Penelope Ward: Legkedvesebb szomszéd

, by Kristina

Fülszöveg:
Tényleg ​lehet barátság férfi és nő között?
A váratlan szakításom után arra vágytam a legkevésbé, hogy az új szomszédom az exemre, Elecre hasonlítson – pláne, hogy még nála is szexibb legyen. Viszont a modora és a viselkedése már egyáltalán nem volt olyan megnyerő, mint a megjelenése. El is neveztem magamban Mérges Művésznek. A két kutyája ugatásától pedig képtelen voltam aludni. Így nem is bántam, hogy látványosan kerül, mint aki tudni sem akar a létezésemről.
Aztán egy este kiderült, hogy Damien mindent tud rólam. A hálószobám falán lévő lyukon keresztül ugyanis fültanúja volt a terapeutámmal folytatott összes telefonbeszélgetésnek, így az én sármos festő szomszédom jól ismerte a legféltettebb titkaimat. És bár nagyon próbált távol tartani magától, tudtam, hogy ugyanúgy érez irántam, hiszen a szívdobogása nem csal.
Azt hittem, Elec már összetörte a szívemet, pedig nagyon is egyben volt, és még hevesebben kalapált Damienért. Csak reménykedhettem, hogy nem ő fogja végleg megsemmisíteni.
Vesd bele magad a sodró történetbe!


Az írónő egyik legjobb alkotása ez a regény, de az az igazság, hogy az összes könyve után ezt éreztem. Örülök, hogy a Kiadó úgy döntött ezt a regényt is idén jelenteti meg, tökéletes ajándék egy könyvmolynak karácsonyra.

Vicces, romantikus, szenvedélyes, sok-sok érzelemmel van átitatva az egész könyv. Egy pillanatig sem volt időm unatkozni annyira szórakoztató, ha tehettem volna akkor együltőhelyben olvasom ki. Intenzív a szó legszorosabb értelmében. Újraolvasós, és azt garantálom, hogy minde  alkalommal ugyan ezeket a hatásokat éri el az olvasónál.

Chelsea szívét összetörte Elec, sokéves kapcsolatuk  végetérésével. A nő még egy év után is szenved, próbál túllépni a dolgokon, de hiába minden. Önmagában látja csak az okot, még telefonos terapeutára sem sajnálja kidobni a pénzt.

Aztán jön a hidegzuhany, mikor kiderül, hogy a szomszéd minden titkát ismeri egy kicsit lyuknak köszönhetően, amely a két lakást elválasztó falban rejtőzik.

Ami különösen tetszett a történetben, hogy egyáltalán nem azt kaptam, amire számítottam.

Miután megismeri Damient, minden kezd megváltozni. Az elején inkább voltak ellenségek, mint barátok. Damien próbál neki tanácsot adni, lassan a kapcsolatuk baráti lesz. Nagyon nagy közöttük a vonzalom, de Damien kijelenti már az elején, hogy nem akar semmilyen kapcsolatba belebonyolódni.

Damien kendőzetlen őszintesége az mellett, hogy jóképű, vicces és nagyon attraktív igen veszélyessé teszi a női szivekre. Rá lehet mondani, hogy egyedi és utánozhatatlan. Ami még különlegessé teszi a könyvet, hogy ahogy halad a történet, jobban megismerjük és már-már másik karakternek tűnik.

Minden tökéletesen van a könyvben kitalálva, szinte láthatatlan az átmenet mikor vállnak szomszédokból barátokká, és barátokból szerelmesekké.

Ha eddig nem derült volna ki, akkor elárulom: Melegen ajánlom ezt a könyvet. Ezzel nem lehet mellé lőni, tökéletes olvasás minde  alkalomra és napszakra.

352 oldal
Fordította: Kereki Noémi Valentina
ISBN:9789634574897


Hamarosan megjelenik a Könyvmolyképző Kiadónál Penelope Ward újabb romantikus regénye: Neighbor Dearest - A legkedvesebb szomszéd, mely önálló regény, nem kötődik szorosan a Stepbrother Dearest történetéhez. A Blogturné Klub tagjai hét állomáson keresztül boncolgatják a kérdést, vajon létezik igaz barátság egy nő és egy férfi között? Tarts velünk és a játékunk megfejtéséért cserébe megnyerheted a három nyereménykönyv egyikét a Könyvmolyképző Kiadó felajánlásában.





A regény fontos mellékszereplői a kutyusok, ezért a játékunkban is szerepet kapnak. Ismerjétek fel a kutyamániás sztárokat, és írjátok be a nevüket a rafflecopter doboz megfelelő sorába.
Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz. A nyerteseknek 72 óra áll rendelkezésére válaszolni az értesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.




a Rafflecopter giveaway

0 comments: