Kérdezgetős díj 3.0, avagy újabb 33 kérdés

, by Kristina

Nagyon szépen köszönöm, hogy ennyien gondoltatok rám. :)
Az első 11 kérdést lassan egy hónapja kaptam Zsanitól itt olvasható, majd következett TörpillaRubintpikkely és Dorrancs, az Ő kérdéseikre a válaszok itt találhatjátok.
Kaptam még 3x 11 kérdést... :D

Tudjátok  a szabályokat, ha nem akkor egy kis emlékezet frissítés: árulj el magadról 11 dolgot, kérdezz 11 dolgot és 11 bloggert jelölj be, akiknek a válaszára kíváncsi vagy. Bevallom, hogy ezeket a kérdéseket nem tettem fel, mert különben is molyon indítottam egy kihívást, ahol 13 kérdésre kell válaszolni, és azoknak akinek fel szeretném tenni ezeket, különben is már jelentkeztek, de azért ha valaki még nem tudja melyik ez a kihívás, akkor segítek, ide kattintva jelentkezhettek. :)


NoriiBella kérdezte:
1. Mi a kedvenc könyved? 
Minden nap változik, de örök kedvenc Kenyon: Acheron
2. Szoktál egyszerre több könyvet olvasni? 

Igen, és ez moly előtt nem volt rám jellemző, moly óta legalább 3-at olvasok, blogolás óta, pedig minimum az 5. :D
3. Mi volt az eddigi leghosszabb könyv, amit olvastál? 

Passz, passz, passz, de talán ami az oldalszámot illeti megint az Acheron.
4. Miért szereted a moly.hu-t? 

Szeretem, mert olyan embereket ismertem meg, akik miatt megéri feljárni, és sokkal könnyebb a saját ízlésemnek megfelelő könyveket kiválasztani az értékelések alapján. 
5. Hol szoktál olvasni? Van valami különleges hely, ahová szívesen elbújsz, ha valami jó könyvet olvasol és nem szeretnéd, ha zavarnának? 

Mostanában lényegtelen a hely, csak időm legyen. :)
6. Volt már olyan, hogy annyira belefeledkeztél egy könyvbe, hogy nem is vetted észre, hogy valaki hozzád szólt? 

Igen, sőt az a könyv biztosan a kedvencek között végzi, ha ennyire elvonta a figyelmem.
7. Van olyan sorozat, amit rendszeresen nézel? 

IGEN! The Vampire Diaries és a Unce Upon a Time, mostanában pedig a White Collar. 
8. Mi a véleményed azokról a filmekről, amik valamilyen könyv alapján készültek? 

Szeretem őket, csak nehéz eldönteni, hogy először a könyv, vagy a film? Van amikor a könyv a rosszabb, de általában a könyv a jobb.
9. Melyik a kedvenc zenekarod? 

Nincs egy meghatározott zenei stílus, amit szeretek hallgatni, Én ugyan úgy meghallgatom NickelbackMiley CyrusP!nkINNA dalait, a szerb mint Željko Vasić, vagy a magyart, ahol leginkább a musical-eket szeretem. (Szinetár Dóra, Dolhai Attila)
10. Mikor olvasol szívesebben reggel vagy este? 

A nap minden percében, csak hagyjanak békén.
11. Melyik a kedvenc állatod?

Remélem, hogy nem bántok meg senkit, de nem vagyok kifejezetten az a típus, aki rajong az állatokért. Persze a szüleim kutyáját szeretem, és a barátom hasky kutyáit is, de a szeretetem eddig tart az a háziállatok iránt. 

wilwaren kérdezte:
1. Van valamilyen könyves babonád?
Nincs babonám, de kiráz a hideg, amikor látom, hogy egy könyvet azzal jelölnek meg, hogy behajtják a lap sarkát. :/
2. Szoktál kölcsönadni könyveket?
Igen. :)
3.Mi volt az eddigi legjobb könyvélményed?
Sírtam a Kiválasztott (Éhezők viadala 3. rész) végén, és ez jó élmény, mert azt jelenti nagyon átéltem. Sokat nevettem Julia Quinn: Csókja megmondján.  :)
4.Mi volt a legrosszabb?
KMM: Keserű ébredés
5. Szereted, ha megfilmesítenek egy könyvet? Melyik volt a legjobb adaptáció szerinted?
Szeretem, mert érdekel, hogy hogyan nézhet ki a képzeletem kívül. Az Éhezők viadala tetszik eddig a legjobban.
6. Mennyi olvasatlan könyv pihen a polcodon?
Nem merem megszámolni, de több, mint 20...

7. Férfi karakterekről nemrégen szavaztunk, na de ki a legkedvesebb női karaktered?
Cat (Frost) és Elena (Angyali vadász-Nalini), és Sasha (Nalini- Egy világ-Két faj)
8. Van olyan könyved amit csak a borítója miatt vettél meg, mert túl szép volt, de tudtad, hogy nem lesz jó?
Bevallom bűnös vagyok, az Éhezők viadala első részét a borító miatt vettem meg, de nagyon tetszett. Jelentem amint csalódtam. :D
9. Volt olyan könyv, ami nagyon messze állt a stílusodtól, de mégis tetszett?
Meyer: A burok
10. Kinek a könyvajánlásait fogadod el legszívesebben?
11. Van olyan téma, amitől már csömöröd van?
Rukkola :/


minnie kérdezte:
1. Ki-mi által találtál rá a moly.hu-ra? 
Angelika blogjáról találtam molyra.
2. Írsz-e könyves vagy akármilyen blogot? És ugye meg adod-e nekem a címét? :D
:P Épp itt vagy. :D
3. Melyik író hozta meg a kedved az olvasáshoz? 
Kövezz meg, de Danielle Steele. És csak egy könyvét szeretem már. 
4. Mániákus könyvvásárló vagy vagy inkább könyvtárba jársz szívesebben? 
Mániákus könyvvásárló, meg mániákus kölcsönkérő. 
5. Van-e kedvenc mesekönyved? Ha van! tessék leírni, hogy elolvashassam :D 
Csipkerózsika. :P
6. Mi a legjobb dolog a molyba? 
Már én sem tudom. :)
7. Mi a legjobb dolog az olvasásba? 
Minden. Kikapcsol, nyálcsorgatásra ösztönöz, megnevettet, és mondtam már, hogy kikapcsol?
8. Olvasás mellett szeretsz-e sorozatot nézni, ha igen, melyiket? 
Válaszoltam, fent valahol...
9. Melyik országba-városba-földrészre mennél a legszívesebben el? 
Világkörüli útra. De New York az én mániám.
10. Van-e olyan kedvenc könyved, amit bármikor újra tudnál olvasni?
Karen Rose: Érints meg
11. Mit gondolsz a pónikról?? :D:D:D
Az meg mi? :D

Már keresztbe állnak a szemeim ennyi kérdés után, ha hibát találtok, akkor előre elnézést, holnap kijavítom ígérem, csak ne kelljen még egyszer átolvasni! :D

0 comments: