Írhatnékom van + Volt moly, nincs moly

, by Kristina

Először azzal szeretném kezdeni a bejegyzést, hogy boldog vagyok. Elhiszitek, hogy mosolyogva pötyögtetem a billentyűzetem, így vasárnap délelőtt?
Attól, hogy már napok óta idegesít a napsütés, (amit régen bizony nagyon szerettem) már azt várom, hogy mikor lesz hideg, borús idő. Miért? Mert végre lehetne forralt bort inni, bevackolhatnám magam olvasni,... viccen kívül még a tanulás is jobban benne (tényleg ezzel hitegetem magam).
A kép amit feltettem az a most olvasott könyvemhez valamiért nagyon illik. Nem mondom meg, hogy melyikhez, de a lényeg, hogy muszáj volt már most megmutatnom, még akkor is, ha egyáltalán nem illik a bejegyzésemhez. :)

Észrevettétek jobb oldalon a zenelejátszót? Hát nem szuper? Mert nekem nagyon tetszik, és ezt is Magnoliának köszönhetem. Nem tudom, hogy hogyan hálálhatom meg neki ezeket a szuper ötleteket, de megtalálom a módját. :) Frissíteni fogom persze, a (fenti) Zenelistám is állandóan, de az aktuális kedvencek mindig hallgathatóak lesznek ezentúl jobb oldalon a Deezer-en.

És aminek jönnie kell:

A cím alapján már gondolhatjátok, hogy miről írogatok ezúttal nektek. A múltkori molyos cirkusz után maradtam, igaz nem voltam nagyon aktív, de maradtam. Hát ez már nem lesz sokáig, mert november 1-én törölni fogom magam. Értékelésekkel, polcokkal és olvasásokkal együtt törlöm a profilom. Nem lesz nagy veszteség, elvégre minden itt megtalálható ezentúl is. :)
Ennek pozitív oldala az lesz, hogy végre blogon is lesz olvasási listám (rendesen és naprakészen vezetve), meg még sok extrát tervezek, csak időhiány miatt kicsit lassabban fogom megoldani, de lesz egy jobb rendszerezés, ahol könnyebben megtalálható lesz minden, csak türelem kell.
Nyugodt szívvel hagyom el a süllyedő hajót, mert tudom, hogy aki akar, az megtalál ezután is, ahogyan eddig is tettétek. De azt nem fogom hagyni, hogy valami sajátos rendszerezésnek köszönhetően játszanak velem, hiszen a hangulat sem volt már a régi így inkább vagyok végre nyugodt és felszabadult, hogy meghoztam a döntés, mint szomorú.

A blogot illetően:

Lesz még több blog turné, könyvnyeremény a jövőben is, és azon kívül is írok persze a könyvélményekről, csak mostanában nincs sok időm az olvasásra. 
És igen, tervezem a sabloncserét, mert még mindig nem találtam meg az igazit. Ha valaki szeretne segíteni, akkor minden ötletet szívesen fogadok. :)

Szép napot! Puszi nektek! :)

2 comments:

reea said...

Nem lepődtem meg. :) Sok sikert a továbbiakhoz, én követlek ezentúl is. :)

Kristina said...

Köszi Rea! :) Aranyos vagy :)