Írhatnékom van 3#

, by Kristina

Felsorolás indul...
1.   Tegnapelőtt este engem is megcsapott az ünnepi hangulat szele. Egész pontosan 22:48-kor, amikor felfedeztem, hogy szállingózik a hó. (Ma már elborzadva gondolok vissza, hogy tudtam ennek örülni? Ma kifejezetten utálom a havat.) Ennek azért volt nagy jelentősége, mert már napok óta hajtogatom, hogy "ma" biztosan esni fog, persze ahol én tartózkodtam, ott nem esett. Esett otthon, esett Magnoliánál, de ITT nem.
   Nem is csoda, hogy már a lakótársam is röhögött, ha csak a havat említettem, és azt sem hitte el, amikor már tényleg esett. (Mintha farkast kiáltottam volna.) Kénytelen voltam kirángatni az erkélyre, amikor tegnapelőtt megtört a jég, és végre én is részese voltam az első hóesésnek. 

2.   Agresszív vagyok, és ideges. De csak passzívan, nem harapok, csak a szememmel égetek és fagyasztok embereket... Fogalmam sincs miért.
   Szeretek egyedül lenni, de ma ez kifejezetten szomorít, pedig egész héten erre vártam... Na mindegy, ma begubózok a meleg szobámba és a havat csak az ablakból nézem. Egész nap olvasni fogok. :)

3.   Szeretnék egy fekete kalapot, már lassan 5 hónapja keresem a megfelelőt...



4.   Közeledik a karácsony, újév, meg a születésnapom, és ebben az  a fura, hogy izgatottság helyett engem a nyugalom szállt meg. Valami lehet a levegőben, vagy az évek teszik, de már nem villanyoz fel, talán elérkezett a téli depi ideje, még jó, hogy csak pár napig szokott eluralkodni felettem.

5.   Elegem van a vámpírokból, a vérfarkasokból, új könyvbe már nem kezdek ilyen témával, csak a már megkezdett sorozatokat fejezem be. ..Na jó a tündék, meg egyéb mágikus lények még a toplistámon vannak... (De NEM a Moning félék.) Most Tündérszerelemre gondolok. :)

6.   Jogos a kérdés, hogy akkor mi ütötte fel a fejét nálam. Nos, ha még nem vettétek volna észre, akkor elkapott a történelmi romantika láz. És mennyire jó!
   Kell az izgalom, a szabályok, amiket megszegnek, a lopott csókok, a humor, és a sok skót! :D

7.   Ami pedig a blogot illeti új oldalt nyitottam, "Könyvlista" néven. (Ott fenn.) Ahogyan a neve is mondja listázom ABC szerint azokat a könyveket, amikről már írtam beszámolót. Címkékkel is el fogom látni őket, hogy könnyebben tudjatok válogatni olvasni valót ízlés szerint. 
   
8.   Új sablont kerestem, de letettem róla, nincs kedvem vesződni vele, jó lesz tavaszi virágos, amikor ilyen csúnya zord tél elé nézünk, legalább a blog legyen meleg és vidám. :) Hm, csicseregni azért már ne fogok, hogy meglegyen a teljes tavaszi hangulat...

9.   Hamarosan véget ér a harmadik évad az amerikai The Voice-ban, tehát erről is beszámolok 1-2 héten belül, nem hagyhatom ki, nagyon sok új kedvencem lett. 

10.   Jut eszembe eszméletlen jó Christina Aguilera új cd-je a Lotus.











0 comments: