Raine Miller: All In

, by Kristina

Fülszöveg:
A Blackstone-affér második része! Veszély leselkedik hőseinkre. Ezért a szerelemért azonban érdemes harcolni. A férfi kész mindent feltenni egy lapra.
Ethan Blackstone-nak komoly problémája akadt. Brynne bizalma megingott benne, ezért elhagyta. Ethan azonban nem hajlandó nélküle élni, mindent megtesz azért, hogy visszakapja szépséges amerikai barátnőjét. A szenvedély kettejük között kirobbanó, azonban a múlt dermesztő árnyai tönkretehetik közös életüket. A politikai fenyegetés eléri Brynne-t, Ethannak pedig minden erejére és ügyességére szüksége lesz, hogy még időben meg tudja védeni szíve hölgyét a veszélytől, amely akár örökre elválaszthatja egymástól hőseinket. Vajon képes lesz Ethan kitépni Brynne-t múltja félelmetes szorításából? Érezheti még a lány testének melegségét, élvezheti valaha teljes bizalmát? Szerelmi bánatában Ethan mindent megtesz azért, hogy elnyerje Brynne szívét. Bármit vállal, hogy megmenthesse. Mindent föltesz egy lapra.
Szóval:
A borítót imádom, a fülszöveg hülyeség.
A könyv amennyire tetszett, annyira utáltam is...
Olyan volt, mint egy érzelmi hullámvasút. Voltak jó pillanatok, de túl lett bonyolítva, és ráadásul kidolgozatlan. 

Nem tudom, hogy az volt rám jobb hatással, hogy nem magyarul olvastam, mivel ezúttal horvátul próbáltam szerencsét a könyvvel, vagy az, hogy tényleg javult valamennyire.

Ethan szemszögéből ismerjük meg a történteket, és a hapsit most sem kedveltem meg, na jó Brynne-t se, de azért ebben a részben már kifejezetten voltak jobb pillanataik. 

Spoiler veszélyes lehet!
A történet ott kezdődik, ahol az előző véget ért. 
Ugye még emlékeztek? Brynne elrohan, Ethan pedig a falba öklözött egyet. 
Majd:
- Ethan egy hétig morog, meg iszik, sajnálja magát, mert őt elhagyta élete szerelme.
- Állandó merevedéssel küzd (természetesen)...
- Ellátogat az apjához, aki egy nagyon jó és hasznos tanácsot ad neki. Őt még meg is lehet kedvelni. Ethan húga is eddig kedvelhető, akit majd csak a következő részben ismerhetjük meg  jobban.
- Visszaemlékezések, hogy ő hogyan látott pár dolgot az előző könyvben.
Ami a fülszöveget illeti, nem értek vele egyet, mert Ethan csak a kisujját mozdította meg, és Brynne már rohant is vissza hozzá. Én legalább is így láttam az egészet.
- Beszélgetnek, vagyis egyik morog, másik suttog, vagy ordibál, de tudjátok hogy van ez, rendes hangon soha nem tudnak beszélni, muszáj ez a három változat valamelyike legyen... 
- A múltjuk mindkettejüknek sötét és durva. De ezúttal Brynne tényleg elmeséli, hogy mi történt vele, és ennél a résznél nagyon sajnáltam a csajt. 
- Utána persze szex, szex, szex ahol csak lehet, amikor csak lehet... És már el is értünk a könyv feléhez. :)

Pontba szedve pár megjegyzés:
* Az a baj, hogy az írónő egyik jelenetről ugrál a másikhoz. Nincsenek kidolgozva az átmenetek, sőt néha csak fogtam a fejem és nem értettem, hogy miért hagyott ki dolgokat, vagy ellenkezőleg miért részletezett feleslegesen...
* Az a helyzet, hogy amikor csak egy kicsit is sikerült beleélnem magam a történetben, a beszélgetésekbe, biztosan megszólalt/vagy gondolt valami oda nem illőt Ethan és tönkre vágta a hangulatot. 
* Túl rövid volt. Még mindig nem értem, hogy miért nem lehetett egyben kiadni a kettőt? Vagy akkor csak elég lett volna egy Tiffany füzet  is hozzá. Na mindegy.
* A pasik tényleg ennyiszer gondolnak a szexre?
* Ami elég gáz, hogy nem volt hihető sem az, hogy Brynne restaurálással foglalkozik, sem az, hogy Ethan egy biztonsági cég vezetője, és főleg nem az, hogy Olimpia miatt volt elfoglalt.
* Felesleges bonyodalmakkal van teleszórva az egész. Komolyan, hát ezt pár mondatban el lehet mesélni.
* Brynn szüleit nem tudom megérteni, annyira hangoztatják, hogy szeretik a lányukat, meg hogy ők bizony védelmezik, közben meg furcsán viselkednek, és egyáltalán nem lehet őket megkedvelni. 
* A szexjelenetek ebben a részben úgy éreztem, hogy jobbra sikerültek, de még mindig van mit javulna Ethannek a beszédén. 

Azt mondtam, amikor befejeztem a Meztelenült, hogy semmi pénzért sem folytatom a sorozatot. Nos az olvasókért mindent, így még is rávettem magam. ;)
Most azt mondom, hogy muszáj lesz folytatnom, mert utálom amikor egy könyv így ér véget,  vagyis, hogy ez nem is számít befejezettnek, de függővégnek se nevezném. 

Néhány dolog ami többször eszembe jutott:
- Csak akkor lehet már eladni erotikus könyvet, ha abban a pasi a domináns, a csaj alárendelt, ha állandóan természetfeletti módon minden percben képesek elélvezni, meg szexelni?
-  Akkor lesz igazán kemény legény valaki, ha minden második szó ami elhagyja a száját faszom, megduglak, meg ehhez hasonlók?
- Vagy suttogva beszélnek, vagy ordítoznak, komolyan semmilyen más mód nem létezik kommunikáció esetén?



Magyarul kiadja: Ulpius-ház
Kiadás éve: 2013.
Eredeti cím: All In
Sorozat: Blackstone-affér 2. része

4 comments:

Magnolia said...

A végén még meghozod a kedvem, hogy elolvassam és jót szórakozzam rajta :D pedig nagyon nem terveztem be!

Kristina said...

A dühöngés garantált, a többi attól függ, hogy mennyire lesz kedved ennyi baromságot bevenni. :D

Anonymous said...

Es hamarosan erkezik a 3. resz is,ugyhogy keszuljetek....;-)

Minden elismerésem a tiéd, amiért végigrágtad magad mind a három részen. Annyi rossz kritikát olvastam már ezekről a könyvekről, hogy muszáj volt elolvasnom:))) Az All in-el kezdtem, mert csak azt sikerült megszereznem. Az ötvenedik oldalig sikerült kitartanom:))))) Olvasás közben folyamatosan az kattogott az agyamban, hogy ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nagyon mérges lettem volna, ha pénzt adok érte:))))))