Kérdezz-felelek díj :)

, by Kristina

Zsanó-tól kaptam egy díjat, amelynek a kérdez felelek játékért jár, hát akkor játszunk. :)
 Nagyon szépen köszönöm Zsani, hogy részt vehettem! :) Nem garantálom, hogy 11 blogosnak tovább tudom adni, mivel szinte már mindenki megkapta. :)
Szabályok: 

♣ Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
♣ A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
♣ 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
♣ 11 embert meg kell jelölni és linkelni
♣ Nincs visszaadás/visszajelölés



11 dolog magamról: (a legnehezebb része a játéknak):
   1. Alacsony vagyok (majdnem 160 cm) és ez miatt kissé agresszív, ha valaki ezzel piszkál! Ugyan akkor tudok ám szörnyen aranyosan is kinézni, szóval általában én voltam az, aki gyerekként megúszta a büntetést. *gonosz kacaj*
   2. Imádok olvasni, romantikusból szinte mindent, jelenkori főleg SEP a kedvencem, a történelmi romantikusoknál, meg kilométeres a kedvenc listám, nem is beszélve a paranormális romantika mániámról. :)
  3. Ételeknél a tejföl és a ketchup keverékét, hmmm, nincs attól finomabb.
  4. Szeretek csak magamnak főzni, mert kényszert érzek az új ételek kipróbálására, és valljuk be, néha bűntény lenne megkóstoltatni mással, ha nem sikerül. :D
  5. Egyetemre járok, szóval nincs annyi időm olvasni, mint amennyit szeretnék.
  6. Szeretek utazni, főleg a tengerparton olvasni, és nincs is jobb időtöltés, amikor hazafelé olvasok a buszon, nagyon gyorsan múlik az idő.
  7. Olimpiát nézek titokban bejegyzés írás közben, ami azt illeti blogolni is titokban szoktam...:)
  8. Nagyon remélem, hogy pár év múlva már a blogot külföldről írom, erről is látszik, hogy igazi álmodozó vagyok.
  9. Szeretem a könyveket, és igyekszem nem úgy osztályozni, hogy a helyesírási hibákat, meg a szerkesztés, vagy a fordítást nem figyelem. Egyszerűen tisztelem a történeteket és próbálom, mind úgy olvasni, ahogyan azt megköveteli a könyv hangulata, ahogyan az író írta, nem pedig ahogyan a fordító.
10. A háttérképem ötletét Tempy adta, és végül is ez is személyes, hiszen minden nap órákig ülök a gép előtt, és én is ezt bámulom, ugye milyen édes? Na nem én, hanem a kép. :D
11. Szeretem a zenét, főleg a Step up filmek zenei stílusát, ha értitek, hogy mire gondolok. :))
És naaaagyon megszeretném már nézni a legújabb Step up filmet is. :)



Zsanó kérdései:
1. Melyik az a 3 könyves helyszín, ahová Te magad is szívesen elmennél?
Hát ez nem lesz nagy meglepetés, de a mivel mostanában SEP lázban égtem, ezért az első helyszín Wynette, Texas, a golf nem is olyan rossz sport a könyv szerint, és biztosan nem is annyira unalmas. 
A második Nalini Singh könyveimben megismert New York, persze sok-sok angyallal és vámpírral. 
A harmadik nehéz döntés, mert sok kedvencem van, de talán ha idő utazó lennék, akkor Julia Quinn Londonjában élnék még szívesen a bálok és az udvarlás korában, rengeteg gyönyörű ruhával körülvéve, és remélhetőleg az itteni hercegemmel. :)
2. Ha már álompasi... akkor ki az az 1 könyves karakter, aki tökéletesen megszemélyesíti az álompasidat és miért Ő?
Ez nagyon nehéz, de talán Bones, mert ki tudja mutatni, hogy szeret, ugyan akkor férfias, és hát Ő Bones, imádom a szarkasztikus humort, és egy arrogáns seggfej.
3. Melyik az a női karakter (könyves), akinek a legszívesebben a bőrébe bújnál?
A legszívesebben Nalini Singh Vonzódás című könyvében megismert Sascha bőrében lennék. 
4. Volt-e olyan könyv, aminek hatásra cselekedtél (pl.: megtanultál főzni, lovagolni vagy beszereztél valamilyen állatot, tárgyat, ami által a könyv jut eszedbe) Ha igen, mely könyv volt ez és mit tettél? Az is jöhet, ha még nem tetted meg, de szeretnéd!
Huhh, biztosan volt, csak nem tudom, hogy melyik, általában minden könyv hat rám valamilyen szinten. A napokban olvastam a Borzongást (Maggie Stiefvater), és annyira hatott rám a vége, hogy csak odabújtam a barátomhoz és nem akartam elengedni, egyszerűen még erősebben szerettem, ha ez lehetséges.
5. Melyik könyv történetét élnéd meg?
Julie Garwood A Menyasszony
6. Mely műfaj az, amivel nem próbálkoztál és nincs is rá kilátás, mert teljesen távol áll tőled?
A manga, ha ez műfajnak számít, hát itt most bizonytalan vagyok, de minden mást szeretek olvasni. 
7. Csalódtál e már a kedvenceidben? Akár a történetben, akár a karakterekben.
Hát azt hiszem, hogy nem, mert arra biztosan emlékeznék, hmmmm, de ha jobban belegondolok még is csalódtam Maggie Stiefvater Marcy Falls sorozatának a végében, mert nekem az nem is lett befejezve, és ilyet naaaagyon nem szeretem. 
8. Az olvasott könyvek/sorozatok közül, melyik írónak a fejébe látnál bele?
Nalini Singh, naná, ez nem kérdés. :D
9. Mondj 1 olyan filmes könyvadaptációt, mely jobb még a könyvnél is! Persze, ha van ilyen! Ha nincs, akkor miért jobb a könyv a filmtől?!
Film, amely jobb a könyvnél? Nem emlékszem ilyenre, de az Éhezők viadala elég közel áll a könyvhöz, jó színészeket választottak, :D Team Peeta. Általában a könyv azért jobb, mert ott jobban és közelebbről megismerem a karaktereket, tehát közelebbi kapcsolatba kerülök és jobban megértem az okokat. 
10. Egyre több könyvhöz van már zenelista. Ha ezeket szoktad nézni és belehallgatni, akkor szerinted mennyire passzolnak az írók által feltöltött zenék a könyvekhez?
Nem igazán hallgatom, mert a fejemben már kialakul olvasás közben egy bizonyos lista, de ha a könyv olvasása előtt meghallgatnám, akkor lehet, hogy jobban tudnám társítani.
11. Hol olvasol a legszívesebben?
Bárhol csak hagyjon mindenki békén, komolyan még buszon is szeretek, itthon csak akkor, ha magam vagyok, vagy csak nézzenek levegőnek, komolyan olvasás közben szeretek másoknak nem létezni, a hely már lényegtelen.

Köszi Zsani még egyszer! :)

3 comments:

Anonymous said...

Nahát, még nekem is Agnes a hátterem :)
Nocsak-nocsak mik derülnek ki... :P

Zsani said...

Bonesért jár egy (L) :)

Áh igen, én is ilyen vagyok. Bárhol bármikor szívesen olvasok, csak hagyjon mindenki békén, különben morcos leszek.:) Ilyenkor örülök annak, hogy van saját szobám és egy ici-picit annak is, hogy jelenleg nincs párom.:)

Kristina said...

Tempy én kicseréltem egy icuri picuri babára, most legalább a képernyőn láthassam, ha élőben nem is.
Zsani: Én a párom miatt olvashatok, mert ő olyankor játszik valamit a számítógépen, vagy filmet néz. :)