Jasinda Wilder: Falling Into You - Zuhanok beléd

, by Kristina

Tartalom: 
Nem Colton Calloway-be voltam először szerelmes, eleinte az öccséért, Kyle-ért voltam oda. Kyle volt az első igazi szerelmem, az első, minden értelemben. Aztán egy viharos augusztusi éjszakán Kyle meghalt, és vele halt az az ember is, aki addig voltam.
Colton nem arra tanított meg, hogyan éljek tovább. Nem gyógyította be a sebeket. Nem hozta rendbe a dolgokat. Arra tanított meg, hogyan kell szenvedni, és hogyan kell mindent elengedni.

Angolul olvastam, de ha egyszer magyarul kiadják, akkor megpróbálom majd kicserélni az idézeteket.

Colton és Nell:
I extend my hand to her. “Come on, Tinkerbell.”
She takes my hand, then pauses at the nickname. “Tinkerbell?”
“Your laugh. That little giggle you do. It reminds me of Tinkerbell.” I shrug. 
She does the giggle by accident, then claps a hand over her mouth. “Damn it. Now you have me self-conscious. You can call me Tinkerbell, though.”
“Don’t be self-conscious. I think it’s cute.”

A történetről

A könyv elején megismerjük, ahogy Kyle és Nell legjobb barátokból hogyan válnak szerelmespárrá. Tanúi leszünk Kyle halálának, majd megfigyelhetjük a történtek hatását Nell személyiségére, hogy a lány miként próbál megküzdeni a fiú elvesztésével. Nell és Kyle együtt nőttek fel, mindent együtt tapasztaltak először, a biciklitanulástól kezdve az első csókig (és így tovább). Már ebből is tudni lehet, hogy a kapcsolatuk sokkal több volt, mint két tizenéves fellángolása. Majd minden eltűnt egy pillanat alatt és nem maradt más csak az üresség és az önmarcangolás
Colton 17 évesen szökött meg otthonról, a gazdag és biztonságos környezetből. Egy egyirányú jegyre költötte az összes pénzét, méghozzá egy New York-ba tartó buszra. Majd évekkel később visszatér a kisöccse temetésére. Colton kisöccse nem más, mint Kyle. 
Nell és Colt első pillanattól kezdve érzik a kötődést, a vonzódást, de próbálnak ellenállni. A temetés után elcsattanó csókról tudják mindketten, hogy helytelen, de mégis abban a pillanatban az a helyes. 
2 év múlva New Yorkban, egy bárban találkoznak újra, és onnantól kezdve a történet már egy érzelmi forgószél. 

A szereplőkről

Nell és Colt megjárták a poklot külön-külön, majd együtt is. A váltott szemszögnek köszönhetően mindkettejüket könnyű megérteni. 
Coltonnak megvoltak az okai, amiért elszökött otthonról, még meg is értettem. Hajléktalanná vált egy nagyvárosban, pénz nélkül. Mindene a düh volt, mindazt a csalódás, az éhség és a reménytelenség táplálta. Szerencséje volt és azzal kereste a pénzt, amihez igazán értett, a verekedéssel, majd pár év után abbahagyta és nyitott egy szerelőműhelyet. Nem lett belőle orvos, ügyvéd, ahogyan azt az apja eltervezte, aki egyébként kongresszusi képviselő és nem látta át a fia problémáját.
Nell hibásnak érzi magát Kyle halála miatt, mert őt megmentve lett a baleset áldozata végül a fiú. 2 év után sem képes feldolgozni a történteket, sokszor a fájdalomba menekül, sőt még Colton is próbálja magától távol tartani.
Colton és Nelly egymást segítik át a nehéz múlton, ezért is sokszor szívszorító a hangulata a könyvnek. 

Colton szerint ilyen Nell:
“You’re a lot of things, Nell Hawthorne. You’re complex. You’re cute. You’re lovely. You’re funny. You’re strong. You’re beautiful.” She seems to be struggling with words and emotions. I keep going. “You’re tortured. You’re hurting. You’re amazing. You’re talented. You’re sexy as fuck.”
“Sexy as fuck?” She tilts her head, a small grin tipping her lips.
“Yep.”
“Is that more or less than sexy as hell?”
“More. A lot more.”

A könyv és én

A történet maga alá temetett, próbáltam lassan haladni, sőt néha szó szerint úgy erőltettem magamra a pár órás szüneteket. Egyszerűen megkövetelte a sok érzelmi vihar, amit bennem keltett, hogy kifújjam magam. Beférkőzött az álmaimba, a gondolataimba. Szerintem ez jó dolog, mert annak ellenére is, hogy vannak kisebb nagyobb hibái a történetnek mégis szerettem, sőt imádtam, mert hatott az érzelmeimre. Tejóég még pityeregtem is, pedig én aztán tényleg ritkán sírok..., mondjuk évente kétszer (szóval ez nagy dolog). Szóval igen, ez egy tökéletes New Adult könyv. :)

Fura és egyben helytelennek gondolnám az egész könyvet, ha egy kívülálló szemével látnám, de a történet olyan stílusban íródott, ami lehetetlenné teszi, hogy ne élje át maga az olvasó is minden egyes boldogsággal és szenvedéssel telt pillanatát. A könyvet olvasva az egész helyessé vált, mert annyira egymáshoz illenek a szereplők, hogy mást el sem tudnék képzelni. 

Igen, fura, hogy a lány először az egyik testvérrel van együtt, majd annak halála után a másikkal. Pont ezért szinte rettegtem is tőle, de hajtott a kíváncsiság, hogy mégis mitől rajonganak érte több ezren..., és nos, mától én is  rajongók közé tartozom.

Hát az biztos, hogy nem azt kaptam, amit vártam. Mert attól sokkal, de tényleg SOKKAL többet. Szívszorító, drámai, érzelmes, letehetetlen, romantikus, szenvedélyes és fordulatos.... 
Megrázó volt, érzelmekkel teli, ó de még mennyire. 
Csak rázom a fejem, mert amit itt leírok olyan üresnek tűnik és sokat ismételtnek, de hát tényleg igaz. 


Kiadó: Könyvmolyképző - MEGJELENT! - Megrendelhető!
Fordította: Kovács Anna
Oldalszám: 336 Sorozat: Falling 1. része
Műfaj: New Adult



Colton és Nell énekelnek, gitároznak, előadnak a könyvben. A Zenelistát pedig a Youtube-on meghallgathatjátok a képre kattintva, vagy itt a bejegyzésben. 
Színes és sok különböző zenei stílus található benne, de biztos, hogy mindenki legalább egy kedvencet hallhat közötte. :)



3 comments:

Magnolia said...

Jól hangzik :) bár elsőre kicsit riasztott ez a testvér dolog. Előre is veszem a listámon, ha tényleg nem jelenik meg magyarul.

Kristina said...

Ez a testvérdolog annyira szerintem nem is fontos, de persze ezt hiába mondom. :D
Amíg nem olvasod el, addig nem értheted meg, hogy mire gondoltam, Szóval én csak ajánlani tudom! :)

Zsu said...

Régóta várom!!!