Hírmorzsa - Nalini Singh április-május

, by Kristina

Ma reggel, alig pár óra alvás után, csak véletlen a Moly könyvjelző helyett, a Facebook-ra kattintottam. :D Volt is ám meglepetés, mert épp akkor írta ki Nalini, hogy kérdezhettek tőle pár kérdést, persze arról lekéstem, de itt vannak a kérdés-válaszok fordításban, amint felrakja őket, addig is találtam pár kérdésre választ áprilisból. Személyesen fordítottam, ezért ha valaki észrevesz hibákat, kérem, hogy jelentse. Végül sikerült mind a mait is lefordítani, de rohannom kell tanulni, meg később órákra, amint lesz időm átnézem őket rendesen és javítom is, mert hiba biztosan van, addig is csipegessetek:

Április 3.
1. Lesz egy másik Elena/Raphael könyv?
 Igen, teljesen biztos. Ebben a szakaszban nem tudom megerősíteni, hogy melyik könyvben fognak ismét központi szerepbe kerülni, de hamarosan.
2. Elenának és Raphaelnek lesz babájuk?
 Baba nincs a közeljövőjükben. Eltekintve attól, a ténytől, hogy az angyaloknál alacsony a születési arány, emlékeznünk kell arra is, hogy Elena, csak pár hónapja angyal. Időre van szüksége, hogy nőjön/erősödjön (?) és hozzá szokjon az új élethez.


Április 8.
1. Ashwini és Janvier az Angyali játszmák-ból kapnak könyvet?
válasz: Nagyon szeretem őket. Nagyon szeretnék Róluk is könyvet írni, de ott van szintén a lehetőség arra, hogy a történetüket a sorozaton keresztül mondjam el. Látni fogjuk, hogy hogyan fejlődnek a dolgok. De mindkettőjüket többet fogjuk látni, mert Janviert áthelyezték New York-ba.

Május 8:
1. Vivekre kerül a sor hamarosan, vagy egyáltalán nem lesz?
Megtudjátok a választ az Angyali vadász sorozatban az Archangels Storm után.

2. Tervezed, hogy írsz másik sorozatot az Angyali vadász és a PsyChangeling mellett?
Nem ebben a szakaszban. Én igazán összpontosítani szeretnék csak erre a kettőre.

3.a Látod magad történetet írni Kitról, vagy a fiatalokról? Vagy valamelyik fiatalabbról? (Keenan/Noor, Ben/Marlee)?
b. Van elképzelésed, vagy írtál már YA sorozatot a Psy/Changelin alapján?
c. Kapni fogunk Kit-ről egy történetet a Psy/Chageling-ből? Azt gondolom, hogy döbbenetes volt a Kiss of Snow-ban, és én szeretném látni róla.
Ez a három összefügg egymással, szóval egyben válaszolok rá.
Jelenleg nincsenek terveim YA sorozattal kapcsolatban a Psy/Changeling alapján. Nem szeretem külön választani a karaktereket különböző sorozatban (ami nem jelenti azt, hogy nem fogunk kalandokat látni a fiatalokkal a könyveken belül).
Nem szeretnék sok időt átugrani a történetben, ők még nagyon fiatalok. Jelenleg Kit is fiatal, még nincsenek terveim, hogy nekik külön álló könyvet írjak.
Ami Kit-et illeti, ő egy lehetőség, van benne valami, de még nem felnőtt.

4. Amikor egy angyal arkangyal lesz, hogyan kap területet? Harcolnia kell, vagy a Tanács találkozik és ők szabják meg a határokat?
Az utóbbi, ez része a "politikai rendszernek", hogy úgy mondjam. Új területet jelölnek neki ki, és azt rendezni kell, kap egy bizonyos időt (kb. 100 év), mielőtt bármilyen más arkangyal kihívást jelent neki.
Erre egy keveset hivatkoztam az Angel's Dance-ben.

5. Sziasztok! Hogyan tudod rendezni/alakítani a karriered NY-ból? Tudom, hogy sokat utazol egy évben, hogyan történik?
Az internettel ez igazán nem számít, hogy te hol vagy, az írás/szerkesztés/kiadás szempontjából, vagy amikor kapcsolatban vagyok az olvasókkal. (Sziasztok!)
Sokat utazom, mert élvezem azt, de nem szükséges utaznod, egyáltalán...

6. Mennyi ideig kell még arra várni, hogy megtudjuk, ki a Szellem?
Csak további 20 könyv.
*Muwahaha*
Sajnálom, nem tudtam ellenállni. Nem kel ooooolyan sokáig várni, -, hogy ez egy nagy titok maradjon!!

7. Írni fogsz valaha olyan történetet, ami nem összpontosít a SnowDancer, és a DirkRiverre?
Igen. Egy könyvre gondoltam, a sólymokra, még csak vázolgatom egy ideig. Meglehetősen biztos vagyok, hogy ez a fő átívelő szál befejezése után fog történni.

8. Ja, és Jason után Méreg?
Nem, vissza fogok térni Elenához és Raphaelhez. :-)

9. Lesz valaha olyan könyv, amelyben írsz minden Psy/Changeling párról?
Szeretném, de az időzítés nem megfelelő.

10. Hány könyvet fogsz még írni a Psy/Changeling sorozaton belül?
Én még 2-4 könyvet látok, amíg ez a történet ív véget ér. Szóval ha ezt az ívet olvasod, akkor levonhatsz egy megnyugtató következtetést.
Utána szeretném felfedezni a világ további szempontjait és karaktereit, amit még nem sokat láttunk eddig.  Ez a világ annyira élénk, és eleven, hogy mind addig, amíg vannak történetek én nagyon szeretném leírni őket.

Forrás: http://nalinisingh.blogspot.com/

0 comments: