S. C. Stephens: Meggondolatlan

, by Kristina

Fülszöveg:
Az Esztelenül trilógia harmadik kötete.
Kiera ujján immár jegygyűrű csillog, és kezében tarthatja a diplomáját. Hát lehet egy lány ennél boldogabb?
Igen! Akkor, ha rocksztár vőlegénye is a siker küszöbén áll, és ő elkísérheti a tervezett turnéra. Bizony, Kellan és a bandája országos hírnévre tett szert, ám a következmények árnyékot vetnek a felhőtlennek ígérkező boldogságra. Egy popdíva, akinek leáldozóban van a csillaga, egy terhes nővér, egy bosszúvágyó exbarátnő, valamint paparazzók és riporterek hada - Kierának és Kellannek nem kevés nehézséggel kell megbirkóznia. Amikor a médiacirkusz a tetőfokára hág, a lány már nem tudja eldönteni, kinek higgyen: a sajtónak, a saját szemének vagy élete nagy szerelmének...

,,Még egy rocksztár élete sem mindig fenékig tejfel!"

,,Megmérgezik-e a szerelmet a meggondolatlan döntések?"

A történetről és a szereplőkről

Miután a Féktelen utolsó fejezetében Kiera és Kellan Pete bárjában kijelentik, hogy egymást férjnek és feleségnek tekintik, majd elvonulnak meggünnepelni egy hotelszobába a "házasságkötésüket", nekünk olvasóknak nem hagyott más választást az írónő, minthogy sóhajtozva és mosolyogva várjuk a folytatást. 
Ezer wattos mosollyal olvastam a Meggondolatlan első oldalait is, hiszen onnan folytatódott a történet, ahol abbamaradt a második részben. A szerelelmittas Kiera úgy érezte, hogy semmi sem tudja elrontani a jókedvét és boldogságát, mégis elég hamar bekopogtatott hozzájuk a valóság árnyékos oldala és emlékeztette, hogy minden történetben bizony szerepel egy-két boszorkány, amelyik megnehezíti a herceg és hercegnő mindennapjait. 

Ami őszinte csodálatot váltott ki belőlem az írónő iránt, az annak köszönhető, hogy szinte az egész könyben együtt voltak ők ketten. Megkönnyebüléssel töltött el, hogy minden nehezségen egymásba kapaszkodva próbáltak túlesni, megoldást találni a problémákra, az akadályokra. Bátorították, szerették és tisztelték egymást. 
Miután Kiera befejezte a tanulmányait, már semmi sem gátolta abban, hogy Kellan életének részese legyen. Turnék, koncertek, klippforgatások és népszerűsítő körütak tucatjain kíséthetjük kedvenceinket nyomon.

"– Azzal, hogy albumot csinálok, turnézni megyek… hibát követek el? – A fürdőszoba megtelt gőzzel, miközben elé léptem. – Nem akarok mást, csak egy csendes és boldog életet veled – folytatta. – És amire vállalkozom, az minden, csak nem csendes élet.
Nem tudtam, hogyan nyugtathatnám meg – amikor gyakran engem is ez a gondolat kínoz –, végül a hüvelykujjammal végigsimítottam lassan behegedő sebén.
– A te életed sosem lesz csendes, Kellan, bármit is csinálsz. – Ezen jót nevetett, és láthatóan oldódott a zavara. A mellkasára tettem a tenyerem, és egyenesen belenéztem a szemébe. – Te színpadra születtél. Ezt kell csinálnod."


A sorozat harmadik része nagyott fejlődött a szereplők részéről is, a folyamatos változásoknak és fejlődéseknek köszönhetően. Meglepetést okozott Kiera őszinte és megingathatatlan bizalma Kellan iránt.
Kiera karaktere teljes változáson esett keresztül, és ebben a részben már nagyon is kedveltem őt. A sokat sírós, drámázó csitriből valamikor a történetek folyamán átalakult egy olyan nővé, aki vakon bízott Kellanban és aki, mellette állt, bátorította és előtérbe helyezte a fiú érzéseit és jövőjét.
Hihetetlen, hogy egy karakter ennyit változott, szinte észrevétlenül egyik fejezetről a másikra.

A Meggondolatlanban főszerepet kapott Kiera és Kellan kapcsolatának megerősödése, valamint a családi kötelékek kialakulása. Kellan apja és mostohatestvérei is elég jelentős mellékszerepet kapnak a P. Fejek és barátnőik, valamint Kiera családja mellet.

Anna és Griffin jeleneteit külön élveztem, és mindannyiszor azt kivántam, hogy az ő történetüket is olvashassam egyszer. A terhesség végéhez közeledve ők is megváltoztak, sokszor meglepetést okoztak.


Hosszú utat jártak be Kellan és Kiera, örülök, hogy én is a részese lehettem. Kaptuk egy rocksztárokhoz méltó boldog befejezést. 



"Az ide vezető utam a lehető legzűrösebb volt, de minden egyes kellemetlenség, szívfájdalom és könny megérte. Ezért lettünk Kellannel azok, akik most vagyunk. Megtanultunk megnyílni egymásnak, megbízni egymásban, együtt kiállni a világ elé. Szilárdan hittem benne, hogy nincs semmi, amivel ne küzdhetnénk meg együtt. Semmilyen gát, akadály, visszatartó erő nem lehet olyan nagy, hogy elválaszthatna minket, és ezt jó volt tudni és érezni." - Kiera



A könyv és Én

Kellan és Kiera romantikus, szenvedélyes és drámai kapcsolatától elég sokáig távol tartottam magam. Az első részben nagy szerepet játszó szerelmi háromszög és Kiera karakteréről keringő rémségek (rossz vélemények) voltak a fő okai az ellenállásomnak. Majd pár héttel ezelőtt úgy döntöttem, hogy eleget vártam, és a harmadik rész megjelenése előtt szerencsét próbáltam velük, az Esztelen című könyvről ITT olvashatjátok el a bejegyzésem. 

Megérte várni, mert így szinte egymás után olvashattam és folyamatosan Kellan hatása alatt lehettem! (Most legszívesebben egy sikoltózós rajongó képét illeszteném be, aki ugrálva hirdeti, hogy szerelmes Kellan Kyle-ba :D, mert tényleg így érzem.)
Szinte az első pár fejezet után rajongóvá váltam, a második könyv végén pedig türelmetlenül vártam, hogy olvashassam a trilógia befejező részét.

Így amikor pár nappal ezelőtt megkaptam a könyvet, a szabadidőm minden pillanatát Mr. és Mrs. Kellan Kyle társaságában töltöttem. Felejthetetlen élmény volt, hogy elmerülhettem Stephens kitalált világában, imádom amikor minden időm, az alváson és a munkán kívül csak olvasással töltök. Ritkán történik meg, hogy még egy jégkrém kedvéért sem vagyok hajlandó letenni a könyvet. :D De nem tehetek róla, hiszen Kellan nagyon ellenálhatatlan, még annak ellenére is, hogy csak egy fiktív szereplő, de teljesen levett a lábamról.

Sok mosolyt csalt az arcomra, kuncogva, majd néha zsörtölődve és morogva olvastam, olyannyira hatás alá kerültem, hogy néha megakadt a levegő a tüdőmben. Az írónő minden lehetőséget megragadott, hogy kedvenc párosom befejező történetét emlékezetessé alakítsa.

Több, mint két évet ölel fel a trilógia, az események, amelyeken keresztülmentek a szereplők, nem csak az olvasó figyelmét tartotta a könyvek lapjaihoz szegezve, de több ezer olvasót változtatott rajongóvá is.

Kifejezetten tetszik az mind a három könyvben, hogy a könyvek terjedelmesek, eseménydúsak. Helyet kap a romantika, a szenvedély, a dráma, a humor is. :)

Magával ragadó, szenvedélyes és élménydús, érzelmes és gyönyörű romantikus történet, a new adult műfaj egyik legkiemelkedőbb sorozatainak egyike!

Kiadó: Ulpius-ház, 2014.
Eredti cím: Reckless
Sorozat: Esztelenül trilógia 3. része

1 comments:

Mel said...

Jövő héten végre én is megkaparintom. ;) Addig nem is merem elolvasni a bejegyzésed.