J. R. Ward Éjsötét szerető

, by Kristina



Az éjszaka sötétjében halálos küzdelem folyik a vámpírok és a vadászok között. A Fekete Tőr Testvériség hat vámpírharcosa felesküdött rá, hogy megvédi a vámpírokat a rájuk törő ellenségtől. Vezetőjük, a jóképű, emberfeletti erővel bíró Wrath maradt az egyetlen tisztavérű vámpír a Földön. Szülei gyilkosait keresi, hogy végre kiegyenlítse a számlát. Küldetése során találkozik a gyönyörű Beth-szel, aki mit sem tud származásáról: nem sejti, hogy félig vámpír. Wrath-nak be kell vezetnie a lányt a halottak világába, hiszen ez az öröksége, a sorsa… Egy új érzés, a testét gyötrő nyugtalanság miatt Beth képtelen ellenállni a veszélyesen vonzó férfinak, aki éjszakánként meglátogatja, ám történetei a Testvériségről és a vérről megijesztik. A férfi érintése lángra lobbantja Beth-t, ám ez egy fenyegető, mindkettőjüket felemésztő vágy…

Kettejük szerelméről, erotikus szenvedélyéről szól a Fekete Tőr Testvériség sorozat lebilincselő első könyve, mely az elmúlt évek legnagyobb romantikus bestsellere lett világszerte.

*  *  *

Az első paranormális romantikus könyv a felnőtt kategóriában, amit a kezembe vettem. Nem tudtam, hogy pontosan mire számítsak, de mivel csak jó kritikát olvastam róla, gondoltam, tessék megpróbálom, és íme az első kedvenc könyvsorozatom lett végül a Fekete Tőr Testvériség. Igaz, amikor elkezdtem nem tudtam, hogy sorozatról van szó, hiszen nem igazán érdekelt még, hogy utána érdeklődjek, de azóta a kedvenc vámpírjaimnak tekintem őket. Számomra egy szeretni való, nagy család! :) Sok izmos, szexi, szerelmes vámpír egy helyen! Nyamm! :)

Ötletes Ward világa, a szereplőket könnyen meg lehet szeretni. Nagyon vizuális típus vagyok, ezért a szöveg miatt Wardnál könnyen el tudok képzelni mindent, és mint egy film, úgy peregnek le előttem a történetek. Együtt lettem szerelmes a szereplőkkel, könnyen el tudtam nevetni magam, vagy amikor hülyeséget csinálnak csak rugdosnék valakit. De a végén jön a happy end és én még is szomorú vagyok, mert vége van, és szívesen kezdeném az elejétől.

Tetszett a történet is, Beth és Wrath igazi szenvedélyes pillanatai elérték, hogy enyhén szólva is kipirult az arcom olvasás közben. Tökéletes bevezető rész egy olyan sorozatba, amely lassan kinövi magát, hiszen rengeteg elmesélt és elmesélésre várt történetet rejt magában.

Izgalma, akció dús,  erotikus, romantikus, hát kell ennél több?



0 comments: