Abbi Glines: Ha az enyém lennél - BtK(3.)

, by Kristina

Fülszöveg:
Csábuljon el a vonzás és árulás e forrón sistergő krónikájától!
“Volt Beau-ban valami rossz, ami vonzott. Mi ütött belém? Miért akartam annyira vétkezni?”
Ashton kezd belefáradni, hogy folyton a jó kislányt kell adnia, alkalmazkodni szülei és barátja, Sawyer Vincent elvárásaihoz. A fiú maga is a tökéletesség élő szobra, a gimnázium bálványozott élsportolója, minden lány álma. Ám amikor elmegy nyaralni a családjával, Ashton szeme megakad udvarlója unokafivérén, Beau-n. Nála szexisebb srácot életében nem látott, és bár a fiú a kisváros rossz hírű fekete báránya, végzetesen vonzódik hozzá.
Beau a testvéreként szereti Sawyert, ezért százszor is meggondolja, mielőtt nyitni merne a tabunak számító Ashton felé. Igyekszik távol tartani magát tőle, noha kölyökkora óta szereti. Amikor Ashton fel akarja eleveníteni a gyerekkori barátságot Sawyer távollétében, Beau tudja, hogy nemet kellene mondania.
Egyikük sem szeretne fájdalmat okozni Sawyernek, ám minél inkább igyekeznek kerülni egymást, annál hevesebb lesz a vonzalmuk. Aminek egyre nehezebb ellenállni...

*  *  *

Miért kellet nekem?

 Miután kiderült, hogy magyarul is olvashatom a Vincent fiúkat, az volt az első, hogy meglestem a Goodreads oldalát, ahol nem más, mint J. A. Redmerski, az idei év kedvenc könyvem, vagyis A soha határa írónője értékelte a könyvet. Azonnal mosolyra húzódott a szám, mert ha már neki is tetszett a történet, akkor egyre biztosabb voltam abban, hogy nekem is lottó ötös találat lesz.

 Amennyire akartam a könyvet, annyira rettegtem is a tőle. Akik régebb óta olvasnak, azok tudják, hogy a szerelmi háromszögektől nem utálok jobban semmit se. Szerencsére pozitív csalódás volt a könyv ezen a téren.
 Igen van benne szerelmi háromszög, de végig nem is éreztem annak, hiszen eleve az érzelmek csak az egyik fiú iránt voltak igaziak, így nem éreztem annyira komplikáltnak az egészet.

A történetről röviden:

 Beau, Sawyer és Ashton elválaszthatatlan barátok voltak gyermekkorukban. Mégis Beau és Ashton voltak az igazi bajkeverők, Sawyer pedig a jó fiú, aki sokszor kihúzta őket a bajból. Miután Ashton és Sawyer elkezdtek járni, Beau eltávolodott a lánytól. 17 éves korukban mégis felvetődik a kérdés, vajon Ashton jól választott?

A szereplőkről:

 Ashton-t könnyű volt megérteni, annak ellenére is, hogy néha legszívesebben megrugdostam volna, meg ordibálta volna a fülébe, hogy "hé, te lány, mire vársz még?". Ashton amennyire rossz volt gyerekként, annyira megváltozott 17 éves korára. Úgy érezte, hogy ő kell legyen a tökéletesség mintaképe, még ha a lelke mélyén tudta is, hogy ez csak egy látszat. Szinte egy új személyiséget hozott létre számára a környezete, ami nem igazán Ő volt. Az édesapja lelkész, a barátja Sawyer, pedig a város kedvence és úgy érezte, hogy muszáj a tökéletességre és a kedves viselkedésre törekednie.

Beau ennek ellenentéte a város fekete báránya. Jóképű pasi, akire ragadnak a csajok, ő ezt ki is használja, de a lelke mélyén csak egy lány után vágyakozik.
Beau egy igazi mocskos szájú, öntörvényű fiú, akinek nehéz volt mindig is az élete, ebben a könyvben pedig esélyt kap arra, hogy boldog legyen.

Sawyer a kiscserkész, és ezt nem viccből mondom. Komolyan kezdtem félni, hogy tökéletes. De ezt az egyet elárulom, nem kell félni, a végére ő is kezd egy kicsit rosszfiú lenni.

5 ok, amiért érdemes megvenni:

1.
A borító. :)

2. 17 évesekről szól a történet, de ettől függetlenül inkább sorolnám a New Adult műfajba.
3. Ami kifejezetten tetszett, az a szereplők személyiségének az egyedisége.
4. Tetszett a folyamat, ahogyan a szereplők megtalálták önmagukat.
5. A rosszfiúk. Hát ki az aki képes ellenállni nekik?

Sorozat?

Igen. De nem kell megijedni, mert nem ugyanazok lesznek a főszereplők. Mondjuk úgy, hogy ők visszavonulnak mellékszerepbe. Szerintem nagyon spoileres lenne, ha elárulnám előre a második rész, vagyis a The Vincent Brothers főszereplőinek a kilétét. Márpedig nem szeretem nagyon lelőni a poént, így ti se kutassatok utána. :)

Miért ajánlom?

A könyv egy igazi meglepetés volt, érzelmekkel, szenvedéllyel van tele, váratlan fordulatokkal, drámai  és elgondolkodtató jelenetekkel, egyszóval minden van benne, amitől letehetetlenné válik. Olyan elemeket kevert bele az írónő, amitől izgalmassá válik és egyedivé. Volt pár pillanat, amikor bent rekedt a tüdőmben a levegő. általában akkor jöttek a váratlan pillanatok, amikor a legkevésbé számítottam rájuk.
Az amerikai kisvárosok sem különböznek jobban az itteniektől, és ezt annyira érezni lehetett a könyvben. Az az érzés, amikor mindenki figyeli minden lépésed, jobban tudják, hogy mi a jó neked, vagy hogy mi is az igazán helyes. Még soha nem jártam Amerikában, de érzem, hogy ez a könyv tökéletesen bemutatta a déli kisvárosokra jellemző hangulatot és életformát.

Kérdezz-felelek Abbi Glines írónővel:


A The Vincent Boys külföldi rajongói oldal összeírt egy rövid Q&A-t márciusban, ebből fordítottam párat nektek:

Twizzlers
Hot Key: Mi inspirál az íráshoz?
Abbi: A zene. Nem tudok írni anélkül, hogy készítenék egy zenelistát egy-egy könyvhöz, ami ne szólna újra és újra. Emellett a Twizzlers...az nagyon sokat segít.
Hot Key: Hogyan vált belőled szerző?
Abbi: Mindig is írtam, csak nem könyvet. Szabadúszóként írtam magazinoknak és újságoknak. 2007. telén ültem le és írtam meg az első regényem. Mindig is ezt akartam. Abban az évben pedig csak megtörtént.
Hot Key: Milyen tanácsod adnál a kezdő íróknak?
Abbi: Írj minden nap. Izgalmas. Akkor is, ha úgy gondolod, hogy amit ma írtál, az rossz. Újra tudod kezdeni holnap. Néha akkor írod a legjobbat, amikor azt hiszed, hogy nincs is mit mondanod.
Hot Key: Mi a kedvenc helyed az íráshoz?
Abbi: Van egy antik íróasztalom, ami egykor egy híres déli újságíró tulajdona volt. Meg vagyok győződve róla, hogy bűbáj van rajta. Csak ezen az asztalon írok. Jelenleg is itt van az irodámban.
Hot Key: Hogyan olvasol - nyomtatott verzióban, digitálisan, vagy mindkettőt?
Abbi: Csak digitális verziókat olvasok. Nincs sok időm az olvasásra, mert sokat utazom. A Kindle lett a legjobb barátom.

Rendeld meg ITT.

Blog turné állomások

2013. október 15-én jelenik meg Abbi Glines Ha az enyém lennél című regénye a Maxim Kiadó gondozásában. 7 napon keresztül október 4-től 11-ig a blogturné keretén belül, nem csak értékeléseket olvashattok, hanem az extráknak köszönhetően jobban megismerhetitek az írónőt, a történetet és a szereplőket és játszhattok is a könyvért.  


További állomások:

10/06. Dreamworld
10/10. Kristina blogja

Nyereményjáték


1) Töltsd ki a Rafflecopter dobozt és lájkold a kért oldalakat
2) Keressétek minden nap a blogturnéban részt vevő blogok posztjaiban az elrejtett ABBI GLINES logókat. Az utolsó Rafflecopter mezőbe pedig azt írjátok bele, hogy összesen mennyi logót rejtettünk el. (a bannerben szereplő logó BELESZÁMÍT a játékba).

* A nyereményeket belföldi címre tudjuk csak postázni. 


0 comments: