J. A. Redmerski: The Edge of Never Boritómánia 1#

, by Kristina


 Régebben volt egy Borítómánia rovatom, amit elég szépen és "sokáig" vezettem (nem dicsérni akartam magam, még ha úgy is jött ki), de ma már nincs arra időm, hogy órákig nézelődjek Goodreads-en a borítók között. Pontosítok, időm nézelődésre van, csak az íráshoz nincs róluk. Nem szeretem csak magukban megosztani őket, vagyis megjegyzés nélkül, így inkább hanyagoltam az egész rovatot hónapok óta. Pedig, annyira, de annyira gyönyörű borítókat találtam mostanában.  Lehetséges, hogy ha nem esküszik még jobban ellenem az új blogsablon, akkor valami képmegosztó programra feltöltöm őket és hetente cserélgetem. Így mutogathatom a felfedezett szépségeket, de nem kell külön kommentet fűznöm hozzájuk. (Ezt saját magam ösztönzése miatt írtam fel.)

J. A. Redmerski: The Edge of Never, vagyis magyarul A soha határa címmel megjelent könyv a hibás azért, hogy újraindítom ezt a rovatot. Nem elég, hogy a történet már hónapok óta hatás alatt tart, nincs nap, hogy ne jutna eszembe Camryn, vagy Andrew, vagy bizonyos jelenetek, emlékfoszlányok beszélgetéseikből.
IDE kattintva elolvashatod az ajánlóm a könyvről, ha eddig valamiért nem győzött meg róla senki, akkor majd én meggyőzlek, hogy de bizony ezt a könyvet olvasni kell! 


 Az írónő az éjjel megosztotta  a Facebook követőinek azt a fotósorozatot, amit a könyv ihletett. Ebből a sorozatból láthatjátok az egyik képet itt jobb oldalon.
 Hát nem gyönyörű? Legszívesebben mind kitettem volna, de gondolom az már tényleg törvénybe ütköző lenne (vagy legalább is a szerzői jogok megsértése). A többi képet (amik a szebbnél is szebbek) IDE kattintva tudjátok megtekinteni.

 Továbbá a horvát és az olasz kiadás borítóiba is beleszerelmesedtem, imádom, amikor egy förtelmes nap ilyen bejegyzéssel ér véget. :)

Továbbra is a kedvenc Andrew idézetem:

"...Ha a múlton rágódsz, akkor nem tudsz továbblépni, ha pedig túl sokáig tervezed a jövőt, akkor vagy visszacsúszol, vagy örökre ott maradsz, ahol voltál. – Mereven a szemembe néz, hogy hangsúlyozza a mondanivalója komolyságát. – Ha a mának élsz, ahol minden éppen megfelelő, akkor elfoglalod magad, korlátot állítasz a kellemetlen emlékeknek, és simábban, hamarabb eléred a célodat." - Andrew

1 comments:

Zsu said...

Még a csengőhangom is a könyv egyik dala:) A nálunk megjelent borító pedig az egyik legszebb- számomra- az idei megjelenések közül!