Susan Elizabeth Phillips Mindent a szerelemért

, by Kristina

Georgie Yorknak rossz napja van. Mi több, sorozatosan rossz napja van. Amerika egykori imádott gyereksztárjának látszólag minden összejött: sikeres karrier, vonzó férj, jó barátok. Szívdöglesztő férje, Lance azonban az ország-világ színe előtt elhagyja Hollywood legújabb irgalmas szamaritánusáért, a káprázatos színésznőért, Jade Gentryért. Egyik nap a sajtó rátámad Georgie-ra, hogy szembesítsék a hírrel, Jade terhes. Georgie nem tudja leplezni az elkeseredettségét. Könyörögni kezd egy távoli barátjának, Trevornak, hogy vegye feleségül egyetlen évre. Ám Trevor nem igazán szeretne élni a felkínált lehetőséggel. Georgie egykori filmbéli partnere, a kicsapongó Bramwell Shepard kihallgatja a beszélgetést, s ezt követően egyetlen lehetőséget sem hagy ki, hogy ugrassa Georgie-t. Bram, a hollywoodi fenegyerek sztárallűrjeivel tönkretette a saját karrierjét, gyakran néz a pohár fenekére, öntelt és nehéz kijönni vele. Georgie egészen Las Vegasig menekül előle. Ám – micsoda véletlen! – ott is összefutnak. Túl sokat isznak, és amikor másnap reggel felébrednek, kölcsönös megdöbbenésükre kiderül, hogy összeházasodtak. Georgie ráeszmél, hogy ez a saját malmára hajthatja a vizet, pláne ha sikerül meggyőznie a férfit hogy maradjanak házasok.

*  *  *

Phillips a Chicago Stars sportos romantikus sorozatának köszönhetően megszerette velem az amerikai focit. A könyveit már anélkül is várom, hogy akár csak rápillantanék a fülszövegre, hiszen tudom, hogy különben is szórakoztató vicces és romantikus lesz.
Blogokon böngésztem kicsit új olvasni való után, és ami feltűnt először az a borító volt, amikor kiderült, hogy SEP írta, már viszketett a tenyerem, nagyon gyorsan hozzá is jutottam. Igaz egy nap alatt elolvastam, de ehhez is egy zárt ajtóra volt szükség " Ne zavarj" táblával, mert nyugodtan át akartam adni magam a könyv világának.

A gyors olvasás miatt, nem igazán figyeltem az apró részletekre, de még így is magasan teljesített akkor. Most újraolvasva, elmondhatom, hogy visszavonhatatlanul a kedvenceim egyike lett. Megvett magának kilóra. :)

Maga a történet érdekes, és merem állítani, hogy épp aktuális, talán felnyitja néhány megszállott  szemét, hogy a sztárok is emberek, és mindenkinek szüksége van magánéletre. Gondolok ezzel a rajongók őrjöngésére, és a média hazugságaira, vagy éppen haszontalan, szükségtelen híreikre. :)

A kezdeteknél kicsit megijedtem, és nagyon sajnáltam szegény Georgie-t, azóta a jelenet óta, más szemmel nézek a levakarhatatlan pletykahajhász paparazzikra, híradósokra. Szépen összeszedte magát, fejlődött a karaktere a történet alakulásával. 
Bram-et utáltam az elején, de igen sikerült megszerettetnie magát, nem sorolom a nagy kedvencek közé, de azért minden elismerésem az övé is.
Szeretem az ilyen családias történeteket, igaz az elején még nagyon nem volt az, de hát ha a vége jó, minden jó.
Iris York Shepard, pedig egy zabálni való négyéves! :)
Chaz-t az elején nem szerettem, de mindennek megvan az oka, és az ő érzéseit is meg tudtam érteni, a tettei sem véletlenek.

Kedvenc szereplőim: Georgie, Bram, Trev, Paul

Kiadó: Victoria
Kiadás éve: 2010.

0 comments: