J. Kenner: Izzó vágy

, by Kristina

REJTÉLYES VISZONY
ÉRTHETETLEN BŰNÖK
MEGRÉSZEGÍTŐ FÁJDALOM
IZZÓ VÁGY

Mi lehet vonzó egy férfiban? A sejtelmesség? A titokzatosság? A kiszámíthatatlanság? Esetleg az, hogy gazdánk lesz, és örökké rabságban tart majd bennünket? Kat nem az átlagos fiatal nők életét éli. Apja csaló, ő is benne van egy-két stikliben. Szexuális élete nem igazán kielégítő. Cole magányos férfiként tengeti mindennapjait. Sármos, különleges, de sötét titkokat őriz, emiatt szinte soha nem lehet felszabadult. Kat már-már feladatának érzi, hogy átadja magát Cole-nak és a bűnös élvezetnek. A férfi biztos abban, hogy szerelme veszélyes utakra tévedt. Kat azonban érzi, hogy szenvedés nélkül nincs gyönyör. Fájdalom nélkül nincs boldogság. Kínzatás nélkül nincs szenvedély. Tudja, hogy az egyetlen út, ha Cole rabszolganőjévé válik, és mindent megtesz, amit a férfi akar.



Cole történetére már nagyon kíváncsi voltam, a három férfi közül mindig is ő volt a legrejtélyesebb, és ez természetesen különös módon fel szokta kelteni egy olvasó érdeklődését. Már az elején sejthettük, hogy Kat vonzódik hozzá, ám csak most jött el a meglepetések ideje. Amikor két titokzatos karakter kerül főszerepbe, akkor bizony garantált az izgalom, még akkor is, ha csupán egy romantikus történetről van szó.

A sorozat már az első résszel felkeltette az érdeklődésem, és részről részre megkaptam amit szeretek a hasonló stílusú történetekben. Szenvedélyt, romantikát, és pluszban egy kis akciót is a karakterek életvitelének köszönhetően. Mind közül az Izzó vágy lett szerintem a legrejtélyesebb. Azt nem mondhatom, hogy nem volt kiszámítható, hiszen az ilyen történeteknek muszáj "boldog befejezéssel" végződniük, ám az nem mindegy, hogy hogyan jutunk el a történet végéhez. Én pedig ezúttal nem láttam előre, hogy hogyan is kerülünk el odáig. Új arcukat ismertük meg a szereplőknek, és ettől csak még érdekesebbé vált a cselekmény.

Már karácsony óta nehezen találok magamnak olyan könyvet, amit végig is olvasok. Sok történet tetszett, de már az elején letettem őket, nem volt kedvem újhoz, érzelmeshez, vagy bonyolulthoz. Aztán megérkezett ez a könyv, pár napig kerülgettem, majd mégis elővettem. Jól tettem, mert pont erre volt szükségem. Egy gyorsan kiolvasható, könnyed romantikus történetre vágytam, amely nincs túlbonyolítva, akár gyorsan is ki lehet olvasni. Élveztem, hogy egy régről ismert világ tárult elém, ismert szereplőkkel.

Nem hiszem, hogy magyaráznom kell, elvégre évek óta nagy népszerűségnek örvendenek az erotikus történetek, az ilyen könyveket nem azért vesszük, mert életbölcsességet találunk bennünk. Szórakozást, kikapcsolódást nyújtanak. Mindezt meg is kapja az olvasó. Sőt ebben egy kis extra is van, a csalók lépnek színre. Nem egyszer eszembe jutott az Ocean's film trilógia olvasás közben (Tripla vagy semmi, Eggyel nő a tét, A játszma folytatódik) a Clooney, Pitt, Damon hírességeket felsorakoztató moziflmek, amelyek szintén csalókról szólnak.

A csalás bizony egy életstílus. Kat gyermekkorától kezdve azt tanulta, beleszületett. Pont amikor nyugodt életre vágyik, amikor tiszta lappal szeretné élvezni az életet, az apja felbukkan és újra ott találja magát az életveszély közelében. Van kihez fordulnia, és meglepődve láttam, hogy az elutasításoknak ellenére is kitárja lapjait Cole előtt, és követeli, hogy adjon esélyt maguknak.

Cole tipikusan az ilyen történetek karaktereinek jellemét jeleníti meg. Az olvasó vonzódni kezd hozzá, ki akarjuk deríteni a titkait, és azt is, hogy miért lett a BDSM rabja. Ahogy a férfi bevezeti Kat-et is ebbe a világba érdekes, szenvedélyes is, viszont itt egy kicsit úgy éreztem túl sokat olvastam már mindezt. Mellékszálként ez is egy kis pluszt vitt a történetbe, de szerencsére nem ez vitte a fő témát a könyvben, aminek örültem is, mert úgy érzem lassan nem tud újat mutatni számomra ez a műfaj. 

Összegzésként leírom, hogy nekem bizony tetszett a történet, örülök, hogy a trilógia minden része a könyvespolcomat díszíti.
Több országban is megjelent a könyv, és elég érdekes borítókat kapott a könyv. A bejegyzésben láthattátok milyen sokszínűek, van közöttük szexi, provokatív és sejtelmes is. A legjobban ezúttal mégis a hazai borító nyerte el a tetszésem. :)



Megjelenés ideje: 2017
ISBN: 9789632936406
320 oldal
Fordító: Szilágyiné Márton Andrea



Az Athenaenum kiadó jóvoltából megjelent J. Kenner legújabb könyve, az Izzó vágy, ami a Vágy sorozat harmadik s egyben utolsó része.
Kat élete nem mondható könnyűnek, életéből hiányzik a tűz. Vajon Cole és Kat megtalálhatja együtt ezt a tüzet? Mit tartogat számukra a sors?



02.01 Kristina blogja
02.03 CBooks
02.05 Insane Life


Az írónőnek, J. Kennernek hazánkban az Izzó vággyal együtt hét könyve jelent meg. Olvastad őket? Nem? Sebaj, kis keresgéléssel minden választ megtalálsz. 
Minden állomáson egy borító részletét látjátok, J. Kenner valamelyik magyarul megjelent könyvéről és ki kell találnotok melyik könyv borítójából származik a részlet.

Figyelem! Felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.



a Rafflecopter giveaway

0 comments: