Lora Leigh: Buja fiúk

, by Kristina

Fülszöveg:
Rowdy Mackay nyolc éve hagyta el az otthonát, mert túlságosan gyenge volt ahhoz, hogy ellenálljon a fiatal Kelly Benton csábításának. Tengerészgyalogosként biztonságos távolba került a kísértéstől és a nővé érett, kentucky kis boszorkától. Most azonban hazatért, és készen áll rá, hogy belekezdjen azokba az erotikus játékokba, amelyek híre miatt ő, és a két unokatestvére három megyés körzetben kiérdemelte a Buja Fiúk nevet. 

Noha ugyanez volt Kelly álma is – érezni annak a fiúnak forró vágyát, akit úgy kíván, de rátámadt valaki, aki még mindig vadászik rá. Kelly immár retteg a férfiak érintésétől. Most, hogy a félelem és a vágy hadakozik a lányban Rowdy minden erejével azon van, hogy megóvja őt egy idegen halálos fenyegetésétől, megszabadítsa a démonjaitól, és hogy érzéki vágyait olyan elemi erővel elégítse ki, amilyet egyikük sem tudott elképzelni. 

Lora Leigh a New York Times bestseller szerzője, az erotikus-romantikus irodalom koronázatlan királynője. Köteteit sok millióan olvassák éjjel-nappal…


   Nem egy észbontó romantikus, sőt még jó kriminek sem mondható, erotika van benne, megüti a mércét, de a könyvet olvasva nekem egyes részeknél (elég soknál) Maya Banks: Vénuszdombi mesék ugrott be. Nem érdekel ki koppintott kiről, sőt még az is lehet, hogy tiszta véletlen, a lényeg, hogy itt a történet alapja szinte ugyan az, na meg még a történet alakulása... Egy két dologban viszont tény, hogy különbözik, nem írom el, mert lelőné az egyik legnagyobb poént. 

   Elárulom, hogy soha nem voltam még ilyen kétségbe esve, amikor könyvet kellett pontozni, ezért több szempont alapján nézem. A történet, a karakterek, a szórakozottsági szintem olvasás közben és a könyv erotika töltete. 
   A karakterek. Az eszem megáll tőlük. Az elején naaaaagyon idegesített Kelly. Főleg, mert nem értettem meg, hogy az írónő miért ilyen indokot talált ki arra, hogy Rowdynak nem szabad semmit sem elárulni, amíg távol van? Akkor ott van az, hogy 23-24 éves koráig úgy viselkedik/viselkednek vele, mint egy kis csitrivel, de végül is a csaj is úgy viselkedett, mint egy csitri, na de miért 24? 22 vagyok, és lehet csak nekem van ilyen kifordult nézetem, de lássuk be, elég furán jön ki, hogy a fiúk milyen nagy nőcsábászok, de a csaj meg szűz marad egészen idáig...Most komolyan, nem lehetett volna kicsit lefaragni az éveiből? Nem azzal van bajom, hogy a csaj még szűz (az elején), hanem azzal, hogy úgy állítják be, mint ha előtte nagy bűn lett volna, meg hogy nem volt bizonyos dolgokra elég érett. -.- Üssön le valaki.
*nagyon röhög* Megtaláltam egy jegyzetem, bemásolom...
"Már a prológusban ellentmondásba ütköztem. Nem tetszenek a pasi gondolatai, basszus még a neve sem tetszik. 23 éves a csaj, és azt hiszi róla, hogy ártatlan. Basszus még a sötét középkorban sem voltak ennyire naivak 20 évesek sem. :/"
   Nem nőtt senki sem a szívemhez, vagyis hazudok Crista (nem csak a neve miatt) a következő rész hősnője, Dawg párja lesz. És a csaj ebben a könyvben még ha keveset is szerepelt, de az ő karaktere  tetszik nekem, az ő könyvük biztosan jó lesz, ha az előérzetem nem csal. Viszont Dawg olyan karakter, mint a hátam közepén egy pattanás, idegesít, és még le sem tudom kaparni. De remélem a legjobbakat a következő részben.
   Akkor jönnek a nevek. Brrrr. OK, megértem én, hogy Amerika, meg minden, de nekem nem tetszenek, és végül is ez az én véleményem. Nektek tetszenek a fiúk nevei? Már az is elég gáz, hogy Buja fiúknak nevezik őket, meg még a hajóikat is. -.-
  A történet. Mint már mondtam hasonlít a Vénuszdombi mesékre. Vagyis van egy kis történés, meg egy halom szex. Kiszámítható, ugyan akkor volt 2 pillanat amikor rendesen meglepődtem olvasás közben. Nem a méretek miatt. (ezt muszáj volt XD) Szóval van benne két fordulat, amire lehet számíthattam volna, csak épp nagyon bele voltam melegedve az olvasásba, és nem figyeltem eléggé. De tény, hogy nem lehet unatkozni olvasás közben, oké sokat forgattam a szemem, de legalább kiváltott belőlem valami reakciót. 
  Attól függetlenül, hogy 3.5 pontot adok rá, még ajánlom olvasásra.  Az elején nagyon ki voltam tőle bukva, rendesen le is szidtam a könyvet Magnóliának. Pár fejezet után sikerült ráhangolódnom, nagyon belezuhantam a könyvbe. Nem ment életeket, nem is foglalkozik az élet nagy dolgaival, vagyis igen, NA ne tessék félreérteni. Khm.  :D 

Értékelés: 5/3.5
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás éve: 2012
Eredeti cím: Nauti Boy

7 comments:

Magnolia said...

Ide is beszúrom, mert nem tudom hol olvasod majd el először :) szóval kíváncsiságból beleolvastam az elejébe… hűűű, ez nagyon nem jön be nekem, két ilyen (számomra) ellenszenves figurával is ritkán találkoztam könyvben :( így ezt kihagyom és inkább kérem a következőt O.o

Kristina said...

Már kibeszéltük, de azért ide is írom, hogy a következő résznél én sokkal jobb könyvre számítok. :)
Ez tényleg nem volt semmi extra.

Vii said...

Sikerült előbb olvasnom a Buja éjszakákat és csak most olvasom a Buja fiúkat, ami nekem sem igazán tetszik! Itt fekszik mellettem az eolvasom és csak fintorgok, azt várom, hogy lemerüljön. :D Hopp le is merült. Na mindegy. Ez a bujaság meg annyira meleg, hogy komolyan mondom nem is értem. Bár jobban belegondolva elnézendő, mert még gyerekek voltak mikor azt hitték, hogy menő. A neveket meg sem említem. Felesleges. És teljesen igazat kell adnom abban hogy eléggé Vénuszdombi mesék íze van, de ha ezt olvasom először akkor azt mondom, hogy annak van Buja fiúk íze. Úgyhogy erről ennyit. Egyébként nekem a második rész jobban feküdt. :) Harmadik részről tudni valamit?

Kristina said...

Buja éjszakákról, már megírtam a véleményem, csak nem tettem még ki, majd a napokban...
Egyébként nekem is sokkal jobban tetszett a második.
A harmadikról, meg fogalmam sincs, hogy mit akar a kiadó, majd írok nekik, de nem biztos, hogy válaszolnak, meg a kiadási dátum se lenne biztos, hiszen mostanában sokat késtek. :/

Vii said...

Oké. Kíváncsi vagyok rá. :)
Nem is baj ha nem tudod. Gondoltam, hogy ott Natchesé lesz a főszerep, de csak utána olvastam, hogy a csaj meg Greta, aki már a kevés szerepével is ellenszenvet váltott ki. Nem tehetek róla. :$

Kristina said...

Én azt hittem, hogy téged a magyar megjelenés érdekel. :)
A sorozat következő része Natches és Greta könyve, Greta nekem nagyon bejön, pontosan azért, amilyen. :)
A sorozatoknál megtalálod jobb oldalt, hogy kik könyvei következnek sorrendben. :)

Vii said...

Igazából az érdekelt. Szóval végül is ha majd megtudod, akkor megköszönöm az infót, de nem életbevágó.
Natches szimpi és ezért mindenképpen elolvasom. Lehet, hogy Grétát is fogom szeretni, ha jobban megismerem. Neki se lehetett egyszerű élete. :/
Köszi.