Monica Murphy: Második esély pasi

, by Kristina

Fülszöveg: 
Romokban hever az életem. Így tudnám összefoglalni jelenlegi helyzetemet. A futballedzőm engem hibáztat a szezonzáró meccs kudarcáért, ahogy az egész csapatom is.
Két teljes hónapot töltöttem azzal, hogy a sebeimet nyalogattam, mint egy igazi lúzer. Elvesztettem a barátnőmet, Fable Maguire-t, az egyetlen lányt, aki igazán fontos nekem, mert azt gondoltam, hogy csak szenved mellettem.
Most rájöttem, én vagyok az, aki nem tud nélküle létezni. Ő hiába csinál úgy, mintha már túltette volna magát a dolgon, tudom, hogy legalább annyit gondol rám, mint amennyit én őrá. Túl jól ismerem. Annyira sebezhető… én csak segíteni szeretnék neki, átölelni és szeretni őt.
Csak annyit kérek, hogy adjon még egy lehetőséget.
Egymás nélkül elveszettek vagyunk, de együtt az örök szerelem vár ránk!

A történetről és a szereplőkről

"Két hónapja. Két rémes hónapja nem találkoztam vele, nem is hallottam felőle. Ki a fene képes ilyet csinálni egy másik emberrel? Ki az, aki eltölt valakivel két hihetetlenül intenzív hetet, feltárja neki a legintimebb gondolatait, a legvadabb, legsötétebb titkait, szexel vele – de most leírhatatlan, falrengető szexre gondoljanak –, hagy egy üzenetet, hogy szeretlek, azután lelép? Mindjárt megmondom én, hogy ki az.
Drew majd-jól-tökön-rúglak-amikor-legközelebb-találkozunk Callahan." - Fable

Miután Drew elhagyta Fable lakását, és csak egy darab papírt hagyott hátra, amelyen egy vers és a Szeretlek szó szerepel..., majd, nos a pasi képes hónapokig nem jelentkezni. Fable próbál továbblépni, bizonygatni magának, hogy nem érez már semmit Drew iránt, aki képes volt elfutni tőle. 
Fable munkahelyet vált, egy új felkapott helyen lesz pincérnő, a Kerület nevű étteremben, ahova a gazdag egyetemisták járnak. Colin sikeresen vezeti a szórakozóhelyet, törődik az alkalmazottaival, az elején pedig meg is voltam egy kicsit ijedve, hogy túlságosan is féltőn bánik a lánnyal. Végre Owen mellett, talál magának egy barátnőt is, Jen-t, akivel együtt dolgoznak a Kerületben. Drew pedig mindeközben próbálja magát összeszedni, a múltját feldolgozni és egy pszichiáterhez fordul segítségért.
Egy véletlen találkozás Fable munkahelyén azonnal felszítja a parázsló érzelmeket, majd Drew újra használja a Pillecukor szót és innentől már nem tudtam félbeszakítani egy pillanara sem a könyvet.

"...Úgy érzem magam, mint egy baba. Mint egy buta, szép kis baba, ami senkit sem érdekel, megfeledkeztek róla, otthagyták a polcon. Nagy néha neked vagy valaki másnak eszébe jut, hogy levegyen a polcról, és játsszon velem egy kicsit. Csak pont annyit, hogy feltámadjon bennem a remény, hogy azt higgyem, fontos vagyok valakinek. Utána megint megfeledkeznek rólam. Mintha nem is léteznék...." - Fable

Fable-t sokkal jobban megkedveltem ebben a részben, mert a kemény csaj álarca mögül jobban előbújt az érzékeny, szeretetre éhes nő személyisége is. Mindig is kedveltem az erős, küzdő női karaktereket, de azzal, hogy Fable gyengédebb oldalát is megismertem, csak még inkább élethűvé, szerethetőbbé alakult. 
Drew karaktere is fejlődésen ment keresztül, próbálkozott, küzdött, de amit nagyon tiszteltem benne, hogy mert a lányra támaszkodni, mert bízni és szeretni egyszerre.

A könyv és Én

Drew és Fable az első részben megismerkednek, majd nagyon rövid idő alatt rájönnek, hogy a kapcsolatuk sokkal mélyebb a szenvedélynél, szerelmesek lesznek a körülmények és a múlt ellenére is. A második részben pedig megtanulják, hogy a bizalom mennyire erősítheti a szerelmet, egy biztos alapot ad az érzelmek mellé. De ahhoz, hogy rájöjjenek mégis mennyit jelentenek egymásnak, két teljes hónapnak kell elmúlnia egymás nélkül.

"– Köszönöm – suttogja.
Mivel nem bírom már tovább, megérintem. Ujjaimat a hajába fűzöm, hogy feje a tenyerembe simuljon, majd a magaméhoz húzom a száját.
– Mit köszönsz?
– Hogy elfogadsz. És hogy boldoggá akarsz tenni."

A váltott szemszög segít abban, hogy mindkét szereplő érzéseit és tetteit megértsük, sőt azt is megkönnyíti, hogy megszeressük őket. 
Mindazoknak, akik várták a Heti csaj folytatását, garantálom, hogy nem fognak csalódni! Sok Drew és Fable pillanat lesz, érzelmes, szenvedélyes és vicces jelenetekkel is tarkítva. 
Nekem jobban tetszett ez a rész, mert valahogy így lett kereg egész a történetük azzal, hogy nemcsak újra egymásra találnak, de megtanulnak egymásra támaszkodni is.
A hangulata ugyan néha sötét és szomorú a múlt árnyai miatt, de sok benne a boldog és mosolyrafakasztó rész a jövő ígérete miatt.

Mivel sikerült angolul elolvasnom a Three Broken Promise-t, íme egy kis infó a 3. részről (amíg nem írok róla is bővebben):
A kedvencem lett, de még most se tudom pontosan, hogy miért. Jen és Colin a főszereplő páros, de Fable és Drew is megjelennek többször is, így nem kell őket sokáig hiányolni. Fable többet szerepel majd, mivel a Kerületben dolgozik és Jen barátnője, de Colin és Drew is barátok lesznek, hiszen Colinnak is szüksége lesz egy kis tanácsra Drew-tól a női lélek bonyolultsága miatt. ;)

Kiadó: Ulpius-ház, 2014.
Eredeti cím: Second Chance Boyfriend
Műfaj: new adult, romantikus

Köszönöm a kiadónak az olvasás lehetőségét!

0 comments: