Nehéz a választás, kérek egy kis segítséget!

, by Kristina

Az a jó abban, ha egy ideig nincs időm olvasni, hogy felszaporodnak a (remélhetőleg) jó könyvek...

Így most vár rám pár nagyon ígéretesnek tűnő történet, DE az a baj, hogy nem tudok dönteni...
Ma befejezem a Hívogat a fényt, remélhetőleg este már jön is a blogos értékelés, majd utána olvasom Gillian Flynn-től a Holtodiglant (@narayan moly kihívásán nyertem, amit nem győzök neki köszöngetni :D), majd Oláh Gábor Holnap más leszek c. könyvét.

Rátok bízom a választást, hiszen mindről szeretnék majd írni legalább pár sort, és azt válasszátok amelyikről leghamarabb szeretnétek olvasni értékelést, vagy amelyik szerintetek nekem is nagyon fog tetszeni. 
A blog jobb felső oldalán lehet kiválasztani, hogy mit olvassak. Köszönöm előre a segítséget! :)

A szerencsések:
Lisa Kleypas: Bűvölj el alkonyatkor
Tiffany Reisz: A szirén
Julie Kenner: Forró rabság
Laura Reese: A gyönyör sötét oldala
Kristan Higgins: Minden vágyad

Frissítés:
A Blogger nem szeret, mert állandóan törli a szavazatokat.... :( 
Így kénytelen vagyok leszedni, és az alapján eldönteni, amit eddig láttam A szirén és a Kleypas könyv elsőbbséget élvez. :)

1 comments:

Zsani said...

Erősen gondolkodik...
Kleypas <3. Kennert most olvasom, ami így a Meztelenül után felüdülés. Utána olvasom a Szirént.
És én most azt hiszem a megmaradtak közül választok. :)