Jamie McGuire: Veszedelmes sorcsapás (BtK 4.)

, by Kristina

Végre itt van a New York Times sikerlistás Gyönyörű sorscsapás nagy izgalommal várt folytatása! Lehet-e túlságosan szeretni? Travis Maddox két dolgot őrzött meg az anyja halálos ágyán mondott szavaiból:

Nagyon szeress! És még keményebben küzdj! 

A Veszedelmes sorscsapásban Travis életét könnyűvérű lányok, illegális fogadások és az erőszak teszik ki. De éppen akkor, amikor legyőzhetetlennek érzi magát, Abby Abernathy térdre kényszeríti. Minden éremnek két oldala van: a Gyönyörű sorscsapásban Abby mondta el, hogy látja a szerelmüket. Most elérkezett az idő, hogy Travis szemén át lássuk kettejük kapcsolatát, és újabb részletekre is fény derüljön.

* * *

 Amikor lehetőséget kaptam arra, hogy részt vehetek az előolvasásban, nem vállaltam el azonnal, mert körülbelül 1 perc kellett ahhoz, hogy a sokkból és az ujjongásból észhez térjek. Az ég szerelmére, hiszen a megjelenésére vártam már hónapok óta! 
 Annyit tudok garantálni, hogy amit írtam, az spoilermentes és figyelembe vehető, hogy egyúttal az első részt is ajánlom hozzá, amiről még márciusban ITT írtam. Mivel elfogult rajongó vagyok, remélem, hogy még többen kedve kaptok hozzá, mert egy igazi főnyeremény. 

 Vannak-e hibái a könyvnek? Ó, biztosan, csak éppenséggel személyesen nem találkoztam egyel sem. Ilyet pedig ritkán szoktam kijelenti, de számomra így volt tökéletes.

 Szeretném azt hinni, hogy a legtöbben már ismeritek Travis Maddox-ot, hiszen a Gyönyörű sorscsapás egy igazán kihagyhatatlan történetnek számított a tavalyi évben, sőt még idén tavasszal is, amikor végre én is megszereztem. 

 Idén elérkezett hozzánk magyarul is a Veszedelmes sorcsapás, amelyben már tényleg megismerhetjük az igazi Travis-t. Ezennel Abby és Travis története tényleg egy kerek egésszé válik, hiszen mind a két szempontból megismerhetjük a megismerkedésüket, a kapcsolatuk boldog és kevésbé boldog pillanatait.
Ugyan az a forgatókönyv játszódott le velem, mint hónapokkal ezelőtt, ez egy igazi érzelmi hullámvasút, ami néha bármennyire is meredek volt, többször fel szeretnék szállni rá a jövőben is. Meglepő módon ugyan olyan hatással volt az érzelmeimre, még annak ellenére is, hogy ugyanazokat a jelenteket olvastam itt újra, persze ezúttal a másik rész szempontjából, Travis gondolataiba kaptunk ezzel betekintést. Ha lehet ilyet mondani, akkor most még jobban belezúgtam a karakterébe.

Abby-t nem kedveltem meg tavaly, nem értettem meg pár döntését, pedig ott volt minden miértre a válasz feketén fehéren. Most pedig nagyon sokszor úgy éreztem, hogy helyesen döntött, amikor csak próbálta magát távol tartani Travistől. Szerintem azért kedveltem meg, mert Travis annyira szereti, és nem volt esélyes sem, hogy a rajongása tárgyát ne kedveljem meg.

 Úgy érzem, hogy a könyv arra akar tanítani bennünket, hogy esélyt mindenki megérdemel, akár többször is. Szívfájdalom nélkül nem ismerhetjük meg az igazi boldogságot. 
A New Adult műfajt egy igazi gyöngyszemmel bővíti Jamie McGuire, sőt egyszerre kettővel is, hiszen a Gyönyörű és a Veszélyes sorscsapás egy egész.
 Amik az előző rész alkalmával hiányosságoknak tűntek, azokat ebben már nem is vettem észre. Még akkor is tudott újat mutatni, amikor még a párbeszédek is szóról szóra ugyan azok voltak. Hogy miért? Erre a válasz egyszerű, mert most abba kaptunk betekintést, hogy mindazt Travis hogyan élte meg, hogyan látta és milyen lelki folyamatokon dolgozta fel őket. A következő idézetet azért választottam, mert az előző könyv értékelésénél is ugyan ez van és ezzel a példával mutatom meg, hogy mi az amitől ugyan az, de mégsem. A sok-sok Travistől. :D

"A könyökömre támaszkodva előrehajoltam az asztalon, és nem hagytam, hogy lássa, mennyire elkapott. - Szóval veled mi az ábra, Gal? Általában vagy férfigyűlölő, vagy csak engem utálsz? 
- Szerintem csak téged.
Muszáj volt nevetnem. - Nem igazodom el rajtad. Te vagy az első lány, aki szex előtt viszolyog tőlem. Nem jössz zavarba, ha velem beszélsz, és nem próbálod meg magadra irányítani a figyelmemet. 

- Nem taktika. Csak nem kedvellek. 

Ajjaj!- Nem volnál itt, ha nem kedvelnél." - Travis Maddox


Most, hogy már ismerem mind a két fél által előadott történetet, komolyan mondom, hogy következő újraolvasáskor majd nem tudom, hogy melyik történettel érdemes először kezdeni. Ha a legjobbat akarom majd utoljára hagyni, akkor biztosan ez a könyv lesz a második, mert garantálom, hogy sokatoknak is jó sokszor okoz majd pulzusszám növekedést ez a fenegyerek és az ő hatalmas érző szíve.
Röviden és tömören:
Gyorsan olvasható, cselekménydús, drámai, szórakoztató és egyben letehetetlen, vagyis mire vártok még? Remélem, hogy csak a megjelenésre. ;)

Számomra Chris Zylka és Phoebe Tonkin (a képeken látható) színészek hasonlítanak legjobban a képzeletemben létrehozott Travis és Abby kinézetéhez.


Rajongók által készített könyvelőzetesek:



Blogturné



A Maxim Kiadó gondozásában október 15-én megjelenik Jamie McGuire:  Veszedelmes sorcsapás című New Adult műfajú könyve. A Blogturné klub 5 tagja értékelésekkel és extrákkal vár benneteket, valamint a kiadó által 3 nyereménykönyvével.

2. Kristina blogja

Nyereményjáték

Nyerd meg a 3 példány és az 5 könyvjelző egyikét!


a Rafflecopter giveaway


Olvass bele:



0 comments: