Örök kedvenceim, örök szerelmem! :) One Tree Hill

, by Kristina

Amint lesz több időm, vagyis nyárra tervezem, hogy újra meg fogom nézni a legelső évadtól kezdve, mert velük együtt nőttem fel én is, és nagyon szerettem őket. Idén áprilisban lett vége a kilencedik évadnak is. Nem lesz folytatás, de azért én mindig reménykedni fogok, hogy egyszer láthatom őket együtt élőben is. Megérdemlik, hogy foglalkozzam velük, ezért majd egyszer minden évadról állítok össze egy kis ismertetőt, remélem, hogy ezzel kedvet kap valaki, hogy megnézze őket. :) Nagyon sok jó pillanatot okoztak nekem, remélem lesz folytatása a magyar tévéken is! :) A sorozatban szinte minden karaktert megszerettem a végére, ők is valamilyen szintem a részeim, hatott rám a sorozat. A sorozattal, majd csak nyáron fogok foglalkozni, meg csak pár bejegyzés erejéig, mert a blogot valójában könyves blognak hoztam létre, de adok bele egy kicsit magamból is. Addig is, pár kedvenc dalom a sorozatból:

Itt vannak képek is belőle:

Jana Kramer I Won't Give Up


Kate Voegele: No good


Ez a szám pedig örök kedvencem marad biztosan!!! :)




4 comments:

Viviii said...

Imádom ezt a sorozatot:DD Én is ezen nőttem fel...sok mindenben megváltoztam attól,amit láttam a sorozatban.Nagyon tanulságos.
Meg hát a szereplők,mindet imádom.Nah jó nem mindent,de a legtöbbet :D
Ki a kedvenced?? :P:D

Kristina said...

Brooke karaktere, igaz őt az első évadban nem szerettem, de azóta ő a befutó, majd Haley és Quinn. :) A fiúk közül kedvelem Clay, Nathan és Julian. Jajj és a többieket is persze! :D Jó idézetek vannak benne, tényleg rengeteg dolgon el lehet gondolkozni, általában le voltam döbbenve egy-egy rész után! :) És szerettem benne a zenét is! :) Jajj nekem nagyon hiányzik! :(

Viviii said...

Nekem is Brooke a kedvencem:) Haley is aranyos,de Peyton-t egyáltalán nem bírtam.Fiúk közül Lucas,aztán meg Nathan és Skills :DD
Nagyon sok zenét,a sorozatban hallottam elpször és azóta is a kedvenceim:D
Tényleg nagy kár,hogy vége van :/

Kristina said...

Payton nekem sem jött be! :) Skills is nagyon jó! :D