Spontán vagyok 2#

, by Kristina

Tudtátok?
Raine Miller Blackstone affér sorozatban nemrég megjelent külföldön egy spin-off novella Cherry Girl címmel, a főszereplők pedig Elaina Morris és Neil McManus. Hát fura, hogy nem emlékszem rájuk pontosan, viszont addig nem olvasom újra, amíg nincs a kezemben a 4. rész. Február 28-án jelenik meg, ami a Rare and Precious Things címet kapta, erről borítót nem mutatok, mert nagyon spoileres azoknak, akik nem olvasták a 3. részt. És nem, a 3. rész magyar megjelenéséről még mindig sehol semmi. 

Ami még foglalkoztat: 
- Újra kell olvasnom a Szürke sorozatot, annyi képet látok mostanában az interneten a készülő filmből, hogy elkezdett hiányozni. Főleg a romantikus része.
- Ha már az erotikus könyveknél tartok, akkor idén tényleg nagyon sok gyöngyszemhez volt szerencsém (és még csak január 17-e van). Az első egy trilógia, amiről még nem írtam. Tara Sue Me: The Submissive a címe. Jegyzetek már vannak, csak még dolgozom rajta. Annyira szeretném, ha megvenné valamelyik hazai kiadó a jogokat, mert kevés BDSM könyv van magyarul, ez pedig nagyon jó választás lenne. 

Ami velem történik:
Tegnap este minden bátorságomra szükség volt, hogy az első blogbejegyzéseim átolvassam/újraolvassam. Azt tudni kell rólam, hogy ha egyszer közzéteszek valamit, akkor nem olvasom el újra. Tényleg ritkán történik meg, egyszerűen utálom magam olvasni. :D
Éreztem én, hogy sokkos állapot közeli élményem lesz az újraolvasás miatt. Viccet félretéve, tényleg megdöbbentem. Azt különben is éreztem, hogy a blogolással töltött hónapok alatt fejlődtem, most szabadabban írok, lazábban és figyelmesebben (merem remélni). 
Elkezdtem kicsit szerkesztgetni őket, de gyorsan feladtam, talán majd az elkövetkező hetekben lesz rá egy kis időm. Pontosabban muszáj rá időt szakítanom. Már csak fegyvert kell szegezni a halántékomhoz, hogy ezt az ígéretem be is tartsam. :D


3 comments:

Mel said...

Én már rajta vagyok a Szürke újraolvasásán. :) Látom a képeket és fogalmam sincs, hogy az a jelenet mégis mikor volt a könyvben...
Szeretem a bejegyzéseidet, mert mindig nagyon színesek, szórakoztatóak és egyszerűen meghozod az ember kedvét olyan könyvekhez is, amit nem tervezett elolvasni. :)
Annyit szeretnék kérdezni tőled, hogy szerinted érdemes elkezdeni a Fekete Tőr Testvériség köteteit? Eddig nem nagyon olvastam vámpíros, paranormális könyveket. Így érdemes ezzel kezdeni?

Kristina said...

Hát igen, ezek a képek engem is sokszor töprengésre késztetnek, mert néha nem tudom, hogy mikor történtek a jelenetek. :D Elég szórakoztató, de néha félek,hogy túl sok jelenetet látok képekben és aztán nem lesz annyira izgalmas a film. De gondolom tartogatnak majd meglepetéseket. :)

Szerintem a Fekete Tőr Testvériség tökéletes választás lesz, ha vápmírosat keresel! Nagy kedvencem. :) A fordító is nagyon jó munkát végez, és a kiadó is minden részt megjelentetett magyarul.

Egyébként, ha paranormális sorozatot keresel, akkor ajánlom még Nalini Singh angyalos sorozatát az Angyali vadászt, és az alakváltós sorozatát az Egy világ - Két faj - Állandó küzdelem címűt.

Mind a három sorozat izgalmas a krimi szál miatt, nagyon romantikus, és erotika is van bennük. Ez a három kedvencem, amit csak ajánlani tudok. :)

Mel said...

Köszi a segítséget! :)
Megnézem őket!