Hírmorzsa - Nalini Singh (3.)

, by Kristina

Újabb interjút osztott meg velünk az írónő a blogján, a fontosabb kérdés-válaszokat megint próbáltam fordítani...
 Nem gondoltam, hogy még jobban meg tudom kedvelni Singhet, de sikerült! :))
Az én hozzászólásaimat ilyen színnel jelölöm, mert nem bírtam ki, muszáj hozzászólnom, de a kérdéseket olvasva Ti is megfogjátok érteni, hogy lehetetlen nem kommentálni. :D
Muszáj kiírnom, hogy Spoiler tartalmú szinte minden, de ha jól gondolom, akkor ez senkit nem fog zavarni, nos utána ne merjétek azt mondani, hogy nem figyelmeztettem senkit... :)
Ami azt illeti igazán megdolgoztattak fordítás közben, de minden percét élveztem! :)))

Első interjút Supernatural Snark készítette, nem fordítottam mindent, de ezek nagyon tetszettek:

A Tangle of Need-ben is kaptunk Tőled, Mi Sienna & Hawke imádók ajándékot, mert folytattad a történetüket Adria & Riaz története mellett. Van ebben a könyvben kedvenc Sienna & Hawke részed?
NS: Ez tényleg egy nagyon nehéz kérdés. Ha feltétlenül választanom kell, akkor az a helyszín, amikor az ágyban vannak, a párzási szertatásnak van egy megrendülése, egy hatalma, amely megmutatja nekünk, hogy mennyire  mélyen megértik egymást. (Ilyenkor átkozom magam, hogy megint neten jártam, mert most ezt a könyvet is el akarom olvasni, de mivel megesküdtem magamnak, hogy sorban haladok, naaaagyon soká jutok el eddig, DE azt nem mondtam, hogy az elejétől a végéig van a sorban olvasás, végül is hátulról is lehet kezdeni! :D)

A Psy Changeling világ rendkívül módon összetett, és mindegyik könyvben a középpontban főleg egy pár áll, de mindig több cselekményszál játszódik mellettük. Hogyan tudod nyomon követni az összes karaktert és világot, amit létrehoztál?
NS: Van egy sorozatbibliám (?)  feljegyzésekkel,  de minden világ létezik, mint egy egész a fejemben, - ez egy olyan vizuális alkotás, amely úgy érzem, hogy olyan, mint ha minden könyvel belépnék egy adott világba, ahol látni az adott történetek menetét.

Mit csinálsz, amikor elkészül egy sorozat része, és el szeretnéd kezdeni a következőt?
Általában a kedvenc tv műsoraimat, DVD-ket nézek, olvasok valami mást....de általában nagyon visszavágyom a könyveim világába.

Egy régebbi alkalommal kérdeztem ezt: Amikor Sienna levált a PsyNetről, mi volt az amit Hawke azonnal gondolt, mely egyetlen szóval jellemezné őt? És most mivel jellemezné őt? És te azt válaszoltad, hogy:
NS:Én azt hiszem, hogy most és akkor őt erősnek jellemezné, de most hogy már ismeri, minden oldalát a személyiségének, valószínűleg azokat a szavakat használná, hogy lenyűgöző és izgalmas... de majd elárulom a legjellemzőbbet a Kiss of Snow megjelenése után.
Elárulod mostmár az az utolsó szót?
NS:* ENYÉM!:)* A két csillag közötti rész csak kijelöléssel látható! :)) EZ szerintem tényleg jellemző Hawke szemszögéből! :)

A másik interjú inkább a Tangle of Need-el foglalkozik itt olvasható angolul. Enjoy! :)


4 comments:

Ezek a morzsák! Nagyon tetszenek :)
Jöhet a következő 100 :)

Kristina said...

Csak kevés. Épp annyira elég, hogy engem a fene egyen meg a folytatásért! :D

Új hírmorzsa esetleg egy unalmas szürke délutánon bukkan majd fel? Kicsit Nalini lázban égek, és jó lenne pár jövőbeli kilátás <3

Kristina said...

A blogján sok érdekes dolog található, csak nem volt időm leülni és lefordítani!
Hajrá drága Javíthatatlan válogass és oszd meg velünk! :)