Decemberi bakancslista

, by Kristina

Havi rovat, csak egy kicsit másképp.
Havi zárás helyett, inkább egy ösztönző bakancslistát szeretnék minden hónapra, persze előre. 
Először is, így talán több ösztönzésem lesz végre megírni és befejezni, amit elkezdtem/terveztem. Másodszor, pedig már előre imádom, hogy kihúzhatom a listán szereplő dolgokat, remélem, hogy minél többre sor kerül...

Novemberi listáról maradt még:
Jay Asher: Tizenhárom okom volt... (Thirteen Reasons Why) (értékelés hiányzik)
Catherine Fisher: Incarceron (még nem fejeztem be)
Jennifer Crusie: Száguldás a szerelembe (elolvastam, de nem írtam róla MÉG)
Dorotea de Spirito: Dream 
(elolvastam, de nem írok róla)
Sylvia Day- Hozzád kötve 
(elolvastam, de nem írtam róla MÉG)
Alex Flinn- Csók pont jókor (még nem olvastam...)
Cyn Balog- Tündérszerelem (félbehagytam)




Decemberi olvasmánylista:

Lisa Kleypas: Csábíts el pirkadatkor
Kate Van Dyke: Valóra vált rémálom (elolvasva hamarosan értékelem)
Louisa Edwards: Forr a vérem! (elolvastam, majd írok róla)
J.R. Ward: Újjászületett szerető
Sara Fawkes: Amit csak Ő akar
Katie Fforde: Szerelem kétszer 
Kimberly Derting: Eskü 
Mary Jo Putney: Végzetes csók (elolvasva)
Sylvia Day: Melléd láncolva
Jennifer Ashley: Lord Mackenzie tébolya

0 comments: