Borítómánia- Német fantasy csemege

, by Kristina

Hasonló érdekes rovatokat találsz még a Könyves blogok oldalon. :)



A bőség zavara, ez jellemező rám már napok óta. Nem csak az olvasásra váró könyvek miatt, hanem a sok szép borítók miatt, amikre bukkantam. Kicsit tágítottam a keresést, és bevallom, hogy nagyot koppant az állam, amikor rábukkantam a német Egmont LYX oldalán egy gyönyörű szép borítóra. Nem volt megállás, de nem merem minden könyv borítóját kitenni, mert az azért sok lenne. :D Napok óta feljárok felosztom az egész hónapra, így minden héten megleplek bennetek német szépségekkel. Na jó lefogtam a kezem, nem gépelek tovább, íme a szeptemberi Borítómánia 1/4 szépségei:

1. Bernd Perplies: Flammen über Arcadion
Forrás



















 2. Shannon K. Butcher: Es gibt kein entkommen
















3. Nalini Singh:Dunkle Verlockung









4. Sara Beth Durst: Ice- Hüter des Nordens













5. Larissa Ione: Demonica Entfesstelt
Demonica sorozat 2. része. A borító ismerős lehet azoknak, akik szavaztak, az Egmont DARK magyar kiadó oldalán, hogy melyik borító legyen a magyarul megjelent könyv tetején. Szép, nagyon tetszik, de miután elolvastam örülök, hogy jól döntöttem, mert a döntős borító sokkal jobban illik hozzá, még ha ez szebb is. :)








6. Lara Adrian: Das Sehnen der Nacht
Éjfél szülöttei novella a 9. rész után következik, vagyis Brannoc és Danica története. 












7. Cay Winter: Hexenwut
Forrás












8. Erin Kellison: Schattentochter
Forrás













9. Lori Handeland: Wolfsfieber
Forrás













10. Jeanine Krock: Die Sternseherin
Forrás




Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

0 comments: