People's Choice Awards díjátadó

, by Kristina

Novemberben írtam még róla, hogy lehet szavazni a People's Choice Awardrsra, és tegnap ünnepi keretek között ki is hirdették a nyerteseket. Több, mint 475 millió szavazat érkezett.  Bejegyzés is csak azért született, mert szinte minden díjt azok kaptak akinek szurkoltam. :)


Felléptek többek között:
Christina Aguilera egy gyönyörű dallal lépett fel. A dal az egyik kedvencem Lotus című albumából a Blank Page. 
Alicia Keys Girl on Fire és a New Day című dalaival lépett fel.

Az Éhezők viadala begyűjtött 5 díjat (végre nem a Twilight-tot láttam mindenhol), míg a zenei kategóriában Katy Perry aratott nagy győzelmet.


A kedvenc nyerteseim (a nevekre kattintva megnézhetitek díjak átvételét):

The Hunger Games:
1. Favorite Movie 
2. Favorite Action Movie
3. Favorite Movie Franshise
4. Favorite On-screen chemistry (Jennifer / Josh / Liam)
5. Favorite Face of Heroism Katniss/Jennifer

Jennifer Lawrence, aki nagyon aranyos volt és természetes., több díjat nyert:
1. Favorite Movie Actress
2. Favorite Face of Heroism
3. Favorite On-screen chemistry (Jennifer / Josh / Liam)


Favorite Daytime Tv Host: Ellen DeGeners

Favorite Comedy Movie Actress: Jennifer Aniston

Favorite Drama Movie Actress: Emma Watson

1. Favorite Movie Actor:
2. Favorite Movie Superhero (Iron Man)

Favorite Drama Movie Actor : Zac Afron



1. Favorite female artist
2. Favorite Pop Artist
3. Favorite Music Video: Part of Me
4. Favorite Music Fan Following: KatyCats


Favorite Band: Marron 5 


Favorite Country Artist: Taylor Swift. Nagyon csinos volt a fehér ruhában. 









A bejegyzést frissítem, ha megszerzem a teljes díjátadó linkjét. 

Még több videó, pedig EZEN a linket tekinthető meg.

2 comments:

Unknown said...

Szeretem, amikor olyanok nyernek, akiket szeretek, és akik megérdemlik :) Viszont kicsi-peetával még mindig nem vagyok kibékülve :D

Kristina said...

"Kicsi Peeta" most nem is nyert külön semmit, csak ami a közöst illeti. :D Nekem Josh bejön, mint Peeta, jól eljátszotta a szerepet. :)
Bevallom a legjobban Elennek örültem, és szép beszédet is mondott! :)