Sherrilyn Kenyon: Bűnös éj

, by Kristina

Fülszöveg:
A Sötét Vadászok birodalmában még a halhatatlan rosszfiúknak is be kell tartaniuk a becsületkódexet: Nem árthatsz az embereknek. Nem szívhatsz vért. Nem lehetsz szerelmes.
Néha egy-egy Sötét Vadász mégis azt hiszi, hogy ő a Törvény fölött áll. Ekkor jövök én. Hogy ki vagyok? Az, akitől még a rettenthetetlenek is félnek. Ha megszeged a törvényt, az én haragom sújt le rád. Az én szívemet nem lehet meglágyítani. Könyörtelen vagyok, nincsenek érzéseim.

Legalábbis ezt hittem, amíg nem találkoztam egy Sötét Vadásznővel. A neve Danger. Veszély. Ez nem csupán a neve, hanem maga az élete. Nem bízik bennem, de nem hibáztathatom ezért. Egyedül ő tudja, miért jöttem: hogy bírája, esküdtszéke és valószínűleg hóhéra legyek a barátainak. Csak Danger segíthet, hogy néhányuk megmeneküljön. Nélküle mind meghalnak.

Dangereuse St. Richard halálos őrület a számomra. Van benne valami, ami feléleszti rég halottnak hitt szívem. De a gonosz elleni harcban az emberiség egyetlen reménye, ha teljesítem a kötelességemet. Ám hogyan tehetném, ha ezzel fel kell áldoznom az egyetlen nőt, akit valaha szerettem?


Az Athenaeum Kiadónak köszönhetően folytatódik a magyar nyelvű kiadása a paranormális romantikus műfaj egyik legkedveltebb sorozatának: a Sötét vágyak vadászának. Több ezres rajongótáborral büszkélkedhet a sorozat, annak idején engem is elkapott a nagy láz, sőt azóta is újra-újra olvasom kedvenc részeimet. Késő tavasszal pedig a teljes sorozat újraolvasását tűztem ki célul, a könyvheti megjelenések előtti időszakban.

Azonnal le is csaptam az ajánlatra, mikor kiderült, hogy turnézni fogunk a regénnyel. Minden egyes részét ennek a sorozatnak, amit olvastam, azt imádtam is. Különleges, szórakoztató és benne van az a plusz, amitől olvasás közben a fantázia valósággá válik. Egyedi karakterek, izgalmas és eseménydús cselekményszálak, pörgős jelenetek, sok-sok romantika és különleges történetlevezetések jellemzőek a részekre.

Ami különösen tetszik, hogy az írónő minden egyes könyvnek különleges véget ír, egy olyan happy endet ajándékoz a főszereplőknek, amely hű marad a világ szabályaihoz, de mégis boldog befejezésként éli meg az olvasó. Na, szokás szerint az értékelés elejét a könyv végével kezdem. :D Nézzétek el nekem, de ez az egyik dolog, amivel könyvről könyvre pozitív élményként ajándékoz meg az írónő.



A sorozat előző részeit több évvel ezelőtt olvastam,  sőt a folytatásokat is, és mivel időm sajnos egy gyors újraolvasásra nem volt, így viszont volt pár dolog, sőt személy amire és akikre nem emlékeztem pontosan. Ami azt jelenti, hogy Alexion és Danger, emlékezetem szerint nem sokszor szerepeltek az előző részekben, igaz? Ennek ellenére Alexion azonnal kedvencemmé lépett elő. Amit megkönnyített, hogy sok hasonlóságot véltem felfedezni közte és imádott istenem Acheron között, ami persze 9000 évnyi együttélés miatt elkerülhetetlen számukra gondolom. :)

Alexion, Acheron fegyvernökének adja ki magát, miközben nem más, mint a sötét vadászok bírája és kivégzője egyben. A vadászokat szoros szabályok kötik, cserébe pedig rengeteg mindent kapnak cserébe, hogy az örök életet luxusban éljék le. Mégis van pár eltévedt személy, akik évszázadonként eltévelyednek és Alexion kénytelen a Földre látogatni, hogy kivizsgálja a körülményeket és, ha kell a büntetést kiossza, ki is végezze őket. 

Danger a női sötét vadászok kicsiny táborát erősíti. Határozott, erős személyiség, és társaihoz hasonlóan szereti a magányt, kevés személyt enged közel önmagához. Alexion és ő, az első pillanattól kezdve vonzzák egymást, csak mindketten túl keményfejűek ahhoz, hogy engedjenek a csábításnak, más-más okokból kifolyólag. Mégis a nő ereje kicsit háttérbe szorult, nem gyengült meg, csak hagyta, hogy Alexion védelmezze, és ennek ellenére sem tűnt védtelennek, kiszolgáltatottnak.

Mindenkinek ajánlom, de főleg a sorozat rajongóinak, mert nem fognak csalódni a folytatásban. Nem merem ajánlani azoknak, akik még nem ismerik az előzményeket, mert rengeteg dolog, kifejezés, és szereplő tűnik fel, amitől hirtelen káosznak tűnne az egész. Persze, ha valaki késztetést érez arra, hogy kipróbálja mennyire tetszene neki e rész alapján a sorozat, akkor az készüljön fel rá, hogy a többi részt is meg szeretné majd szerezni.
Igaz, hogy minden regény más-más szerelmi páros egymásra találásáról szól, de több fő szál köti össze ezeket a részeket, több karakter van, akik részről részre felbukkannak, akik fontos részei a történetnek, ezért nem árt sorrendben haladni.


Kiadó: Athenaeum 
ISBN : 9632935355
Megjelenés : 2016.03.31.
Oldalszám: 336
Fordította: Goitein Veronika
Sorozat: Sötét vágyak vadásza 8.


Az Athenaenum kiadó jóvoltából folytatódik Sherrilyn Kenyon Sötét vadász történeteiről szóló sorozata. A Bűnös éj két újabb szereplőt mutat be, Alexiont és Dangert, akik mind a ketten Acheront szolgálják.
Mostani blogturnéban hét blogger, hat állomáson mutatja be a könyvet, valamint számos, a könyv világához kapcsolódó érdekességet olvashattok. 
Játszatok velünk és ha szerencsétek van, tiétek lehet a két nyereménykönyv egyike!



03.23 CBooks
03.26 Kristina blogja


A mostani játékban Kenyonhoz hűen játszunk egy kicsit az elmétekkel. Kenyon írásaira jellemző, hogy legtöbbször a sorok között elrejt információkat, ezért mi is elrejtettünk dolgokat a játékban.
Minden állomáson találtok egy képet, ami az egyik Sötét vadász világból kedvelt karakter szobájáról készült. Mindegyik képen van egy, a szereplőre jellemző elrejtett tárgy, ami más, mint az előző képen. A Rafflecopterbe csak a tárgyakat kell beírnotok. (Például: az asztalon egy toll van, ami a többi képen nincs, akkor az van elrejtve. Rafflecopterbe beírjátok, hogy toll.)

Itt még nem áll meg a feladat. Ez alapján meg kell fejtenetek, hogy kinek a szobájáról készült a képsorozat.

Sőt, van egy másik kérdésünk is! Hol található ez a szoba? Maga a helynek a neve egy szó is egyben, ami mennyet jelent és ez a hely az atlantiszi mennyország. Nem mindenki juthat be ide könnyedén, csak a kiváltságos személyek képesek ide teleportálni. (NEM kötelező feladat, +2 pont)

Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz. A nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére válaszolni a megküldött értesítő levelünkre, ellenkező esetben újat sorsolunk.



0 comments: