Kívánságlistám (10.)

, by Kristina

Keddi Kívánságlistám átalakult csak sima Kívánságlistámmá, mivel az időhiány miatt vagy lekéstem a közzétételt, vagy csak a hét másik napján bukkantam rá ezekre a gyöngyszemekre.
Mivel már lassan egy hónapja nem jelentkeztem ezzel a rovattal, remélem azért ezek még újdonságnak számítanak. :) Nagyon sok fincsi kis csemege érkezik tavasszal. 
Legalább is nekem fülig ért a szám, amikor rájuk bukkantam. :)

1. Nalini Singh: Szabadulás
Kiadó: Egmont DARK
Eredeti cím: Hostage to Pleasure
Műfaj: Paranormális-romantikus
Megjelenés: 2013. április 24.

Tartalom:

Ashaya Aleine a látszat szerint a tökéletes mentál: rideg, érzéketlen és gyakorlatias. Ő a tudós, aki az egész mentál népet rabszolgasorba döntő implantátumot készíti. Valójában azonban elkeseredetten küzd, hogy megmentse a fiát, és szabaduljon a Mentál Tanács befolyása alól. De hiába menekül: nem biztonságba kerül, hanem egyenesen a halálos alakváltó mesterlövész karjaiba fut. 

Dorian Christensen húgát egy mentál gyilkos ölte meg. A DarkRiver őrszem nem tud ugyan leopárd alakot ölteni, de a vadállat benne él, és bosszúra szomjazik. Most mégis védelmeznie kell Ashayát és fiát. 

Dorian soha nem gondolta volna, hogy mentál iránt a gyűlöleten kívül mást is érezhet, de a szenvedély sokszor átírja a játékszabályokat.

Miért érdekel?
  Ha még létezik olyan olvasóm, aki ne tudna arról, hogy mekkora Nalini rajongó vagyok, akkor azt hiszem valamit nem jól csináltam eddig. Mert ŐRÜLT nagy rajongója vagyok, hiszen minden könyvét áhítattal várom. Még újraolvasáskor is képes elvarázsolni és ezt sajnos nagyon kevesen érték el eddig "olvasói pályafutásom alatt". ;) 
  Bevallom, azon kevesek közé tartozom, akiket először nem varázsolt el Dorian, hiszen Lucason kívül nem voltam képes figyelni senkire sem első olvasás alkalmával. De pár héttel ezelőtt végre újraolvastam a sorozat eddig magyarul megjelent részeit és már képes voltam arra, hogy mindent és mindenkit nagyító alá vessek. Így történt, hogy elkapott a Dorian láz, és mivel tudtam, hogy a kiadó hamarosan meglep bennünket a magyar kiadással, rábírtam magam arra, hogy kivárjam. 
U.I.: Senkit se ijesszen meg a borítón lévő pasi mosolya, mert asszem Dorian nagyon nem ilyen, a képzeletemben legalább is sokkal jobb és érzékibb.

Miután olvastam:
Nagyon tetszett, Nalini bebizonyítja, hogy képes bennünket meglepni rengetegszer. :) Csak ajánlani tudom. ITT írtam róla.

2.  Jennifer L.  Armentrout: Obszidián
Kiadó: Könyvmolyképző
Eredeti cím: Obsidian
Sorozat: Luxen 1. része
Műfaj: Paranormális-romantikus
Megjelenés: 2013. 06. 06.

Tartalom:
Az újrakezdés szívás. 

Amikor -- éppen az utolsó középiskolai évem előtt -- Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült. 

Aztán a srác megszólalt. 
Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt -- akkor valami történt. Valami váratlan. 
A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem. 
Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam. 
Mármint ha nem ölöm meg addig én magam... 


Miért kell nekem?
Még tavaly valamikor figyeltem fel a könyvre Kelly blogján, amikor interjút készített a magyar származású modellpárossal, akik a sorozat borítóin szerepelnek. Majd felfedeztem a könyv előzetesét a You Tube csatornán és hát szerelem lett első látásra. Nem csak azért, mert a pasit Daemonnak hívják, de valamiért imádom az olyan karaktereket, akik először a csaj agyára mennek. 


