#2 Instagram szösszenetek

, by Kristina

Új rovatba kezdtem, ahogy azt a születésnapos bejegyzésnél már említettem, és havonta itt blogon bejegyzésben is megmutatom az Instagram képeim alapján, hogy mivel töltöttem a szabadidőmet bizonyos időközönként. 
A márciusi hónap sűrűbb volt számomra minden szempontból, végre kicsit feltöltődtem energiával és friss levegővel, de legfőképp pozitív gondolatokkal! :)
Utaztam, ünnepeltem, és szerencsére munka mellett is tudtam időt szánni az olvasásra.


Párommal pár napra kiruccantunk Lengyelországba és körbejártuk Zakopane gyönyörű tájait. A Koscielisko völgyben körülbelül 14 km sétát tettünk meg hóesésben, míg másnap a Morskie Oko tengerszem látogatásánál körülbelül 19 km-t sétáltunk szikrázó napsütésben. Nagyon szeszélyes a Tátra időjárása, de tökéletesre sikerült, hiszen a 4 nap alatt láthattuk pár változatát, ami még izgalmasabbá tette a túráinkat. Persze a 4 nap alatt sikerült kiolvasnom egy könyvet is, ami nagy kedvencem lett, de erről majd beszámolok, amikor elérkezik az idő a bejegyzésre. :)

Krisztina (@sakalkristina) által közzétett fénykép,

Egy nagyon kis vidám esküvőn is részt vehettem egyik hétvégén. Munkatársnőm férjhez ment, mi pedig minden pillanatot kihasználtunk a mosolygásra és a nevetésre. Az ilyen kis apró, boldog emlékek mindig kellenek egy nő életében. :) Sok-sok apró kis beszólásnak köszönhetően a fotós igazi mosolyokkal és nevetésekkel örökítette meg a készülődés mozzanatait.

Krisztina (@sakalkristina) által közzétett fénykép,


A napokban végre megérkezett hozzám a Fixed-sorozat záró kötete, amit pár órája fejeztem be, és annyit muszáj elárulnom, hogy az eddigiekhez illő, igen izgalmas és szenvedélyes befejezést kaptunk az írónőtől. Turné hamarosan... :) 



A WOW Kiadó könyvei immár az ország legnagyobb részében megtalálhatóak, hiszen a Tesco nagyobb üzleteiben a polcokon várják, hogy megkaparintsuk őket. Nyereményjátékon természetesen én is részt vettem, méghozzá ezzel a képpel:

Krisztina (@sakalkristina) által közzétett fénykép,



0 comments: