Maya Banks: Sweet

, by Kristina


Egyre több és több erotikus könyv kerül ki a magyar könyvpiacra újabban, ezért  bemutatom azt, amelyik szerintem még jó is. Romantika, erotika, egy kis krimi, dominancia, amit csak akarsz drága hölgy. De legalább jó is legyen, ne csak a reklám csillogjon. . .
Olvasásra fel! :)


1. Édes megadás (Sweet Surrender)
Faith Malone & Gray Montgomery


2. Sweet Persuasion
Serena James & Damon Roche


3. Sweet Seduction
Julie Stanford & Nathan Tucker


4. Sweet Temptation
Angelina Moyano & Micah Hudson


5. Sweet Possession
Lyrik Jones & Connor Malone


6. Sweet Addiction
Renita Michaelis & Cole Madison

6 comments:

Anonymous said...

Szia.
Én olvastam az Édes megadást.és nekem tetszett. Csak egyet fájlaltam, hogy nem találtam több Maya Banks könyvet magyarul.Szivesen olvasnék töle még könyveket.

Kristina said...

Szia! :)
Nekem is tetszett. Igaz, ebből a sorozatból nem jelent meg még eddig több rész magyarul, de van másik könyve, ami már megjelent.
A Vénuszdombi mesékről, még nem hallottál? Szerintem az sem rossz könyve. :)

Anonymous said...

Most,hogy emlitetted eszembe jutot, hogy a vénuszdombi mesék is az ö irása.Azt is olvastam.Az is tetszett.Bár ha választanom kelene akkor eddig édes megadás.

Anonymous said...

Szia.

Körülnéztem a neten és megtaláltam a sorozat többi részét is angolul. :( Bárcsak, bárcsak valaki leforditaná öket magyarra.Úgy elolvasnám öket.

Unknown said...

Szia!
Nem tudod véletlenül, hogy hol lehetne letölteni a többi rész is magyarul? Vagy neked esetleg megvan pdf formában? :)

Kristina said...

Szia.
Csak az első részt adták még ki magyarul, valahol hallottam, hogy folytatják majd...