Lainey Reese: Asztal három főre

, by Kristina

Tartalom:
Riley Ramirez tudta, az egész élete megváltozik, amikor New Yorkba költözik. Arra azonban nem számított, hogy már a városban töltött első éjszakáján bekövetkezik. Első látásra őrjítő vonzalmat érez egy éjszakai klub tulajdonosa, Kincade Marshall iránt, ami a másik fél részéről is azonnali viszonzásra talál. Amikor rájön, hogy a férfi, aki ízig-vérig dom, teljes megadást vár el tőle, még akkor is, ha arról van szó, hogy behódoljon a legjobb barátjának, Trevor Weelingtonnak, készségesen, sőt buzgón veti bele magát a szexuális kalandozásba. 


Cade és Trevor a barátságuk kezdete óta megosztottak mindent, beleértve a nőket is. Most viszont egyetlen Riley-val töltött éjszaka elegendő, és rájönnek, ő álmaik hölgye. Teljes érzéki fegyvertárukat bevetik, hogy meggyőzzék, többről van szó holmi alkalmi kalandnál.
Alighogy Cade és Trevor Riley-ra irányítja a figyelmét, valaki a tudtukon kívül támadást intéz a törékeny kapcsolat ellen, és mire rájönnek, már majdnem késő. Az illető célja Riley halála. A barátok, akik az „igazi” megtartásáért harcoltak, hirtelen kénytelenek a nő életéért küzdeni.
Véleményem:
  A utóbbi időben sokat csalódtam a magyarul megjelenő erotikus könyvekben, de végre megtört a sorozatos csalódások sora és immáron nyugodtan mondhatom, hogy itt van egy könyv, amit végre merek ajánlani. 
  Az első pár oldal annyira bugyutának tűnt, hogy forgattam a szemem, de néha meg lehet bocsátani a sablonos dolgokat is, ha jól meg van írva. :)

  A könyvről a 4. Keddi Kívánságlistámon írtam először, amikor a várható megjelenésekből szemezgettem. 

"Miért kell nekem?
Talán mert erősen húz Maya Banks-féle erotikus-romantikus történeteihez. Egy próbát megér, talán szerencsénk lesz és szexen kívül jó történetet is kapunk. "

  Akkor csak ennyi megjegyzést fűztem hozzá, hiszen elég hihetetlen volt számomra, hogy minden erotikus könyvet, amit bejelentenek, végül ki is adnak majd. Szerencsére sorra jelennek meg. :)
  És valóban, ettől jobban nem is találhattam volna el, hiszen tényleg azoknak ajánlom leginkább, akik szerették Maya Banks Vénuszdombi mesék című könyvét is.

Ha pár szóval kellene jellemeznem, most hirtelen csak ezek jutnak eszembe:
- rövid, érzéki, dögös pasikkal, kis izgalommal, sok szexszel, majd még több szex...

  Nem vártam romantikát, nem vártam érzelmes jeleneteket, nem vártam izgalmat, sőt még arra sem számítottam, hogy megkedvelem majd a szereplőket. Mégis kaptam mindenből egy kicsit, a szereplőket pedig könnyen elfogadtam és megértettem.
  Kiszámítható volt a történet vége (még szép), de a legtöbb fordulatot nem mindig láttam előre, lekötötte a figyelmem, időm sem volt unatkozni. 
  Aminek nagyon örültem mikor rákerestem a Goodreads-en, hogy bár sorozat, de minden rész más-más főszereplővel foglalkozik, vagyis szerencsére semmi függővégre nem kell számítani végre egyik résznél sem.. 
   Egy kisebb krimi szálat is beépített az írónő, amitől a történet kapott egy kis plusz feszültséget, vagyis a sok előjáték és szex mellett azért történt egy-két, kisebb-nagyobb szünet is, de tényleg nagyon kevés. :D

  Riley bár az elején ártatlan kis szende csajnak tűnt, szerencsére gyorsan kiderült, hogy azért nem kell Őt sem félteni. Ami kifejezetten üdítő volt a karakterében az az volt, hogy tudta mit akar, nem adta át magát teljesen a férfiaknak, sőt hihető volt, hogy tudott két férfit szeretni egyformán.
  Cade és Travor két igazán összeillő páros, igaz barátok, hasonlóak, de mégis különböznek egymástól, ugyan azt akarják, ugyan azt szeretik, ugyan úgy viselkednek, de valamiért én egyszer Cade-hez vonzódtam jobban, majd  pár bekezdéssel lejjebb pedig már Travor-hoz. :D Nem voltak egymásra féltékenyek, és ez volt az a pont ami miatt jobban tetszett a Vénuszdombi meséktől. Egyszerűen hihetően volt leírva, hogy ilyen megtörténhet a való életben is.
  A következő rész főszereplő pasija, Brice is feltűnik a színen, és azonnal ezt írtam a  jegyzetembe róla, hogy "Kisanyám, lefogadom, hogy az ő könyve sem ártatlan lánykáknak íródott."
  A szex jelenetek nem lettek unalmasak és sablonosak, nem voltak lehetetlen és szemforgatós részek, ami valljuk be egy erotikus könyvnél azért elég fontos.

 Pár óra alatt ki lehet olvasni, szerintem szórakoztató erotikus könyv egy kis izgalommal. Tetszett, mert nem volt túlbonyolítva, de ami igazán bejött az az író stílusa. 

Aki írt még róla: (és egy véleményen vagyunk) Magnolia és ITT olvasd el az ő írását is. 




Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás éve: 2013.
Eredeti cím: A Table for Three
Sorozat: New York 1. része

11 comments:

Magnolia said...

Igaz, hogy kiszámítható volt, de azért azt a Mike figurát nem tudtam hol elhelyezni benne. Viszont Brice, hűűű, jajj nekem... :D

Kristina said...

ÓÓÓÓ igen, Brice könyvét nagyon szeretném, és a Goodreadses értékelések alapján Gage is elég jó pasinak ígérkezik, főleg, hogy Brice húgával etyepetyézik majd. :D

Mike, meg... azt én sem értem. :D

Unknown said...

2.része is van? :))

Kristina said...

Kitti igen ez egy sorozat. :)
A 2. rész címe Damaged GoodS, a 3. rész pedig az Innocence Defied.

Unknown said...

Köszönöm :))

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Magyarúl is megjelentek már? :)

Ancsi said...

Hát, hallod, Kristina, először okoztál csalódást. Mivel bízom Benned, még úgy is megvettem a regényt, hogy brutál drága volt (ok, a Libri nemrég duplázta a kedvezményemet pár napra, legyen). Ehhez képest a könyv tényleg nincs 300 oldal, kis alapú, ráadásul a végén más könyvek ajánlója van több, mint 30 oldalon keresztül.

Nem egész a harmadánál tartok (de ha levesezm a végéről az ajánlókat, akkor lehet mégis túl vagyok :D), és csak azért nem kukázom, mert a) könyvvel ilyet nem teszek b) k sokba került.

Nem az a baj, hogy bugyuta. Hanem hogy brutálisan felszínes. Nyilván belőlem fakad, hogy nem életszerű, hogy 2 szót váltsak egy pasival, és hagyjam, hogy nyilvános helyen magáévá tegyen, és aztán se nagyon kérdezzek.
Egyelőre az elmúlt 90 oldalon semmi nem történt, csak szex, és bár oké, hogy ez egy erotikus írás, de ez sem életszerű.
A másik gondom a szövegezés. Hát a nemiszervekre aztán rengeteg kifejezés van a magyar nyelvben (is), de amiket itt használ az írónő/fordító az nem azok, amilyen viszonylatban én szívesen olvasok róluk.

Miután túl vagyok a Szürkén, már nagyjából azt gondoltam, fel vagyok készülve kb mindenre, de ott volt egy íve, egy komolyabb érzelmi íve is a sorozatnak, ami itt egyelőre nekem sikítva hiányzik.

Persze igen, a pasik k jók, de itt most ez - egyelőre - édeskevés. Majd jövök még, ha kiolvastam, de egyelőrenagyon nullás nálam a könyv :(

És ne sajnáld, nem vagyunk egyformák, és továbbra is hozzád jövök először, ha könyvet akarok választani. :) De ez most nem jön be. Tudom, van ilyen.

Kristina said...

Ancsi örülök, hogy továbbra is bízol bennem. Legközelebb írj nekem levelet, ha valamit nagyon szeretné olvasni, mert nagyon szívesek ajánlok külön neked. Mostanában nincs időm mindenről írni, de van pár új kedvencem még titokban. :D

A könyv messze nem tökéletes, ilyen helyzetbe tényleg nem így reagálnék én sem, de néha vannak olyan napok, amikor egy bonyodalmaktól mentes könyvre van szükségem és amikor ezt olvastam, a hangulatomhoz illő volt. Vannak ettől ezerszer rosszabb könyvek, hidd el, amiket végig sem bírtam olvasni. Szerintem, ha nem tetszik, akkor tedd félre és vedd elő egy másik alkalommal.

A leveled pedig várom, hogy személyesen ajánlhassak neked, amiért ez nem jött be. :D

Ancsi said...

Szia!

Aranyos vagy, mint mindig. Majd írom a levelet, de most van talonban még egy "Egy csodálatos elmém", amit nemrégiben kaptam, és bár tök más kategória, azt is szeretném olvashatni, és arra se sok időm van.

És két megjegyzés csak a hozzászólásodhoz.
1. Nem feltételeztem Rólad semmilyen a könyvben tapasztalt attitűdöt, csak nyilván Te könnyebben átléptél ezen, mint én. :)

2. Azért mertem megvenni (sőt egy ideje kifejezetten akartam a könyvet), mert a gyűjtőposztodban még külön oda is írtad, hogy tetszett. :)

De majd megyek ajánlóért, és köszi a felajánlást még egyszer :)))

Kristina said...

Azt hogy tetszett muszáj volt külön odaírnom, mert épp akkor olvastam 2 erotikust is, amiket félig sem olvastam ki és már tettem félre. Szóval az olyan hasonlításként írtam, mert azokhoz képest ez a könyv ezerszer jobb. Na akkor képzeld el, hogy milyenek lehetnek azok. :D