Julie Garwood A Titok

, by Kristina

Judith Hampton gyönyörű, büszke és hűséges lány. Gyermekkori barátnője állapotos, és Judith megígérte neki, hogy mellette lesz a nehéz pillanatokban. De más oka is volt, hogy elhagyja sivár angliai otthonát, és megtegye a Felföldre vezető hosszú utat. Találkozni akart soha nem látott apjával, a Maclean nemzetség urával. Semmi nem készíthette fel azonban a barbár skót harcos látványára, aki azért érkezett, hogy elkísérje a földjére…
Iain Maitland, nemzetségének vezetője, büszke és hatalmas nagyúr, olyan ellenállhatatlan vonzerővel, amilyennel Judith még soha nem találkozott. A hagyományok tisztelete és az új utak keresése csap itt össze, de Judith még szenvedélyes vitáik közepette is élvezi a férfi gyengéd csókjait és gondos törődését. Iaint elképeszti a lány bátor fellépése, elbűvöli üdesége, rabul ejti gyengéd természete, és hagyja, hogy magával ragadja Judith szerelme. Semmi sem árthat a vonzalomnak vagy a bizalomnak, melyet a férfi iránt érez… még a féltve őrzött titok sem, mely meghiúsíthat egy fontos szövetséget vagy a szerelmek legcsodálatosabbikát!


10-es skálán, mondjuk 11. :)
Hogy miért? Hát sorolom:
1.Mert történelmi romantikus.
2.Garwood írta.
3. Az erős barátság miatt a barátnők között.
4. Mert nagyon érdekes, ahogyan az akkori szülési módszereket elmeséli.
5. Judith személyisége miatt, mert néha kicsit lüke, de nagyon tud szeretni, és egy ritka jó barát.
6. Iain minden nő vágya ( nem csak a kinézete miatt, hanem mert tudta szeretni Judithot, kimerte neki mutatni, és mert a népe előtt is bevallotta. 
7. Mert, amikor befejeztem, azonnal folytatni akartam, és volt is folytatás, és újra találkoztam velük.
8. Sokat nevettem, kuncogtam,
9. volt, hogy lélegzet visszafolytva vártam, hogy na most mi is fog történni?
10. És mert nyugodtan ajánlhatom mindekinek!
11. az már csak ráadás! :)


Értékelés:


0 comments: