Christina Lauren: Gyönyörű idegen

, by Kristina

Fülszöveg
EGY SÁRMOS ANGOL PLAYBOY. EGY LÁNY,
AKI VÉGÜL ÉLNI AKAR. ÉS EGY TITKOS VISZONY, AMI A LEHETŐ LEGÉLÉNKEBB SZÍNEKBEN MUTATJA MEG MAGÁT.
A fiatal pénzügyi zsenit, Sara Dillont, csalja a pasija, ezért elköltözik New Yorkba, hogy minden komolyabb elkötelezettség nélkül egyszerűen jól érezze magát. Egy bárban találkozik egy ellenállhatatlan, szexi, brit fickóval, és belemegy az egyéjszakás kalandba. De az a mód - és a sebesség ahogyan leolvadnak a gátlásai, megváltoztatja a férfihoz való viszonyát: alkalmi partnerből ő lesz számára a Gyönyörű Idegen.
Az egész város tudja, hogy Max Stella imádja a nőket, Wall Street-i rosszfiús sármja számtalan trófeát hozott már neki, de Sara hatására gondolkodott el először azon, hogy talán mégis van valaki, aki a hálószobán túl is a partnere lehet.
Annál, hogy olyan helyen találkozzanak, ahol bárki beléjük botolhat, csak egy dolog ijesztőbb Sara számára: az, hogy egy privát helyen túl közel kerüljön Maxhez.

A történetről és a szereplőkről

Sara hirtelen ötlettől vezérelve úgy dönt, hogy elfogadja Bennett állásajánlatát és otthagyja Chicago városát új életet kezd New Yorkban. Az előző rész főszereplő párosa Chloe és Bennett sokat segít Sarának abban, hogy beilleszkedjen és szilárd támaszt nyújtanak neki, amikor csak kell.
Sara bizalmatlan szinte mindenkivel, hiszen egy hat éves kapcsolaton próbálja magát túltenni, mégis megtörténik a lehetetlen, amikor alig pár nappal a városba költözése után egy lányos bulit csap Chloéval és Júliával. Becsiccsent és bárpultnál összefut egy gyönyörű idegennel. Onnantól kezdve szinte szikráznak a könyv lapjai.
Max jóképű, szexi és mindezt tudja is magáról, őszinte és szókimondó. Abban a pillanatban, ahogy megpillantja Sarát, eldönti, hogy kell neki, és nos, igen. Meg is szerzi.
Max és Sara erotikus kalandozásai a vágyról szólnak. Megismerik egymás titkos ábrándjait, és a névtelen szex átalakul játszadozássá, majd valami komolyabbá, amiben az érzelmek is fontos szerepet kapnak.
Számomra azt jelentette, hogy átélhettem egy nő kibontakozását, ébredését, önmagára találását.
Max olyan pasi, aki sajnos nem létezik. És szörnyű, mert egy kicsi részem szerelmes lett belé, de hát ezzel a veszéllyel minden könyv olvasásánál szembe találom magam.   Egy playboy, akiről a média olyan képet fest, amitől a lapokat jobban veszik, vagyis néha nem árt a csomagolás alá is bekukkantani.

A könyv és én

Levakarhatatlan mosoly ragad az arcomra, mert az új évet ezzel a könyvvel kezdtem és megint érzem, hogy bizseregnek az ujjaim, ugyanis kényszert érzek, hogy nagy hévvel hangoztassam mennyire is imádtam.
Érzéki, művészi, szórakoztató és romantikus. Hát kell ennél több ahhoz, hogy egy olvasni és az álmokban elmerülni szerető nő jól érezze magát?

A fülszöveg jó, de mégis így utólag úgy érzem, hogy olyan kis semmis, átlagos romantikus történetnek állítja be. Számomra mégis sokkal több volt. Hangsúlyozom, hogy számomra, mert én megtaláltam benne önmagam és ezzel tudtam is azonosulni, talán ezért is szippantott ennyire magába.

Erotikus romantika, de mégsem azon a „mocskos” módon. A szerelem és a test művészete, ami ebben a könyvben leíródott, egy nő erotikus álmodozásáról és beteljesüléséről szól.
Egy mese, egy történet amit átéltem, átéreztem és üresnek éreztem magam, csak azért mert véget ért. Ilyenkor érzem azt, hogy minden elolvasott könyv egy újabb megélt élet. Túlcsordultak az érzelmek bennem és éreztem a késztetést, hogy már pedig erről a történtről írni kell, főleg azért, hogy szavakba öntsem mindezt, hogy legyen egy „kézzel” fogható bizonyíték arról, hogy esendő lélek vagyok, aki egy kitalált történet iránt is érezhet rajongást.  Szavakkal nem tudom eléggé kifejezni, hogy mit adott nekem a történet, mert egy idő után nem érnek semmit a szavak, csak az érzések.
Nem mondom, hogy másnak is ilyen tökéletes lesz, de ami a legfontosabb, hogy nekem mégis az volt!

Lesznek akik kliséhalmaznak, esetleg gyenge erotikus könyvnek fogják nevezni, pontosan azért, mert nem vagyunk egyformák, másként éljük meg a történeteket. A könyv akár mekkora limonádé is lehet, de mindig vannak akik megértik, ha van mondanivalója.

Egy olyan könyv, ami írása közben az írók és olvasás közben az olvasók is tanulnak.

A kedvenc hobbim a fotózás, de a könyvben olvasni arról, hogy milyen amikor a testek közötti kapcsolatot és kinyilvánulást kapták lencsevégre a legintimebb pillanatokban is, valahogy sokkal művészibb szintre emelte még számomra is. Szinte láttam a szemeim előtt a könyvben készült képeket, és talán pont ezért nehéz észhez térnem a kábulatból, hogy márpedig ez csak egy kitalált történet volt. Tetszett, ahogy a szavakkal elmesélték mit jelentenek a képek, valahogy mélyebb értelmet nyertek így az érzések.

New York mindig is a kedvenc helyet volt, nincs is jobb érzés, amikor róla olvashatok, de ebben a könyvben könnyen elképzeltem, ahogy a júliusi fülledt melegben is az utcáin lépkedem, vagy sodor a tömeg, esetleg amikor egy felhőkarcoló tetején a szél simogatja meztelen bőröm. Vizuális típus vagyok, de az írónők megkönnyítették a dolgom a stílusukkal.  

Megszámlálhatatlanul sok mosolyt csalt az arcomra Chloe és Bennett megjelenése is, újra is fogom olvasni a könyvüket még ma éjjel. Egy kis nosztalgia mindig jól jön. Sőt a következő részt is türelmetlenül várom, mert ott Will a főszereplő, aki ugyan ebben a részben megmutatta magát, de mégis kiismerhetetlen maradt. Két jó rész után, szinte érzem, hogy a harmadik is tartja majd a szintet, szinte érzem, hogy megint meglepnek valamivel az írónők..

Hiányoltam a végéről egy két plusz fejezetet, de mivel Max társa Will, így szinte garantált, hogy a harmadik részben is szerepet kapnak majd Sarával.

Kiadó: Lilith könyvek
Kiadás éve: 2013.
Eredeti cím: Beautiful Stranger
Sorozat: Beautiful Bastard 2. része

3 comments:

KCseni said...

Olvastad a többit? Nekem is ez a kedvencem de a Gyönyörű rohadék és a Beautiful bitch (még nem fordították le azt hiszem) is nagyon jó.

KCseni said...

Oh bocsi. nem tudtam várni és mielőtt végig olvastam a bejegyzésed az előtt írtam. így a kérdésem már csak annyi hogy a Beautiful Bitch-et olvastad-e.

Kristina said...

Szia KCSeni! :)
Még nem olvastam a novellákat sem, meg a folytatást, majd a napokban tervezem. :) Csak a vizsgák miatt kicsit le vagyok maradva az olvasással. :)