Heidi McLaughlin: Beaumont sorozat

, by Kristina

Egy sorozat, amely a megbocsátásról szól, a szerelemről, a szenvedélyről, a zenéről. 
A 4225 West együttes tagjai Liam, Harrison és JD főszereplésével olyan történeteket alkotott az írónő, amelyekben rengeteg az érzelem. 

Forrás
1. Örökké a csajom (Forever My Girl)
Liam & Josie
Tovább a bejegyzéshez

1.5 My Everithing (novella)
Nick & Aubrey

2. My Unexpected Forever
Harrison & Katelyn

3. Finding My Forever
Jimmy (JD) & Jenna

4. Finding My Way

5 comments:

KCseni said...

A 2. és a 3. is olvastam. Jimmy története tetszett a legjobban...

Kristina said...

Az én kedvencem is Jimmy könyve! :)

A legjobb sorozat a világon nekem az 1.rész tetszett a legjobban Liam és Josie története! :)

Unknown said...

5 része van?:oo
Itthon még csak az 1. Rész van:((
De az nagyon tetszett
Nem tudja valaki hogy mikorra várható a többi?

Lupitha said...

Hol lehet a többi részt megtalálni? Meg kell rendelni? Az első könyvet a Tescoban vettem de nem gondoltam volna hogy van több része:D:) hu nagyon izgatott vagyok. Kár hogy a többi könyv nem Liam és Josie történetét viszi tovább:( ők lettek a kedvenceim, valami fantasztikus! Mindenesetre Harrison és Katelyn is nagyon érdekel. Meg persze a többiek.
(Hát ez kicsit hosszabbra sikeredett, na mind egy)
Várom a válaszokat:)
Lupitha