3. Sherrylin Kenyon: Éjféli gyönyörök

Kiadó: Ulpius-ház
Eredeti cím: Seize the Night
Sorozat: Sötét vadász 7. része
Műfaj: Paranormális-romantikus
Megjelenés: ??? (remélem, hogy hamarosan)

Tartalom:
A nagyrészt görög származású Sötét Vadászok körében nem örvend nagy népszerűségnek a nemesi származására módfelett büszke római – Valerius. 
Amikor a férfi találkozik a pimasz és csábító Tabitha Devereaux-val, aki nem más, mint a volt Sötét Vadász, Kyrian sógora, Val halálos ellensége, kapcsolatuk azonnal igen hevessé válik. A nőnek egyáltalán nem áll szándékában komolyan venni őt. 
Amit Tabitha azonban igen komolyan művel, az a vámpírvadászat és a gyilkolás. Mindkettejüknek hamarosan szembe kell nézniük a legveszedelmesebb démonnal. A végső győzelemért Valnak fel kell adnia büszkeségét és meg kell tanulnia bíznia, hogy megvédelmezhesse Kyriant, azt a férfit, akit gyűlöl és azt a nőt, aki az őrületbe kergeti.

Miért kell?
Már olvastam már és nagy kedvencem, egyszerűen nem hiányozhat  a polcról. Tabitha egyik olyan szereplő a sorozatból, akit már az első megjelenésekor nagyon megszerettem. Tényleg egy különleges karakter, és Valeriussal együtt még különlegesebbek lesznek. Nem csak a romantika miatt, de az akció, az erotika, a vicces jelenetek, az imádni való mellékszereplők. Valerius szekálása, hát egy kihagyhatatlan élmény! :)


4. J. Sterling: A hibátlan játék
Eredeti cím: The Perfect Game
Kiadó: Ulpius-ház
Műfaj: sportos-romantikus 
Tervezett megjelenés: 2013. július

Tartalom:
Nem így és nem ezt akarták. 

És mégis… 

Két fiatal, Cassie Andrews és Jack Carter kezdi meg tanulmányait a főiskolai előkészítőn. Amikor Cassie megismeri az emelkedő csillagú baseballreménységet, Jacket, határozott szándéka, hogy nagy ívben elkerüli ezt a beképzelt fölényes alakot. Ám Jack egészen másképp képzeli: randizni akar a lánnyal. 
Mindketten sérült lelkűek, tele bizalmatlansággal, félnek kitárulkozni a másik (és önmaguk) előtt, és így vágnak bele ebbe az érzelmi utazásba, amely a szerelemről és a megbocsátásról szól. De a hosszú út végén talán meg lehet ragasztgatni az összetört szíveket… 
Mert az élet néha durva és kegyetlen, mielőtt gyönyörűvé válna… 


Miért kell nekem?
Hm, a legutóbbi alkalommal lehet megérte kiakadni, mert pár napra rá egy sportos romantikus könyvet tett közzé az Ulpius az újdonságokat hirdető oldalukon, vagyis juppppiiii!!! :D Már csak ezer másik dolog miatt kell aggódni a kiadással kapcsolatban, de egye fene szeretek veszélyesen élni :P


5. Heidi McLaughlin: Örökké a csajom
Kiadó: Ulpius-ház
Eredeti cím: Forever My Girl
Műfaj: Romantikus
Megjelenés: ???

Tartalom:
Sosem hittem volna, hogy rocksztár lesz belőlem. Az egész életem előre eltervezett volt. Futballozás a főiskolán. Bekerülni a Nemzeti Futball-ligába. Házasság a középiskolai szerelmemmel, majd boldogan élni, míg meg nem halok. 
Mindkettőnk szívét összetörtem aznap, amikor közöltem vele, hogy elmegyek. Fiatal voltam. A magam szempontjából jó döntés volt, ám kettőnket illetően nem volt az. Lelkem bánatát zenében sírtam el, de őt soha nem feledtem. Az illatát… A mosolyát… 
Most hazafelé tartok. 
Tíz év telt el. 
Remélem, képes leszek mindezt elmagyarázni neki ennyi idő után. 
Még mindig utána sóvárgok. Ő az én örök szerelmem…


Miért kell nekem?
Először is már a borító miatt szerelembe estem a könyv iránt. Amit nagyon remélek, hogy nem lesz csalódás. Imádom a zenét, imádom a romantikát és mindezt még jobban imádom, ha egy könyvben találkozok vele. Gayle Forman könyv tiszta szerelem volt, nem hiszem, hogy ez a könyv hasonlítana hozzá, persze azon kívül, hogy zene lesz mindkettőben, de mégis ez jutott eszembe róla azonnal. 

0 comments: