A valóságban is élni kell :)

, by Kristina

Bármennyire is szeretek napról napra a fiktív világ szereplőibe szerelembe esni, néha közbeszól az élet és a magam történetén is alakítanom kell. Ezentúl nem vonulhatok vissza minden nap (vagyis amikor csak kedvem tartja) olvasni imádott romantikus könyveimet. Persze, ez nem jelenti azt, hogy nem olvasok egyáltalán, de mondjuk úgy, most van időm rendesen kiélvezni és elnyújtani egy-egy történet élményének élvezetét akár napokig is. 
Pár vizsgám maradt még, amikre (viccen kívül) vért izzadva kell felkészülnöm, mindemellett pedig kiléptem a nagybetűs életbe és dolgozni is kezdtem. 
A mindennapok még kicsit unalmasan és egyhangúan telnek, kora reggel ébresztő, majd irány a munka. A poén csattanója az egészben, hogy amíg munkán vagyok, addig nem érzem magam fáradtnak, de amint hazaérek és leülök, úgy érzem, hogy még egy daru se lenne képes elmozdítani a helyemről. Miután sikerül intravénásan kávét juttatni a szervezetembe, utána azon kell agyalnom, hogy mit készítsek ebédre. Néha szeretek főzni, de néha meg NAGYON nem. :D Még a nosalty.hu-ra is regiztem, hogy gyorsan elkészíthető recepteket gyűjtögessek. (Tessék nem nevetni.)
Délután ugye tanulnom kellene, este meg örülök, ha még 10-kor is ébren vagyok. Szerintem hamarosan sikerül hozzászoknom a napi rutinhoz és a fáradság is elmúlik. Vagyis nagyon remélem, mert beszámolni van kedvem elég sok történetről, csak még erő és kicsit több idő kell hozzá. :)

Úgy döntöttem, hogy annak ellenére sem adom fel a blogolást, hogy mostanában ritkábban jutok a billentyűzet közelébe. Elvégre a blog nem csak a könyvekről szól, hanem Rólam is. :) 
Remélem, hogy Ti is itt lesztek velem ezentúl is!

Hamarosan jönnek az újabb blogturnés bejegyzéseim is, na meg a piszkozataim közül sem árt már egy-két beszámolót készre formázni. :)

Eloisa James könyvet olvasok épp. És Ti? Melyik könyv volt a kedvencetek ebben a hónapban? :)

9 comments:

Mel said...

Jó munkát, utána kellemes pihenést!!:) Magam részéről Nosalty-fan vagyok...ez kínos?:)
Én Heidi Mclaughlin-tól a My unexpected forever-t olvasom, már a felénél tartok, nagyon tetszik, csak sajnos nem érek rá úgy haladni vele, ahogy szeretnék...Talán majd a hétvégén.:)

Kristina said...

Köszi! :)
Azt a részt szerettem, de nekem J.D. könyve tetszett a legjobban! Jó olvasást! Mel, azt is el kell olvasnod! :):):) Ha sikerül, akkor még hétvégén befejezem róla a bejegyzésem.

A nosalty tényleg szuper oldal, az a kínos, hogy csak félóra alatt elkészülő kajákat keresek. :D Annyira nincs erőm főzöcskézni amikor hazaérek. :(

Anonymous said...

Szia! Hát igen a nagybetűs élet már csak ilyen! De azért néha ki is kell kapcsolni egy kicsit. Nálam ez az olvasás. Néha mondjuk, ha nagyon fáradt vagyok, akkor a könyv igen csak az arcomon landol, mert beszunnyadok. :-) Most per pillanat én az Üközés könyvet olvasom már másodszorra Gail Mchugh-tól . Ez a második kedvenc könyvem. Csak azt nem tudom mikor jelentetik meg már végre a második részét. Minden esetre neked jó pihenést kívánok!

Kristina said...

Volt szerencsém olvasni angolul a második részét az Ütközésnek, de még hetekkel azután sem tudom eldönteni, hogy mit gondoljak róla. :D Nagyon jó lenne ha kiadnák magyarul, mert túl nagy volt a függővég az elsőnél és megérdemlik az olvasók, hogy megismerjék a folytatást. :)

Mel said...

Egyértelmű!!:) Imádom ezt a sorozatot,J.D. már most a szívem csücske!:)
Általában én is gyors recepteket keresek, van egy klassz receptem, gyakran bevetem, ha időhiány van. Kolbászos besameles tészta. A párom odavan érte.:) (kb. fél óra alatt megvagyok vele) Ha érdekel a recept, szívesen elküldöm e-mailben.

Ancsi said...

Én éppen a Vámpírral vacsorázom.
És közben imádlak, hogy felhívtad a figyelmemet egy olyan könyvre, amilyet évek óta keresek és mert tényleg pont olyan a hangulata, amilyennek leírtad, és amilyenre már tényleg régóta vágyok. :)

Anyum pedig "ráfanyalodott" a Rule-ra (mindegy már, csak betű legyen), és tetszik neki :)

Hajrá Neked a melóban és nyugi, majdcsak összeáll a napirended :)

Kristina said...

Mel az a recept nagyon érdekelne, nagyon szépen kérlek, hogy küld el nekem e-mailben. :))) Ezen a hétvégén egy pizzás muffin receptet próbáltam ki, de nem igazán jött be, egy kis alakításra szorul a recept. :)

Ancsi! Amikor ilyeneket írsz akkor mindig jobb kedvem lesz!!! :D Nagyon örülök, hogy jó könyvet ajánlottam, ezért sem akarom abbahagyni a blogírást.

Mel said...

Kis türelmet kérek szépen és már küldöm is. Ma egy picit el vagyok havazva, ugyanis elkezdtem a Finding my forever-t és ahogy ez egy molynál lenni szokott, képtelen vagyok letenni:) Holnap landol az üzenet!:)

Kristina said...

Akkor az üzenetben arról is számolj be, hogy mennyire tetszett a könyv. :D Hű, most legszívesebben újraolvasnám. :D Jó olvasást! :)