Julianne Donaldson: Edenbrooke

, by Kristina

Fülszöveg:
Marianne Daventry bármit megtenne, hogy elszökhessen a rémesen unalmas Bathból és udvarlója egyre terhesebbé váló ostromai elől. Nem csoda hát, hogy amikor ikertestvére, Cecily meghívja őt Edenbrooke-ba, a pazar vidéki birtokra, kapva kap az ajánlaton. Marianne arra számít, hogy végre kipihenheti magát és kedvére gyönyörködhet a szeretett angol tájban, miközben testvére Edenbrooke jóképű örökösét igyekszik becserkészni. Ám idővel rájön, hiába a leggondosabb tervezés, bármikor porszem csúszhat a gépezetbe.
Marianne, aki először egy útonállóval keveredik ijesztő összetűzésbe, majd látszólag ártalmatlan flörtbe bonyolódik, képtelen kalandok egész sorát éli át, míg a gyengéd érzelmek és az intrikák végleg átveszik az uralmat az élete fölött. Vajon sikerül megzaboláznia csalfa szívét, vagy hagyja, hogy egy titokzatos idegen levegye a lábáról? Annyi bizonyos, hogy a sors nem egy kellemes nyári vakáció reményében vezeti Marianne-t Edenbrooke-ba.


Tartottam a könyvtől, mert mostanában nem szoktam a történelmi romantikus műfajban új írónők könyveit olvasni, egyszerűen szeretek az eddig jól bevált kedvenceknél maradni, mint Julia Quinn, Johanna Lindsey, Lisa Kleypas, Sara MacLean, és Sabrina Jeffries. Mekkora szerencse, hogy a fülszöveg ennyire felcsigázott, és jelentkeztem a turnéra! Néha tényleg megéri kockáztatni, mert ilyen kincsekre lehet bukkanni. :)

Hasonló lelkesedéssel olvastam, mint pár nappal ezelőtt a Hölgy sosem enged c. könyvet is. A regény elején ugyan volt egy pillanat, amikor kétségbe voltam esve, hogy biztosan jó döntés volt e... Ezért is ajánlom mindenkinek, hogy ne tessék eltántorodni a történettől, mert a nyálas képű Mr. Whittles csak pár oldal erejéig okoz kellemetlen perceket. Így utólag már nevethetnékem van az abszurd jeleneten, mert valljuk be, amikor egy ifjú hölgynek egy vén ember udvarol, és ráadásul a könyv legelején, az már a határokat feszegeti, főleg hogy mindenki inkább az Igazival szeretné, ha megismerkedne a hősnő. :D

Marianne sokak kedvence lesz, mert nagyon talpraesett, vicces, karaktere igazán egyedi és szerethető. Imádja a természetet, aminek rengeteg vicces és romantikus jelenetet köszönhetünk majd. Édesanyja halála után Bath-ba költözik, nagyanyjához, ahol lassan halálra unja magát, és kapva kap az alkalmon, amikor nővérétől meghívás érkezik egy kis kiruccanásra. Hosszú út vár rá, hogy megtalálja és elfogadja önmagát, olyannak amilyen, hogy rájöjjön ő is különleges. Mindebben pedig nagy segítsége lesz majs hősünk.
Philip maga a tökéletes kedvenc könyves álompasi! Az elején titokzatos, kiismerhetetlen, de minél több titkára derül fény, annál jobban szerelembe esik az olvasó is, a hősnővel együtt. 

Több helyen is azt olvastam, hogy Jane Austen-hez hasonlítják, nos mivel én még nem olvastam egy Austen regényt sem, így nem tudom ezeket a kijelentéseket se helyeselni, se cáfolni. Ami viszont biztos, hogy engem nem hozott volna lázba ez a hasonlat, ha azelőtt hallom, hogy jelentkeztem a turnéra. A stílusát én leginkább Sara MacLean és Julia Quinn írónőkhöz hasonlítanám, mert az mellett, hogy kuncogást is képes előcsalni az olvasóból,  de a szomorúbb jelenetek is hatásosak. A színes leírásnak köszönhetően pedig azonnal körülragad, és beleránt a könyvbe, kicsit sem kell erőlködni, hogy a képzeletünk szárnyra kelljen, olvastatja magát. 
Egy mesésen gyönyörű kenti kastély és annak rendezett és meseszép udvara és gyümölcsös kertje ad otthon a romantikus jeleneteknek.
A könyv rendkívül szórakoztató, romantikus és vicces!

Kiadó: Könyvmolyképző
Sorozat: A Proper Romance 1 része
Elit Start: 2015.06.16.
Megjelenés: 2015.07.17.
Fordította: Molnár Edit



A Könyvmolyképző kiadó jóvoltából a napokban jelenik meg az Edenbrooke című regény, ami az Austen könyvek hangulatát idézi.
Az elkövetkező napokban öt blogger kalauzol el titeket a viktoriánus Angliába, ahol megismerhetitek Marianne történetét.


06.19 Kristina blogja
06.22 CBooks
06.24 Deszy könyvajánlója
06.26 Dreamworld



A könyv írónője nagy Jane Austen rajongó és ez látszik a könyvön. Nagyon kellemes élményt nyújthat a rajongóknak. Mostani játékunk ezért ehhez kapcsolódik.
Minden állomáson találtok egy idézetet valamelyik Austen könyvből, nektek pedig be kell azonosítanotok, hogy melyik könyvből származik.
Csak a címét várjuk megfejtésnek.
(Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz! A nyertesek jelentkezésére 72 óra áll rendelkezésre a megküldött e-mailre válaszolni, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.)


"Bizonyára szerelmes vagyok – gondolta magában. – Ez a nyughatatlanság, ez a fásultság és butaság, meg hogy semmi kedvem leülni, és elfoglalni magam, mert úgy érzem, minden unalmas és ostoba a ház körül! Bizonyára szerelmes vagyok; én lennék a legfurcsább teremtése a világnak, ha nem szerettem volna bele – legalábbis néhány hétre."




a Rafflecopter giveaway

0 comments: