Megidézve röviden (4.)

, by Kristina

Old Faithful gejzír
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem ha csak 1-2 óra jut naponta olvasásra, akkor szívesebben veszek elő romantikus füzetet (Júlia, Tiffany és Romana)
Vannak igazán jó történetek is, és amikor csak időm engedi idézni is fogok belőlük. Később talán még egy gyűjtőposztban össze is írom a kedvenceimet, persze csak ha érdekel valakit. :) Sőt, képekben is megmutatom az érdekesebb dolgokat, látványosságokat, amiket a történetek során meglátogatnak a szereplők. 
Néha sajnálom, hogy csak kis terjedelműek, mert viccesek, romantikusak és legfőképp szórakoztatóak, ezért döntöttem az mellett, hogy idézek azokból, amik megtetszettek. Elvégre tovább tartana véleményt írni, mint elolvasni. :)
Mount Rushmore

Tiffany - Szeress és nevess

Stephanie Doyle: Izgató közjáték

Nagyon nagyon nehezen tudtam csak magam leállítani azzal, hogy kettőnél többet NE idézzek, mert sok jelenet volt, amin nagyon jóízűeket kacagtam. :D Szóval ezt a történetet nagyon is ajánlom kikapcsolódásra. Imádom, amikor a főszereplők  beszólogatnak egymásnak. :)

"– Felajánlottam, hogy elviszem Philadelphiába – emlékeztette Baily.
Remek ajánlat, gondolta Daniel, de erre vágyik a legkevésbé. Nem furikázhat napokon át ezzel a nővel. Ővele nem.
– Nem lehet.
– Ó, miért nem? Nem elég fényűző a kocsim?
Daniel térde a műszerfalat verdeste. A feje a tetőt súrolta. A karját vagy összefonta a mellkasán, vagy az elnök asszony megszólítást kedvelő macskát fogta magához. A bogár bizony más, mint a tágas Mercedes. Ám a vonakodása ennél kevésbé gyakorlati ellenérzésből fakadt. Ránézett a lányra, és egy hang a fejében azt súgta, hogy sürgősen ugorjon ki a kocsiból – amíg még megteheti.
– Egyszerűen nem utazhatok magával Philadelphiáig.
– Mi baj van velem?
Semmi szembeszökő. Csupán ahogy a rövidnadrág felcsúszik a combja tövéhez, ahogy a póló megfeszül a mellén, ahogy a vörös tincsek a válla körül kígyóznak, és ahogy zöld szemében huncutság villan…
– Hát, például, ahogy kinéz."



Badlands National Park
"Baily komoran szegezte rá a szemét, és az agyában a következő kérdés merült fel: Egy nő kilencven kilométeres sebességgel hajt az autópályán, és kilök egy kilencven kilós férfit a mozgó kocsiból. Hány év börtönbüntetést kap emberölésért?
Mindjárt kész volt a válasszal is: semennyit. Jogosan tette. Beugrató kérdés volt."


Kép forrása: innen, innen.

3 comments:

Mel said...

Őszintén szólva én odavagyok azokért a kis füzetekért.;) Van egy csomó kedvencem, de Diana Palmer Jégszív című regénye a favorit. Remélem gyakran lesznek ilyen idézetes posztok. :)

Kristina said...

Diana Palmert én is szeretem, meg Mortimert, meg Penny Jordant. :)
Lesznek, sőt áprilisban főleg ezekből idézek, mert nincs időm hosszabb könyvekre a vizsgák miatt...

Mel said...

Én is szeretem őket is. :) Azt hiszem, kénytelen leszek még gyakrabban bekukkantani a blogra. :)