Christina Dodd Csábító hazugság

, by Kristina

Hogyan kerülhet Meadow Szarvas ekkora bajba egy apró hazugság miatt? Devlin Fitzwilliam rajtakapta a házában, ahová egy felbecsülhetetlen értékű festmény miatt tört be. Meadow kétségbeesésében azt hazudja a férfinak, hogy amnéziában szenved. A férfi azonban erre kijelenti, hogy ő a férje. Amikor Devlin alattomos tervére fény derül, Meadow egy párbaj közepén találja magát, ahol igen magas a tét. Egy pillanatra sem meri levenni a szemét a férfiról, és nem is akarja; ugyanakkor a veszély még csak ezután jön. Egy harmadik játékos is felbukkan, és megpróbálja megölni mindkettőjüket. 


Nem az első könyv amit Dodd-tól olvastam, és ezt nagyon sajnálom. Nem a legjobbal kezdtem, és ez miatt sokáig halogattam a Csábító hazugság olvasását.


Miért tetszett?


Nagyon ötletesnek tartom az alap történetet, végig jól szórakoztam. Megszerettem a főszereplőket, de a mellék szereplők közül nem igazán zártam senkit sem a szívembe. 
Sok volt a vicces párbeszéd, voltak benne romantikus jelenetek.
Meadow nevét fura volt megszoknom, de olyan egyedi, mint ő maga, jelentése: mező, rét. Davlin pedig ellenállhatatlan, az a típus, akit ki akarsz szakítani a komor, egyhangú életéből és sok-sok bonyodalom árán mosolyogni tanítani.
A történetet fordulatosnak éltem meg. Sok személyben gyanakodtam, és volt is akire jól tippeltem, és volt akiben pozitívan csalódtam. Nem szeretnék neveket  elárulni, mert azzal nagyon lelőném a poént. :) De a lényegnek a lényege, hogy ha egy jó kis kikapcsolódásra vágysz, akkor mindent bele. Sikerült feldobnia a napomat, imádtam! 


**** Spoiler****

Kedvenc részek: - a teljes első fejezet, főleg az utolsó sorok
                                - hmmmmmm, és a rész amikor Davlin kiengedi Meadow-t :)
                                - a kedvencem pedig amikor kiderül, hogy állapotos, nah ott azért néha ütöttem volna a fejüket a falba, de mindennek meg van az értelme, szóval ez így kellett, hogy történjen...
És végre egy könyv ahol, amikor meglövik a főszereplőt annak fájdalmai vannak. Szerintem pár hazugság kivételével egészen valósághű történet. NAGYON ÉLVEZHETŐ! :)


Értékelésem:

Kiadó: Alexandra
Kiadás éve: 2009.

1 comments:

Anonymous said...

Hmm kedvet kaptam, hogy újra elolvassm :D
Hidd el megéri olvasni Christina Dodd könyveit! :)