Boldog Karácsonyt!

, by Kristina

Békés, boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok minden kedves olvasómnak!


Idén végre nekem is elkészült a  molykarácsonyfám, amit Instagramon, Facebookon és Moly-on is már mutogattam büszkén. Könyvet is kaptam ajándékba és adtam is, remélem, hogy mindenkinek sikerült kiválasztanom a tökéletes olvasni valót. 
Meghitt, és szeretetben gazdag szép napokat kívánok mindenkinek, hogy a 2015-ös évből maradt pár nap békében, örömben teljen nektek is. 

2016-os év hozzon mindenkinek sikert, boldogságot, sok felejthetetlen élményt!



Kijelenthetem, hogy a 2015-ös évemben sok emlékezetes pillanatot szereztem. Külföldre költöztem, munkát kaptam, sokat tanultam, küzdöttem azért hogy jobb legyek, rengeteg embert megismertem. Korlátokba ütköztem, hibákból tanultam, és ami a legfontosabb, megtanultam bízni önmagamban. 
A párom pár napja megkérte a kezem, igent mondtam, így újabb örömteli élménnyel bővült ez az év. :D Megtanultam, hogy nem igazán tudom eltitkolni, amikor boldog vagyok. Hiszen akkor igazán nagy az élmény, ha van akivel megosszuk. :)

0 comments: