Zűr van a paradicsomban...

, by Kristina

   Igen, tudom, hogy duplán van a fejléc, azaz a blog neve, és a bejegyzések is duplán láthatóak.
Sajnos van egy olyan rossz tulajdonságom, hogy szeretem a változatosságot, ha a fene fenét eszik is, nekem muszáj bizonyos időszakokon belül változtatnom. Ez érvényes a kinézetemre is, a szobám kinézetére, mozgatók minden mozgathatót, sőt néha még azt is, amit nem lehet.
   Ez történt a blogommal is. Valami, a jó ég tudja, hogy mi nem úgy töltődött, ahogyan kellett volna.
Dolgozunk az ügyön, pontosabban egy nagyon kedves és aranyos bloggerína barátnőm segít most a háttérben. Magnólia, aki egy igazi őrangyal nekem és Javíthatatlannak.
Másik drága bloggerína barátnőm blogja szuperül néz ki, komolyan most azt nézegetem, hogy lenyugodjak, vagyis nézegettem, most elvonulok tanulni. Javíthatatlan blogjáról van szó.
   10 nap múlva féléves lesz a blog. Remélem, hogy minden helyre jön, mert nagyon megszerettem ezt az egész dolgot. Szóval szorítsatok, hogy sikerüljön megoldani. :)
Update: Egyik problémát megoldotta az Őrangyalom! :)
Megoldódott minden! :)
KÖSZÖNÖM Magnólia :)

Újabb szerkesztésbe kezdek, lesz zűrzavar--- 2012.08.20. :)

4 comments:

Jajjj, kicsi Én, meglátod megoldódik a problem ;)
Lassan olvadok a bókoktól :P

Kristina said...

Olvadozz csak, mert tényleg nagyon tetszik! :)
Probléma megoldva. :)

Magnolia said...

Szívesen. Nektek bármit :)

Kristina said...

Az adósaid vagyunk! :D :)