R. K. Lilley: Felpörgetve

, by Kristina

Tartalom:
„Most, hogy úgy nézett rám, mintha a következő lélegzetvételénél is fontosabb lennék neki, nehéz volt elképzelni, hogy volt idő, amikor nem éreztünk egymás iránt semmit.”
Mikor a zárkózott természetű légi utaskísérő, Bianca, megpillantja James Cavendisht, a multimilliárdos hoteltulajdonost, azonnal elveszti a nehezen megszerzett benső nyugalmát. Ő, aki 35 ezer láb magasan, tíz centi magas sarkú cipőben minden gond nélkül szolgálja fel az utasoknak a pezsgőt, elgyengül, amint meglátja őt. A mindig higgadt Bianca képtelen kivonni magát a férfi türkizkék tekintetének igézete alól. Ám, ha csak a megjelenése lenne olyan vonzó ennek a tökéletes és félelmetes embernek, Bianca könnyen lerázná magáról. De van valami őrült vonzereje is, amit másoknál nem tapasztalt: a domináns férfi ereje, a gyönyör és a fájdalom ígérete, amit a beszédes szeméből kiolvas. Ez abban a pillanatban leveszi a lábáról, ahogy meglátja őt.

* * * 

Miért ezt választottam?
 Már napok óta nehezen haladok az olvasással. Biztosan ti is átéltétek már ezt az időszakot, túl sok jó könyvet olvastam egymás után az elmúlt hónapban, és a végén kezdtem úgy érezni, hogy teljesen kiégtem, hogy sokáig kell majd várnom az újabb letehetetlen könyvre. Nem nevezném még olvasási válságnak ami kerülget, de hogy közel kerültem hozzá, az biztos.
 Ez a könyv volt az, amit azért választottam, mert kikapcsolódásra vágytam. Olyan könyvet akartam, amiről majd nem lesznek gondolataim, amihez nem kell jegyzetelnem, egyszóval egy kis hétvégi lazulásra szántam. Jegyzeteket nem is firkáltam, most amikor befejeztem mégsem bírom ki, hogy ne írjam le legalább pár mondatban a véleményem. Végre egy újabb könyv, amitől bizseregnek az ujjaim, végre megint késztetést érzek arra, hogy megmondjam, már pedig nekem tetszett!

A történetről:
 James a milliárdos pasi, aki mindent meg szokott kapni, amire csak kedve van, természetesen még jobban érdeklődik Bianca, a légiutas kísérő után, miután az nemet mond neki.
 A szokásos sablonok megtalálhatóak ebben a történetben is, amik a mai erotikus romantikára jellemzőek. Vagyis adva van egy kőgazdag pasi, aki természetesen gyönyörű, egy lány aki szegény, de szintén gyönyörű, valamint mind a ketten lelkileg jól el vannak cseszve a múltjuk miatt, persze az átlagosnál jobban. 
 Azt mondom, hogy ha nem lett volna hozzá hangulatom, akkor most utálnám úgy ahogy van, de mivel tökéletesen időzítettem, így igen, gondolom már kitaláltátok, hogy minden hibája ellenére is valamiért nagyon belezuhantam a történetbe.
 A történetben megoszlanak azok a dolgok, amik megleptek és amiket előre lehetett látni, ettől vált érdekessé, mert ugyan le tudtam tenni több órára is, de azért mindig izgalommal vettem a kezembe. A maga komplikált módján volt élvezhető.

A karakterekről:
Tetszett ahogyan megformálta a karaktereket az írónő, vagyis a tökéletes kinézet és a tökéletlen belső mellett adott nekik egy kis különlegességet, ezért mégsem olvadnak bele az átlagba.
Bianca szereti a munkáját, keményen dolgozik, de mindennél jobban vágyik a biztonságra. Ha ideges, vagy zaklatott, akkor a mindennapok rutinja nyugtatja meg leginkább. A múltjában sok a sötét titok, de ott van neki Stephan, a legjobb barátja, aki gyerekkora óta vigyáz rá egy biztonságos kikötőt jelent számára.
James sikeres, gazdag, és nem tudja, hogy milyen az amikor valamit nem kaphat meg. Domináns jelleme van, de miután megismered, hogy mi történt a múltjában, már érteni fogod, hogy mitől vált olyan személlyé, aki a kezében szereti tudni az irányítást.
Stephan az a személy, akit mindenki barátnak szeretne. Nem árulok el azzal nagy titkot, hogy meleg, így nem kell attól félni, hogy Bianca és közötte több is kialakulhat testvéri szeretetnél, legalább is ez a helyzet az első résznél. Tetszett a magabiztos természete.

Mire számítsatok?
 BDSM van benne, a szokásos játékszobák az ilyen szórakozáshoz, de persze előkerülnek az érzelmek is a sok szex mellett. A szenvedély és a fájdalom keveredése
 A befejezés nem okozott meglepetést, hiszen tudtam, hogy nem ezzel a könyvvel ér véget Mr. Gyönyörű és Bianca története, vagyis számítani kell arra, hogy lesz egy kisebb függővég.
 A rossz hír az, hogy egy újabb sorozatról szól, méghozzá folytatásos, a jó hír pedig azoknak szól, akik szeretni fogják, mert akkor lehetőségünk lesz 3 részen keresztül élvezni Bianca és James történetét. Valamint a negyedik rész jövőre jelenik meg külföldön, de inkább csak egy kiegészítő kötet lesz, amelyben megismerjük a történetet James és Stephan szemszögéből.

 Szerintem megint olyan könyvbe vágtam a fejszém, ami nekem tetszett, de a többségnek biztosan nem fog. Ez is a szürkéhez hasonló tömegmegosztó féleség. 
És igen, ennél az egy könyvnél tényleg úgy érzem, hogy helyes a reklámszöveg, ahol azt írják, hogy a Szürke ötven árnyalat után ezt a sorozatot is meg kell ismerni.

Az írónő Pinterest oldalán találtam a képeket IDE kattintva, pedig megtekinthető a többi.

* * * 
Kiadó: Lilith könyvek
Kiadás éve: 2013.
Eredeti cím: In Flight
Sorozat: Up in the Air - Vágyak szárnyán 1. része

8 comments:

Anonymous said...

ÚRISTEEEN! Imádtam ezt a könyvet úgy, mint A szürke ötven árnyalatát.
Azt hiszem mély depresszióba fogok esni, míg meg nem fog jelenni magyarul..:( :dd

Kristina said...

:D örülök, hogy nem vagyok ezzel egyedül. :D
Na azért depresszióba nem kell esni, csak egy kicsit szemezgetni a hasonló kínálat között és máris meg van olvas a dolog. :)

Dorina said...

Lehet tudni a forditasrol valamit?

Kristina said...

Mit értesz pontosan a fordítás alatt?

Unknown said...

Szia, próbáltam keresni valami információt a második részről, de nem találtam semmit .Tudsz nekem segíteni? Ancsa

Kristina said...

Szia Ancsa!
Amíg a Lillith kiadó nem ír ki semmit az oldalon, addig én sem tudok többet.

Unknown said...

Köszönöm.:)

Unknown said...

Szeretném megkérdezni még most sem lehet tudni a 2.-dik 3.-dik és 4.-dik rész Magyarnyelven meg e jelent?