Beharangozó (mert más cím nem jutott eszembe)

, by Kristina



Tegnap este, miután befejeztem a könyvet (Robin Kaye: Rómeó, Rómeó), molyon elolvastam pár értékelést, főként azokat, ahol nem volt meg az 5 csillag. Hogy miért?
Mert rájöttem, arra, hogy nem lehetek nagyon elfogult vélemény írás közben, valaki félre értené, és miután elolvasott egy általam agyon dicsért könyvet, de az olvasónak nem olyan élményt nyújtott, mint szerény személyemnek, akkor többet biztosan nem olvasná a blogom.
Ez a könyv lesz a próbababa, vagyis szempontok alapján fogom kivesézni, de nem a könyvet, hanem az élményemet a könyvel kapcsolatban. Őszintén, ez még kicsit nekem is homályos, de igyekezni fogok. Nem vagyunk egyformák, mindenkinek más és más élményt nyújt egy-egy könyv, de ami engem leginkább befolyásol az a kedélyállapotom, vagy a zavaró körülmények, vagy a megszakítások, vagy sorolhatnám, és holnapig sem kezdenék a könyvről írni. :D Az értékelés már íródik, és a délután folyamán biztosan fel is kerül a blogra, de sajnos vannak más elkötelezettségeim is, ezért nem sikerült még befejezni, amit a legvalószínűbb csak én sajnálok! :)

0 comments: