Írhatnékom van (4.)

, by Kristina

Napok óta jegyzetelgetek itt, csak azok olvassák, akik jobban unatkoznak, mint én. 
Nem tudok magammal mit kezdeni, így a blogom molesztálom...
Kicsit hosszú lesz...(vagy nem).

(1.)
   Magnolia szerint bennem egy írógép veszett el, mert mindig tudok írni valamiről. (Azóta is ezen nevetek, hogy mennyire találó, vagy sem...) Nos, hogy eláruljam nektek, fele annyi dolgot sem teszek közzé, mint amennyit megírok.... a ti szerencsétekre.
  Általában ha valami bajom, vagy izgatott vagyok, akkor muszáj írnom, csak azért, hogy megnyugodjak, vagy csak egyszerűen azért, hogy könnyebben és gyorsabban feldolgozzak egyes dolgokat... vagy egyszerűen agymenésem van, mint most. 


(2.)
HISTROMNOV!!!! 
Vagyis a Történelmi Romantikus Regények Gyűjteménye. :)
Hölgyeim figyelem!
Egy olyan blog, ahol kedvetekre válogathattok a történelmi romantikus könyvek között, akár korok, vagy helyszínek (óóó igen, Skócia), vagy sorozatok szerint.
  Az oldalsávban van ez a képecske és rá kattintva az oldalra tudtok jutni.
  Még szerkesztés alatt (és a tulajdonos minden nap azt mondja nekem, hogy "NE, még ne írj róla!" (kilétét tilos elárulnom), de bocsi, nem bírtam ki tovább! *ártatlan bociszemekkel néz*)

(3.)
Ha már az Ötven árnyalat trilógia, akkor azt mondom nekem tetszett. Természetes lenne, hogy a filmre is kíváncsi legyek. DE nem vagyok...  lesz, ami lesz alapon vagyok vele.
   Sőt ami még rettentően idegesítő is, az az, amikor a színészekről kezdenek el találgatni, hogy ki játssza Grey-t, vagy ki játssza Steele-t. Hát nem mindegy? A fejemben van egy ideális kialakított kép róluk és attól jobbak/hitelesebbek biztosan nem lehetnek. Különben is a könyvet órákig olvashatom, sőt napokig, a filmet meg lezavarják majd 2 óra alatt.
A könyv néha azért jobb, mint a film, mert nem látják mások, azt amit én látok. :)
  Különben is az, aki kiválasztja a színészeket, jobban tudja, hogy mit akar kihozni a történetből. Én azt mondom, hogy sok szerencsét nekik, reméljük a legjobbakat. 

Meg ha már nekem tetszik, neked nem, ne nézz le, hogy fúúúj, hát hogyan olvashatsz ilyen szemetet és erről jut eszembe a következő pont:



(4.)
  A szürke meg még mindig téma, sikeres vagy sem, tetszik vagy sem, én imádtam és a mai napig emlékszem rengeteg jó jelentre belőle. Lehet, hogy nem vagyok ettől egy nagy irodalmár, de kit érdekel, ha én közben kikapcsoltam és szórakoztam. Elvégre a szórakoztató irodalomnak az a célja,... és mindenki válassza ki magának a hozzá illő műfajt.
  Hogy mi lehet a sikerének az oka? Szerintem nem sok köze van az Alkonyat mizériához, mert mondjuk, nálunk (NEM Magyarországon) nem is tudják, hogy abból indult. Nem az első erotikus romantikus irodalom, szóval arra sem fogható (mert előtte is itt volt Banks, meg Ward). Meg különben is talán csak az első fejezetekben ismerhető Bella béna/ügyetlen karaktere, no meg Christian egyáltalán nem az a csillámEdward, mármint eléggé domináns, meg hatalommániás, meg talán imádni való, olyan rosszfiús és még sorolhatnám...
  Nem értem miért kell minden dologban a miértekkel foglalkozni.... Élvezd és kész, ha meg nem tetszik rá se ránts. :P
   Á, és még valami. Ha annyira szörnyű, akkor miért vezeti hetek óta a toplistákat? Azért ez is megfontolandó...
Érdekesség:
Tudtad, hogy E.L.James igazi neve Erika Mitchell!? Én nem, csak úgy mondom.

(5.)
   Szeretek olvasni és még jobban szeretem szeretni azt, amit olvasok. 
Van egy olyan idióta tulajdonságom, hogy a legtöbb könyvnek igyekszem megtalálni a lényeget, az értelmet (ha nem egyértelmű első ránézésre). Mondjuk ha egy könyv nem tetszik, akkor is objektíven próbálom elemezni, hogy "de mi is az, amiért érdemes volt nekiülni".
  Ennek értelmében nem is tudok osztályozni, vagyis értékelni pontokkal úgy, hogy az minden műfajra egyformán vonatkozzon. 
   Már többször próbáltam változtatni ezen, hogy mégis mi alapján legyen akkor a pontozás a blogon, nem jöttem még rá (még csak a körvonalak vannak meg)... Szóval amíg gondolkodom továbbra sem teszem ki, hogy pontok szerint is megtekinthetőek legyenek egy kupacban (max, ha valaki a könyvek alatti címkékre kattintgat elérhető (ezt nem én árultam el), de persze ez nem sokat mondhat, ismétlem még elég pontatlan).
   Igyekszem majd a napokban átnézni a több, mint 200 bejegyzést és a blogszülinapra előállni egy rendes, új, "Krisztinás" pontozási rendszerrel. 


(6.)
Pár nap múlva 23 éves leszek, találjátok ki, hogy melyik napon születtem! :P Szerintem nem nehéz kitalálni...

(7.)
Hétvégén egy új rovattal jövök, de nem árulom el, miről fogok benne írni. Szerintem sokaknak tetszeni fog, ha nem is minden része. :)


Ennyit mára! 

(8.)
Nyugodtan hozzá lehet szólni, érdekel a véleményetek bármelyik témával kapcsolatban. :)


Kép forrás itt, itt, itt, itt.

6 comments:

reea said...

Nos, a Szürke érdekes jelenség, de a műfaj már de Sade márkinak sem volt új, bár az ő könyvei aztán botránykönyvek. :)

Nagyon jó, hogy mindig tudsz írni valamiről, időnként engem is vádolnak hasonlókkal, de nem hagyom magam befolyásolni. Amíg élvezd, addig csináld, és mi majd olvassuk! ;)

Esetleg kaphatunk némi infót arról, mi is lesz az az új rovat? *-* :D

Kristina said...

Gyűjtőposzt féleség lesz. Mondjuk egy olyan, hogy "ha neked ez a könyv tetszett, akkor olvasd ezt is, meg ezt is..."
A blogra érkező keresőszavak miatt gondoltam, hogy ennek a rovatnak tényleg elérkezett az ideje. (még tavalyra terveztem, de csak most jutottam oda, hogy meg is írjam:)

Tényleg nem újdonság és a Szürke annyira nem is botrányos a többihez képest. :D

reea said...

Ó! Ez jól hangzik! Kíváncsian várom :)

Kristina said...

Jól hangzik, csak a kidolgozás is legyen legalább jó. :)

Greta said...

Nagyon tetszett a poszt! :) És huh alig várom azt a rovatot!

Kristina said...

Örülök, hogy tetszett! :)))
A rovat első bejegyzésén még finomítok, meg jobban utána nézek és szerintem szombaton ki is teszem. Remélem, hogy sokaknak segítek jó könyveket találni. :)