovább, mert ennek még lehet nagyon rossz és nagyon jó vége is. :)

Kristina said...

Ahogy mondod, a vége mentette meg az egész sorozatot.
Megértem én, hogy mind a ketten elcseszett karakterek, de akkor sem értem, hogy miért kellett ezt a szenvedést az egész könyvön át húzni. Kiábrándító tud lenni, ha ennyi szenvedés után nincs meg a boldogság sem. Nagy reményeim vannak a következő résszel kapcsolatban.
Nem tudod, nekem olyan érzésem van, hogy ez a sorozat csak akkor jó igazán, ha egészben olvasod el, és nem kell hónapokat várni a megjelenések között. Persze az én hibám, hogy nem bírtam kivárni, hogy minden érsz megjelenjen és csak utána olvassam el. :)

Vii said...

Na igen ez igaz! Jobban fájt mint amennyire élvezni tudtam volna. :$
De hát ez ilyen. Reménykedek abban a harmadik résszel kapcsolatban amiben Te, de nem tartom valószínűnek hogy minden gond nélkül lesz boldog befejezés.
Na látod ezzel nem vagy egyedül, csak van aki jobban viseli van aki rosszabbul. És kitudja? Talán a három rész egybe elolvasása után még az olvasó véleménye is megváltozik. Ezért is vártam annyira az Amit csak Ő akar-tot, mert azt hittem egy részes! :'D

Kristina said...

XD Ne is mond, az Amit csak Ő akar-t befejezése vetekszik a Szürke ötven árnyalat befejezésével. :D :D :D

Ebből a szempontból, legalább a Melléd láncolva rendesen lett befejezve. :D

Vii said...

:D Hallottam már hogy annak is lóg a vége! Számítasz folytatásra?
Mondjuk én azt még csak most olvasom szóval fogalmam sincs semmiről. Megjelenés szerint rendeltem meg őket és a Szürke volt az utolsó azt még csak tagnap vettem meg két másik könyvel együtt. Nekem nem szabad könyvesboltba mennem! XD
Anyagi csőd!

Kristina said...

Igen, anyagi csőd, még jó, hogy így Karácsonykor lehet kérni könyveket is ajándékba. :D

Még nem olvastad a Szürkét? Vagy melyikre mondod, hogy csak most kezded? :)

Vii said...

Lehetne! :) Én már régóta nem kérek semmit! Szeretem a meglepetéseket!
Annyi, hogy a barátom ilyenkor boldogan visz be egy könyves boltba és azt veszek amit akarok csak be kell csomagolnom és betenni a fa alá. kicsit ötletszegény és megőrülne mire megvenné az ajándékomat. :D
A harmadik részre értettem! :)
Tegnap este estem neki. Mondtam neki, hogy az nem megy a fa alá az jön a kezembe! :D
Bocsi! Sokat "fecsegek"! :$

Kristina said...

Az én barátom idén szerencsére megkérdezte, hogy mit szeretnék, és mivel volt egy nagyobb akció, hogy ha több könyvet rendelsz, akkor sokkal olcsóbb,így neten elintéztem, csak abban hibáztam, hogy az ő címére küldtem, így nem kapom el én sem karácsonyig. :D

Remélem, hogy tetszik, nekem nagyon tetszett a harmadik is. :)

Vii said...

A várakozás néha jó! ;)
Biztos vagyok benne. És ha majd befejeztem, akkor írni fogok. Mondjuk gyanús hogy csak karácsony után fogom! Úgyhogy addig is Boldog Karácsonyt neked! :)

Kristina said...

Hát igen, mától pár napig én sem leszek elérhető, olvasás kizárva, ezért próbáltam a héten kicsit többet olvasni. :D Már hiányérzetem van. :(

Boldog Karácsonyt Neked is! :) :) :)

Vii said...

Megértelek! Van úgy hogy lelkiismeret furdalásom van amiért nem olvasok! Vagy legalábbis valami nagyon hasonló érzés kerít hatalmába! Ijesztő! :D
Köszönöm!