Liebster Blog Díj 2. rész

, by Kristina

A második díjat Diától kaptam, a Könyves és regények világa blog írójától:



Az én kérdéseim (a bugyuta kérdések miatt előre is bocsánatot kérek :D ):

1.) Melyik az a könyv, amelyiket már ötnél többször is képes voltál végigolvasni? (Többet is megnevezhetsz)
Egyiket sem olvastam még háromnál többször. 
Ennyiszer sajnos nincs időm egyetlen könyvet többször végig olvasni,  de mivel csak 23 éves vagyok, kérdezd meg 10 év múlva, biztos vagyok benne, hogy Nalini Singh, Karen Rose, Julie Garwood, vagy Susan Elizabeth Phillips valamelyik könyve lesz a nyerő. :)

2.) Ha emlékszel rá: melyik volt az első könyv, amit a kezedbe fogtál és elolvastál?
Csipkerózsika.

3.) Harry Potter vagy Gyűrűk Ura? Miért? 
Egyformán mind a kettő, persze filmben! Könyvben csak a HP utolsó részeit olvastam el pár évvel ezelőtt.

4.) Melyik tantárgyat tanította az a tanár, aki pikkel(t) rád a gimiben vagy melyik volt a leghírhedtebb? :D
Egészségügyi középsuliba jártam és csak a kémia tanárnő pikkelt rám, de szerencsére fél éven belül leváltották, így nem maradt tartós ellenszenvem a kémia iránt sem. 
Alapjában szerettek a tanárok, mert nem cirkuszoltam órákon, odafigyeltem és csak akkor válaszoltam, amikor kérdeztek. :)

5.) Hány könyvespolcod van? :D 
Jesszus, rengeteg, és három lakásban. :D

6.) Melyik a kedvenc hímnemű karaktered és melyik könyvben szerepel? (kötelező legalább egyet megnevezni!)
Több is van.
7.) Ki a kedvenc íród és melyiket szereted a legkevésbé? Miért?
Nalini Singh, Susan Elizabeth Phillips, Julie Garwood, Julia Quinn, Nora Roberts, Karen Rose, ők azok, akik könyvről könyvre elámítanak. Imádom a stílusukat, a fantáziájukat, a karaktereiket. Értük tűzbe teszem a kezem. :)
Karen Marie Moning, nagy csalódás volt, de talán a történelmi romantikus sorozata, majd megváltoztatja a véleményem.
8.) Mikor kellemesebb számodra olvasni? a.) Nyáron, egy homokos tengerparton. b) Télen, pokrócba bugyolálva egy kakaó mellett. (Válassz! :D )
Nem számít a hely és az idő, csak az a lényeg, hogy ne szóljon hozzám senki.
9.) Ha választhatnál, hogy melyik könyvszereplő kelljen életre, akkor kit választanál? (Könyv címét, íróját és a szereplő nevét is írd le, kérlek)
Nalini Singh: Angyalvér - Raphael

10.) Vezetsz naplót? Ha igen, akkor a számítógépen vagy igazi füzetbe? Ha füzetbe, milyen színű a füzet és hogy néz ki? :D
Vezetek naplót, szerintem a legjobb módja annak, hogy elmeséljem valakinek a sok jót és a még több rosszat, amelyek velem történnek. Megtartja a titkom, közben pedig esélyt kapok arra, hogy egymagam oldjam meg a lelki bajaim. :)

Köszönöm!

0 comments: