Nora Roberts Chesapeake Bay

, by Kristina

 Ez talán az egyik legjobban sikerült trilógiája. Az írónő így nyilatkozott róla: „Szeretem a férfiakat. Jobb is, ha szeretem őket, hiszen négy bátyám van. Úgy nőttem föl, hogy mindig túlsúlyban voltak a fiúk. Aztán született két fiam, és én továbbra is kisebbségben maradtam. Két választásom volt: vagy szeretem őket, elismerem az értékeiket, és megteszek mindent, ami tőlem telik, hogy megértsem őket, vagy sikoltozva elmenekülök. Szeretek férfiakról írni, a férfiak gondolatairól, érzéseiről, reményeiről és álmairól” A három kötetben három amerikai fivér életét és viszontagságait ismerhetjük meg. Cameron, Ethan és Phillip. Mindhárman bajba kerültek gyermekkorukban, és életük nehéz időszakában örökbe fogadta őket Raymond és Stella Quinn. Nem köti össze őket vérrokonság, mégis egy családdá váltak.

1. Hazai vizeken
   Cameron & Anna


2. Háborgó tenger
    Ethan & Grace


3. Csendes öböl
    Phillip & Sybill


4. Biztos rév
    Seth &  Dru

7 comments:

cariad said...

Nálam is nagy kedvenc a sorozat. Nora férfi alakjai nagyon jóóók!
:)

Kristina said...

Látszik, hogy nagyon ismeri a férfiakat, és talán ez az egyik sorozata ahol a legjobban eltalálta a férfi karaktereket! :) Nem is tudnék dönteni, hogy ebben a sorozatban melyik volt igazán a kedvenc férfi karakterem. :))

Ez nem trilógia. Négy kötet+egy karácsonyi novella.

Kristina said...

Kedves Veronique tudom, hogy 4 kötet és egy novella. A szöveg egy részlet az egyik könyv tartalmából.

Jó, csak ott a szöveg hibássága szemet szúrt. Nem bántásként írtam. Amúgy ez a kedvencem Nora Robertstől. A Morrigan keresztje és folytatásai mellett.

Kristina said...

Nekem sok kedvencem van tőle, persze ez az egyik legjobb! :)

Ancsi said...

Imádom ezt a sorozatot is. Kristina ajánlójában azért lehet még trilógia, mert valóban annak indult a sorozat, de aztán, - ha jól rémlik - az olvasók kíváncsiak voltak Seth történetére is. És az is megállja a helyét a többi mellett.

Ezúttal is sikerült az írónőnek olyan hátteret teremtenie, ami miatt örömmel olvastam a könyveket. Varázslatos a tengerparti kisváros, a víz melletti házikó hangulata. Tetszik, ahogyan mind a férfi, mind a női karakterek nagyon különbözőek (ami igen, természetes lenne, de most nyáron kijött a Boonsboro Inn trilógia, ami szintén fiútestvéres, és ott a harmadik könyv végén sem éreztem külön személyiségnek a három fiút) és életszerűek. Tetszik, ahogyan kiállnak azért a kisfiúért, és tetszik aki lesz a gyerekből.

A karácsonyi novellának tudod a címét esetleg? Mert azt még nem olvastam, de szívesen megtenném, akár angolul is.