Larissa Ione: Desire Unchained (Elszabadult vágyak)

, by Kristina


    A Deamonica sorozat 2. része, Shade a Seminus démon és Runa a vérfarkas lány történetéről szól. Őket már megismertem az előző részben, igaz Shadet jobban, hiszen a kórházban dolgozik Eidolom mellett, pontosabban ő mentős. Egy igazán szexy mentős.
    Runa és ő jártak pár napig, vagyis már van közös múltjuk, és naná, hogy az nem végződött jól, de Shadet ismerve, nem csoda, hogy nem vol hosszú távú a kapcsolatuk, hiszen van egy titka, amely miatt nem lehet szerelmes. A lényeg, hogy megcsalta a lányt és szegénykém azonnal szakított vele, de nem volt elég mindez, mert még útközben hazafelé ugyan azon az éjszakán meg is támadta egy vérfarkas. Teltek-múltak a hónapok és egy véletlen közbeavatkozás, nem-mondom-meg-kinek köszönhetően újra „találkoznak”...
     Tetszett, hogy időközben Runa megváltozott, és már nem az a kis szende lány, akit az előző részben megismertünk.
    Jobb, mint az előző, és tényleg maximálisan kikapcsolt olvasás közben, és ezt sajnos kevés könyv éri el ilyen szinten.
    Abszolút felnőtteknek szól, főleg azoknak, akik szeretik Ward könyveit, hmm és ha már itt tartunk nekem kezdett Wraith és Ky kapcsolata hasonlítani Buch és V barátságához az FTT-ből, vagy tévedek?
    Shade egy új oldalát mutatta meg. 
    Gyerekek ismeritek a BDSM fogalmát? 
    Nem?
    Jó, mert nem is nektek való.
     Hölgyeim, ez a könyv nekem meglepetés volt, mert oké, hogy tudtam a sok sexről, ami a könyvben szerepelni fog, de a mi drága démonfiókánknak egy titkos képessége van, amihez a BDSM is szükséges, na nem kell megijedni, igazán nem történik semmi durva, szerintem csak egy kis bemutató, hogy mi is lehet az.
    Amit még fontosnak tartok, az Gem és Ky kapcsolata, vagyis annak hiányának a megemlítése, könyörgöm Javíthatatlan üzenetben spoilerezz nekem, jó? J Hát közöttük van egy kis huzavona, de végül is, csak még jobban felpezsdítette a könyv történetét, na de, ami a végén volt velük, hát az állam szakadt le, és még mindig itt fityeg.
    A lényeg, hogy egyet értek pár ötlettel, amit Ione kitalált, mondjuk, hogy a vérfarkasok csak teliholdkor változnak, és a párosodás megoldása eszméletlenül  jó volt. J Aki nem hiszi el, az olvassa csak el a könyvet.
    Feltűnt egy nagyon csúnya és rossz bácsi, akit szerintem nem csak én akartam kinyírni, de róla csak ennyit…
Értékelésem: 5/5

1 comments:

Törpilla said...

Szia!

Figyelmedbe ajánlom:
http://torpillauj.blogspot.hu/2012/08/kerdeses-dijat-kaptam.html