Whitney G.: Alapos kétely

, by Kristina

Fülszöveg:
A farkamnak megvan a maga étvágya – ami nagy és igen sajátos étvágy. Olyan nőt akar, aki szőke, formás és lehetőleg nem egy kibaszott hazudozó. (Hogy miért, az egy külön sztori.)
Menő ügyvédként nincs vesztegetni való időm párkapcsolatra, ezért névtelen csevegéssel és interneten megismert nőkkel elégítem ki az igényeimet. A szabályok egyszerűek: egy vacsora, egy éjszaka, zéró ismétlés. Ez csak alkalmi szex. Nem több, nem kevesebb. Legalábbis így volt egészen Alyssáig. 
Ő egy 27 éves ügyvédnő, könyvgyűjtő és állítása szerint a legkevésbé sem vonzó. Elvileg jogi tanácsokat adtam neki késő esténként, és rábízhattam a heti kalandjaim részleteit.
De aztán bejött a cégemhez egy interjúra. Egy hallgatóknak kiírt gyakornoki pozícióra… És rohadtul megváltozott minden.
Az év egyik legerotikusabb könyve, amiben a forró jelenetek mögött mély lélektani összefüggések bontakoznak ki a múltbéli drámák felszínre kerülésével.
Hagyd, hogy elraboljon!


Szerencsésnek mondhatjuk magunkat, mert a Könyvmolyképző Kiadó egyben adja ki a történetet, amely eredetije 3 részletben jelent meg először külföldön. Bevallom így sokkal, de sokkal élvezetesebb volt, mintha hónapokat kellett volna várni a folytatásra.
Nagyon élveztem a könyvet, tökéletes kikapcsolódást biztosított, fel is frissített. Nem bántam, hogy éjszakába nyúló órákat olvastam, csak a hajnali 5 órás ébresztők estek nehezen a lelkemnek. :D (De nincs mit tenni, ha az egy éves gyerkőc hajnalban szeret a legjobbat játszani.)
Tökélyre fejlesztettem a dugiban olvasást, még annak is örültem, ha csak 10 percet tölthettem a karakterekkel, de hát egy örökmozgó mellett csak lesni lehet a szabad pillanatokat.

Erotikus, szenvedélyes, még romantikus is, ráadásul az alapsztori is egyedi. Nem emlékszem, hogy olvastam volna valaha is hasonlót. Engem levett a lábamról, pont ez kellett ahhoz, hogy kicsit izgalmasabbak legyenek a hétköznapjaim. 

Mocskos beszéd, határozottan 18+os jelenetek, sok-sok hazugság, és a rengeteg titok, amely egyszer úgyis kitudódik. És ezek adták a történethez a pluszt, amitől különösen tetszett. Ez pont az miatt egyedi, mert személy szerint én utálni szoktam, ha a főszereplők hazudnak egymásnak, ha titkolóznak. Csakhogy itt ez adja a cselekmény alapján, ráadásul a főszereplők reakció is minden pénzt megérnek. Elég sokszor okoztak meglepetést.  Hahh, aki azt merné mondani, hogy unatkozott olvasás közben, az biztos hazudik.

Andrew a menő ügyvéd, akinek megingathatatlannak tűnő szabályai vannak, az egyéjszakás kalandok híve. Korrekt, nem áltatja a nőket, nyíltan kijelenti, hogy nem érdekli semmi más csak a szex. Ám van egy nő, akit még ő sem képes elbűvölni annyira, hogy találkozzon vele.
Hónapokig tartják üzenetben, majd telefonon a kapcsolatot, ám a nő ellenál neki erősen, végül barátok lesznek, a férfi többször is elmondja neki, hogy utálja a hazudozókat. Na igen, csakhogy maga a nő is egy hazugság. Hiszen az anyja személyét használta fel, hogy regisztrálja magát az ügyvédeknek készült oldalra, ahol megismerkedik Andrewval. Hiszen Alyssa még csak egyetemre jár, jogot tanul és mellette baletett. És amikor eljön az a pillanat, hogy találkoznak, először egyikük sem tudja, hogy ki a másik. Ám amint tudatosodik bennünk, onnantól elszabadul a pokol és az izgalom az egekbe szokik.

 Andrew 6 évvel ezelőtt otthagyta New Yorkot, okkal utálja a hazugságot. Alyssának pedig megvan az oka, amiért nem akar a férfival találkozni. Jog és balett között próbál ingázni, a jog a szülei miatt és a balett az igazi szerelme. Vajon tud majd dönteni a kettő között?

Bővebben nem mesélnék a történetről. Remélem ezzel is felkeltettem az érdeklődéseteket a történet iránt. Nem csak a karaktereket imádtam, de maga a cselekmény is izgalmas, sokszínű.



Oldal: 384
Fordító: Sándor Alexandra Valéria
Eredeti cím: Reasonable Doubt
Sorozat: Alapos kétely 1-2-3
Megjelenés: 2018.06.07.



Whitney G. Alapos kétely című romantikus története nagy sikert aratott külföldön. Menő ügyvédek, balett táncosok, szenvedély és romantika. A könyv turnéjára vár a Blogturné Klub 7 bloggere értékelésekkel, nyereményjátékkal.


06.06. Kristina blogja
06.08. Insane Life
06.10. Angelika blogja
06.12. Könyvvilág
06.14. Betonka szerint a világ...
06.16. Sorok között
06.18. Deszy könyvajánlója


A női főszereplő balettozik, és a játék is ezzel lesz kapcsolatos. Balett mozdulatok neveit kell kitalálnotok a gif-ek alapján. A turné blogjain találtok majd egy-egy mozdulatot, és nincs más dolgotok, csak beírni a rafflecopter megfelelő helyére a helyes megoldásokat, hogy a játék végén esélyetek legyen megnyerni a Könyvmolyképző Kiadó által felajánlott 3 Alapos kétely példány egyikét.




a Rafflecopter giveaway

0 comments: